eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn."Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510166778-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: "Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555970

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000, ul. al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 960 600, e-mail informatyk@um.sosnowiec.pl, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.um.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.65.2019.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic". Projekt w zakresie Części V jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1.: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn.: "Obywatel IT - Sieć bez tajemnic"; 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa laptopów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986, z zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie: Części 1, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 1 COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 19.630,80 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie: Części 1 zamówienia w wysokości: 18.000,00 zł brutto,

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986, z zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie: Część 2, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 1 COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 8.566,95 zł, Oferta nr 2 iT-Com sp.j. A.Zięć; D.Pradelok, ul. Bolesława Chrobrego 17, 41-500 Chorzów, na kwotę: 6.457,50 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie: Części 2 zamówienia w wysokości: 6.212,03 zł brutto,

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Skaner

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie części jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986, z zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie: Część nr 3, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 1 COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 356,70 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie: Części 3 zamówienia w wysokości: 270,00 zł brutto.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2691.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMPRO Jolanta Olszewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotarbińskiego 19
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2188.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2188.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2188.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa toreb

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wykonawca którego ofertę wybrano odstąpił od podpisania umowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.