eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw i usług związanych z aranżacją wnętrz Centrum Edukacji Ekologicznej "Symbioza" w Pawilonie Okocimskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510167114-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw i usług związanych z aranżacją wnętrz Centrum Edukacji Ekologicznej "Symbioza" w Pawilonie Okocimskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550947-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540101161-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 36177709700000, ul. Za Torem 22, 30-542 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 1220102240, e-mail przetargi@zzm.krakow.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw i usług związanych z aranżacją wnętrz Centrum Edukacji Ekologicznej "Symbioza" w Pawilonie Okocimskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

57/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Miejsce realizacji zamówienia - Pawilon Okocimski przy Polanie Lea w Krakowie, al. Żubrowa 15. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie istniejących pomieszczeń Pawilonu Okocimskiego na potrzeby Centrum Edukacji Ekologicznej "Symbioza", a w szczególności wykonanie dostaw i usług związanych z aranżacją wnętrz zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową zawierającą elementy wyposażenia przestrzeni i rozwiązania aranżacyjne wraz ze stanowiskami multimedialnymi i grafiką dla następujących stref: 1.2.1 Foyer - recepcja utrzymana w duchu międzywojennego art deco, podkreślająca jednocześnie dziedzictwo Pawilonu (pow. ok. 30m2), 1.2.2 Strefa wystawowa - wystawa tematyczna związana z ekosystemem leśnym z wykorzystaniem technik audiowizualnych i mobilnego systemu ekspozytorów (pow. ok. 92m2), 1.2.3 Sala edukacyjna - sala związana z gospodarką rolną Małopolski, miejsce warsztatów i zajęć tematycznych (pow. ok. 42m2), 1.2.4 Sala multimedialna - miejsce spektaklu angażującego widza, z wykorzystaniem technik audiowizualnych (pow. ok. 52m2), 1.2.5 Klatka schodowa - fragment, gdzie znajdzie się mozaika nawiązująca do przedwojennej architektury i kącik pod schodami (pow. ok. 22m2). 1.3 Całość aranżacji musi być zrealizowana zgodnie z załączonym projektem i zawartą w nim koncepcją plastyczną, a wszystkie elementy powinny być spójne z przedstawioną wizją. Całkowita powierzchnia aranżacji wynosi ok. 238m2. 1.4 Zakres prac związanych z wykonaniem aranżacji wnętrz w Pawilonie Okocimskim obejmuje w szczególności scenografię i wyposażenie, grafikę, oświetlenie i elektrykę oraz multimedia. 1.5 Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w obiekcie, dlatego zainteresowanych zaprasza w dniu 15.05.2019r. o godz. 10:00 (zbiórka przy Pawilonie Okocimskim przy al. Żubrowej 15). 1.6 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji załączonej do SIWZ, tj. w projektach aranżacji wystawy, projektach wykonawczych elementów zabudowy, wytycznych do projektów branżowych, scenariuszach aplikacji multimedialnych i opisach zakresu treści, specyfikacjach oprogramowania elementów multimedialnych, wizualizacjach, szablonach graficznych oraz zestawieniu prac, stanowiących załączniki nr 1 do SIWZ. 1.7 Wykonawca wykona wszelkie przewidziane projektem prezentacje, animacje oraz projekcje i zapewni ich emisję na ekranach multimedialnych (zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ). 1.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koncepcji prezentacji, animacji oraz projekcji, a także dokonywania poprawek i korekty treści, jak również wnoszenia uwag w trakcie realizacji zamówienia. 1.9 Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przedstawić do akceptacji Zamawiającego co najmniej dwóch rysunków warsztatowych dla projektów graficznych, oraz co najmniej dwóch próbek wszystkich planowanych do wykorzystania materiałów, a także co najmniej po dwie propozycje projektu graficznego prezentacji, animacji oraz projekcji multimedialnych. W przypadku gdy przedstawione propozycje nie uzyskają akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie 7 dni nowych propozycji uwzględniających wskazówki Zamawiającego. 1.10 Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym m.in.: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulacja i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. W przypadku urządzeń i sprzętu montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania wraz z udzieleniem 36 miesięcznego wsparcia w zakresie obsługi technicznej oraz przekazania bezterminowej licencji i kodów źródłowych do dostarczonych systemów operacyjnych animacji, projekcji prezentacji czy aplikacji. Ponadto pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenia z zakresu obsługi dla pracowników Centrum Edukacji Ekologicznej "Symbioza" w Pawilonie Okocimskim w Krakowie. 1.11 Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf), dla każdego z elementów wytworzonych np. ekspozytorów, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 1.12 Zamawiający zaznacza, iż oświetlenie i instalacje elektryczne oraz sprzęt multimedialny znajdujący się w obiekcie są objęte gwarancją, dlatego też czynności montażowe związane z aranżacją pomieszczeń należy wykonywać pod nadzorem Zamawiającego, aby nie utracić posiadanej gwarancji. 1.13 Wszystkie prace należy zrealizować zgodnie dokumentacją projektową. 1.14 Integralną częścią SIWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SIWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, przedmiar, wzór tabeli elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, stanowiące Załącznik 1 do SIWZ, który jest jej integralną częścią (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa. 1.15 Wykonawca zobowiązany jest do przeglądów, regulacji naprawy i konserwacji elementów wytworzonych przez okres minimum 36 miesięcy, przy czym konserwacja obejmuje wykonanie prac mających na celu utrzymanie wytworzonych elementów w dobrym stanie, w celu ich zabezpieczenia przed szybkim zużyciem się czy też zniszczeniem i dla utrzymania ich w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem Centrum Edukacji Ekologicznej "Symbioza", zaś naprawa obejmuje: wykonanie wszelkich czynności związanym bezpośrednio z naprawą wytworzonych elementów i przywróceniem ich do stanu właściwego, zarówno pod względem użytkowym, jak i technicznym. Polega ona na częściowej rozbiórce lub demontażu elementów oraz na uzupełnieniu ubytków w zastosowaniu nowych materiałów. 1.16 Po zakończeniu prac montażowych budynek należy uporządkować, naprawić ewentualne uszkodzenia, a elementy i powierzchnie nie objęte pracami doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. 1.17 Przed przystąpieniem do prac, jak i w trakcie trwania prac Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w zorganizowanych przez Zamawiającego (co najmniej raz w tygodniu) spotkaniach, z zespołem projektowym opracowującym dokumentację projektową, które będą miały miejsce w siedzibie biura Zamawiającego lub na terenie realizacji inwestycji. 1.18 Wykonawca zastosuje właściwą technologię prac, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz z zasadami BHP. 1.19 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.20 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia deklaracji zgodności lub atestów lub świadectw itp. dopuszczające do obrotu oferowany przedmiot zamówienia w odniesieniu do całości zamówienia, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby dokumenty te zostały złożone najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 1.21 Zamawiający dla potrzeb niniejszego postępowania wprowadza definicję dioramy, przez którą należy rozumieć rodzaj makiety lub instalacji przestrzennej umieszczonej w oszklonym postumencie, przedstawiającej naturalne środowisko roślin, utworzonej przy użyciu spreparowanej naturalnej flory. 1.22 Zamawiający dla potrzeb niniejszego postępowania wprowadza definicję kontentu multimedialnego, przez którą należy rozumieć treści czy produkty multimedialne takie jak: filmy, animacje, prezentacje, nagrania dźwiękowe, aplikacje interaktywne. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do dnia 29.11.2019r. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formularzu oferty jako cenę za całość zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca musi zaoferować: 4.1. co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 4.2. co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia, 4.3. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę przedmiotu zamówienia, jego konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym, realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, a także gwarancja obejmuje wymianę przedmiotu zamówienia lub jego elementów. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca powinien przekazać ją Zamawiającemu. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 72212000-4, 32320000-2, 79800000-2, 31000000-6, 45311200-2, 45212310-2, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 598195.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AVcraft Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy: zamowienia@avcraft.pl
Adres pocztowy: ul. Józefa Marcika 14A
Kod pocztowy: 30-443
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 981540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 981540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1746600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.