Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-08
Ogłoszenie nr 510166393-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II" nr decyzji: RPOP.02.03.00-16-0003/18-00 z dnia 22.10.2018 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560299-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, Krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000,
ul. ul. Krakowska
38,
45-075
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 33 600, e-mail
biuro@ocrg.opolskie.pl, faks
77 40 33 609.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ocrg.opolskie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA/323/34/2019/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania (części) tj.: Zadanie nr 1: Artykuły promocyjne codziennego użytku. Zadanie nr 2: Ekskluzywne artykuły promocyjne. Zadanie nr 3: Pakiety upominkowe dla partnerów i uczestników działań. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu min. 1 wersję wizualizacji każdego z artykułów promocyjnych opisanych w Załącznikach nr 1A, 1B i 1C do SIWZ wraz ze wskazaniem miejsca i metody znakowania w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wizualizacja musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego, Zamawiający może również wskazać elementy projektu do zmiany. Wykonawca ma obowiązek wprowadzić zmiany wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego. Wykonawca musi nanosić poprawki wskazane przez Zamawiającego aż do uzyskania od niego pisemnej akceptacji wersji graficznych wszystkich artykułów. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia akceptacji projektów graficznych przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbne egzemplarze oferowanych artykułów, wykonanych zgodnie z wymaganiami technicznymi, określonymi w tabeli (Zadanie 1 i 2). W przypadku Zadania nr 3 próbne egzemplarze pakietów zostaną przedstawione Zamawiającemu w postaci zdjęć i opisów tych pakietów, które obrazowałyby zarówno opakowanie, jego oznakowanie graficzne, jak i umieszczone w nich produkty lokalne, uzgodnione z Zamawiającym. Artykuły spożywcze o krótszym terminie przydatności, które mają znaleźć się w pakietach upominkowych opisanych w Zadaniu 3, będę przez Wykonawcę dostarczane Zamawiającemu na bieżąco w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. Artykuły te będą przez Wykonawcę dostarczane Zamawiającemu aż do wyczerpania puli pakietów upominkowych. Każdy egzemplarz materiałów promocyjnych będzie oznakowany logotypami związanymi z projektem "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II". Ponadto wybrane i ustalone z Zamawiającym artykuły promocyjne będą ozdobione przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej (jpg) rysunkami, do których Zamawiający ma prawa autorskie. Rysunki te zostaną wykorzystane do ozdobienia wskazanych przez Zamawiającego artykułów. Projekt ich umieszczenia na artykułach Wykonawca ustali z Zamawiającym. Ostateczny projekt będzie przez Zamawiającego zatwierdzony poprzez pisemną akceptację. Propozycje grafiki do nanoszenia na materiały promocyjne muszą być spójne graficznie, proste i nawiązywać do merytorycznego charakteru projektu (http://ocrg.opolskie.pl/pl/projekty/kooperacyjne-opolskie---profesjonalne-otoczenie-biznesu-5.html). Zestaw znaków oraz ich rozmieszczenie musi być zgodne z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. Metoda znakowania materiałów promocyjnych będzie dostosowana do artykułów będących przedmiotem zamówienia. Wybór metody i miejsca znakowania wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Na każdym gadżecie powinny znaleźć się następujące logotypy, w pełnym lub w jednym kolorze po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące kryteria: a) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie, np. długopis umożliwia zapisanie strony tekstu przy pierwszej próbie; b) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas ściskania palcami lub nie kruszy się, długopis po wymianie wkładu działa tak jak przed jego rozkręceniem; mechanizm przyciskowy działa bez zarzutu przy wielokrotnym użytkowaniu; trwałe muszą być również nadruki, tj. nie ścierać się przy pocieraniu przez 1-2 minuty; c) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: - nie występują zarysowania, przebarwienia, zabrudzenia, pęknięcia, wynikające z niedbałego wykonania nierówności, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu); - poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte np. końcówka długopisu nie odpada z obsady podczas pisania, torby są zszyte z należytą starannością i trwale, poszczególne części składowe artykułów nie rozpadają się, nie rozchodzą, itp; - graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, są rozmieszczone starannie, harmonijnie, zgodnie z wytycznymi, nie są popękane ani nie zmieniają kolorów podczas pocierania ręka lub drapania paznokciem; - krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie grożą skaleczeniem czy zadrapaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A, 1B i 1C do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 79822500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły promocyjne codziennego użytku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22651.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Diadal Group Mateusz Pasierbek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27860.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ekskluzywne artykuły promocyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10850.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13345.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiety upominkowe dla partnerów i uczestników działań |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27798.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa wszczepiennych zestawów do podawania leków dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 12 miesięcy
- Dostawa warzyw i owoców dla Aresztu Śledczego w Opolu
- D/20/2024/B Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Renowacja Podstawowej Szkoły Publicznej nr 13 oraz sali gimnastycznej przy ul. Książąt Opolskich 21 w Opolu.
- Ustalenie położenia punktów granicznych działek stanowiących drogi publiczne i punktów na granicy jednostki ewidencyjnej Miasta Opola oraz aktualizacja danych ewidencyjnych (...)
- TP.D.PEB.35.24_Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu (2024-2025)
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywna dostawa żywności
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
- MZŻ.262.16.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2024
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.