To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510166778-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: "Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555970
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000,
ul. al. Zwycięstwa
20,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.um.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.1.65.2019.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic". Projekt w zakresie Części V jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1.: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"; 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa laptopów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986, z zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie: Części 1, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 1 COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 19.630,80 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie: Części 1 zamówienia w wysokości: 18.000,00 zł brutto, |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986, z zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie: Część 2, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 1 COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 8.566,95 zł, Oferta nr 2 iT-Com sp.j. A.Zięć; D.Pradelok, ul. Bolesława Chrobrego 17, 41-500 Chorzów, na kwotę: 6.457,50 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie: Części 2 zamówienia w wysokości: 6.212,03 zł brutto, |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Skaner |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986, z zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie: Część nr 3, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 1 COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 356,70 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie: Części 3 zamówienia w wysokości: 270,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2691.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMPRO Jolanta Olszewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2188.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa toreb |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca którego ofertę wybrano odstąpił od podpisania umowy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.