eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap Ibudowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-04

Ogłoszenie nr 510167637-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku: Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap I: budowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561780-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540130404-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 33022300000000, ul. ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 844 75 33, e-mail sosir@sosir.slupsk.pl, faks 598 437 417.
Adres strony internetowej (url): www.sosirslupsk.naszbip.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.sosirslupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap I: budowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SOSiR.ZP-I.261.05.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap I: budowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu". 1.2. Inwestycja realizowana jest w ramach programu wieloletniego pn.: "Program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024". 1.3. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, ze względów rozliczeniowych, został ujęty w dwóch etapach: 1.3.1. W ramach etapu I wykonawca wykona: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, obejmujące: - rozbiórkę istniejącego pawilonu kas, - rozbiórkę istniejących słupków ogrodzeniowych murowanych przy pawilonie, - demontaż ogrodzenia przy pawilonie, - rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych obetonowanych, - rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych. b) roboty ziemne i fundamentowe pod pawilon kasowy; c) budowę pomieszczenia kasowego wraz z zadaszeniem i montażem bramek oraz wrót od strony ul. Zielonej. Parterowy pawilon kasowy wraz z zadaszeniem (wiatą) posadowiono na wspólnym fundamencie - płycie żelbetowej. Pawilon kasowy zaprojektowano w formie wandalo - odpornej. Kolorystyka wiaty i pawilonu - szary, naturalny kolor betonu oraz antracyt. Architektura zadaszenia nawiązywać będzie bezpośrednio do istniejącego zadaszenia trybun. Pod dachem wiaty będą znajdowały się cztery podwójne bramki wejściowe otwierane ręcznie przez bileterów oraz podwójne bezobsługowe wejścia z grzebieniem filtrującym (kołowrót podwójny) wyposażony z elektryczne wspomaganie ruchu obrotowego ramion wraz z możliwością integracji z systemem kontroli dostępu. Do elementów wiaty zaprojektowano elementy ogrodzenia z prefabrykowanych płyt żelbetowych oraz montaż bramy rozwieranej. Brama rozwierana o szerokości 5 m posiada skrzydła w konstrukcji stalowej z wypełnieniem nawiązującym do konstrukcji furtek - z desek drewnianych. Przewiduje się wyposażenie bramy w system automatycznego otwierania. Do pawilonu zostanie dostarczona wyłącznie energia elektryczna z istniejących przyłączy. Przewidziano także oświetlenie elektryczne przy wykorzystaniu opraw LED-wych. Parametry techniczne: - Powierzchnia zabudowy pawilonu kasowego -17,42 m², - Powierzchnia użytkowa - 12,19 m², - Kubatura pawilonu kasowego - 50,70 m³, - Powierzchnia zadaszona wiata + bramy - 152,10 m², - Dodatkowe zadaszenie - wiata stalowa wysokości ok. 6,0 m. 1.3.2. W ramach etapu II wykonawca wykona: a) ogrodzenie panelowe wokół stadionu wraz z bramami: Ogrodzenie panelowe systemowe wokół całego stadionu - planowany jest demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki i montaż paneli ogrodzeniowych systemowych ocynkowanych posadowionych na płycie betonowej - cokołowej. Parametry techniczne zgodnie z załączona do postepowania dokumentacją techniczną, Od strony ulicy Słonecznej zamontowana zostanie brama przesuwna - wejściowa do sektora dla kibiców drużyn przyjezdnych o szerokości - 4,0m. Konstrukcja bramy - stalowa wraz z mechanicznym systemem otwierania. Kolor bramy - antracyt. Osobne wejście prowadzące do strefy kibica wydzielonej od trybun ogólnodostępnych przełoży się na poprawę bezpieczeństwa. Od strony ulicy Zielonej natomiast zaprojektowano fragmenty betonowego ogrodzenia wraz z automatyczną bramą wjazdową dla samochodów osobowych, w tym uprzywilejowanych w postaci bramy przesuwnej o szerokości 5 m oraz bramki dwuskrzydłowej, rozwieranej o szerokości - 2,4 m. b) ogrodzenie panelowe wewnętrzne wraz z bramami Ogrodzenie panelowe systemowe wewnętrzne - planowany jest montaż paneli ogrodzeniowych systemowych ocynkowanych posadowionych na płycie betonowej - cokołowej oraz dwóch bram. Parametry techniczne zgodnie z załączona do postępowania dokumentacją techniczną, c) ogrodzenie z paneli betonowych oraz ogrodzenia z elementami drewna: Przewiduje się wykonanie szeregu przęseł ogrodzenia w konstrukcji żelbetowej o rozpiętości 6,0 m i wysokości 150 cm na cokole wysokości 30 cm oraz montaż 6 szt. przęseł w konstrukcji metalowej z wypełnieniem deskami. W części płyt żelbetowych o fakturze betonu architektonicznego przewiduje się wykonanie napisów (nazwa stadionu). d) nową 200 m2 nawierzchnię przy pawilonie kasowym z kostki brukowej wraz z wykonaniem podbudowy i montażem krawężników betonowanych. W projekcie przewiduje się odprowadzenie ścieków deszczowych do istniejących studzienek zlokalizowanych na projektowanym terenie. 1.4. UWAGA! Zamawiający informuje, że w roku 2020 na na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem może przeznaczyć kwotę: 428.999,00 zł brutto. Obowiązkiem wykonawcy wyłonionego w postępowaniu będzie przekazanie, w dniu zawarcia umowy, harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego z którego będzie wynikało, że w roku 2020 nie przekroczy kwoty 428.999,00 zł brutto. 1.5. Przedmiot zamówienia został przedstawiony ponadto w: załączniku nr 8 do SIWZ - dokumentacja - branża architektura, załączniku nr 9 do SIWZ- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załącznikach nr 10-12, stanowiących odpowiednio dokumentację w zakresie branży konstrukcyjnej, elektrycznej i prac rozbiórkowych, załącznikach nr 13 - 14 decyzje administracyjne, załączniku nr 15 - Zestawienie stolarki pawilonu. 1.6. Na wniosek Wykonawcy możliwe jest przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy, w ramach zebrania wykonawców w trybie art.38 ust. 3, 3a ustawy Pzp. 1.7. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w niniejszej SIWZ warunkach. 1.8. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 1.10. +W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 1.11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy. Zamawiający ustanowi Inwestora Zastępczego. Inwestor Zastępczy działa w granicach umocowania nadanego przez Zamawiającego. Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski nad wykonywaniem przedmiotu umowy. 1.13. Wymagany okres rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 1.14. Wymagany okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 1.15. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: - sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126) - wykona plan organizacji terenu budowy - sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo - finansowy. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 1.16. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik. 1.17. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest: - wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja, - ochrona zieleni, - po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego. 1.18. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót związanych z budową budynku kas oraz wiaty wejściowej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1


Dodatkowe kody CPV: 45212180-1, 44112100-9, 45111300-1, 45111200-0, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 549553.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno - Budowlane Andrzej Dzienisz
Email wykonawcy: dzieniszandrzej1@gmail.com
Adres pocztowy: Borzestowska Huta 89A
Kod pocztowy: 83-335
Miejscowość: Borzestowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 675950.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 675950.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 675950.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.