eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 510166393-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II" nr decyzji: RPOP.02.03.00-16-0003/18-00 z dnia 22.10.2018 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560299-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, Krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000, ul. ul. Krakowska 38, 45-075 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 33 600, e-mail biuro@ocrg.opolskie.pl, faks 77 40 33 609.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ocrg.opolskie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOA/323/34/2019/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania (części) tj.: Zadanie nr 1: Artykuły promocyjne codziennego użytku. Zadanie nr 2: Ekskluzywne artykuły promocyjne. Zadanie nr 3: Pakiety upominkowe dla partnerów i uczestników działań. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu min. 1 wersję wizualizacji każdego z artykułów promocyjnych opisanych w Załącznikach nr 1A, 1B i 1C do SIWZ wraz ze wskazaniem miejsca i metody znakowania w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wizualizacja musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego, Zamawiający może również wskazać elementy projektu do zmiany. Wykonawca ma obowiązek wprowadzić zmiany wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego. Wykonawca musi nanosić poprawki wskazane przez Zamawiającego aż do uzyskania od niego pisemnej akceptacji wersji graficznych wszystkich artykułów. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia akceptacji projektów graficznych przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbne egzemplarze oferowanych artykułów, wykonanych zgodnie z wymaganiami technicznymi, określonymi w tabeli (Zadanie 1 i 2). W przypadku Zadania nr 3 próbne egzemplarze pakietów zostaną przedstawione Zamawiającemu w postaci zdjęć i opisów tych pakietów, które obrazowałyby zarówno opakowanie, jego oznakowanie graficzne, jak i umieszczone w nich produkty lokalne, uzgodnione z Zamawiającym. Artykuły spożywcze o krótszym terminie przydatności, które mają znaleźć się w pakietach upominkowych opisanych w Zadaniu 3, będę przez Wykonawcę dostarczane Zamawiającemu na bieżąco w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. Artykuły te będą przez Wykonawcę dostarczane Zamawiającemu aż do wyczerpania puli pakietów upominkowych. Każdy egzemplarz materiałów promocyjnych będzie oznakowany logotypami związanymi z projektem "Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu II". Ponadto wybrane i ustalone z Zamawiającym artykuły promocyjne będą ozdobione przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej (jpg) rysunkami, do których Zamawiający ma prawa autorskie. Rysunki te zostaną wykorzystane do ozdobienia wskazanych przez Zamawiającego artykułów. Projekt ich umieszczenia na artykułach Wykonawca ustali z Zamawiającym. Ostateczny projekt będzie przez Zamawiającego zatwierdzony poprzez pisemną akceptację. Propozycje grafiki do nanoszenia na materiały promocyjne muszą być spójne graficznie, proste i nawiązywać do merytorycznego charakteru projektu (http://ocrg.opolskie.pl/pl/projekty/kooperacyjne-opolskie---profesjonalne-otoczenie-biznesu-5.html). Zestaw znaków oraz ich rozmieszczenie musi być zgodne z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. Metoda znakowania materiałów promocyjnych będzie dostosowana do artykułów będących przedmiotem zamówienia. Wybór metody i miejsca znakowania wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Na każdym gadżecie powinny znaleźć się następujące logotypy, w pełnym lub w jednym kolorze po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące kryteria: a) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie, np. długopis umożliwia zapisanie strony tekstu przy pierwszej próbie; b) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas ściskania palcami lub nie kruszy się, długopis po wymianie wkładu działa tak jak przed jego rozkręceniem; mechanizm przyciskowy działa bez zarzutu przy wielokrotnym użytkowaniu; trwałe muszą być również nadruki, tj. nie ścierać się przy pocieraniu przez 1-2 minuty; c) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: - nie występują zarysowania, przebarwienia, zabrudzenia, pęknięcia, wynikające z niedbałego wykonania nierówności, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu); - poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte np. końcówka długopisu nie odpada z obsady podczas pisania, torby są zszyte z należytą starannością i trwale, poszczególne części składowe artykułów nie rozpadają się, nie rozchodzą, itp; - graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, są rozmieszczone starannie, harmonijnie, zgodnie z wytycznymi, nie są popękane ani nie zmieniają kolorów podczas pocierania ręka lub drapania paznokciem; - krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie grożą skaleczeniem czy zadrapaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A, 1B i 1C do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6


Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 79822500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Artykuły promocyjne codziennego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22651.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Diadal Group Mateusz Pasierbek
Email wykonawcy: info@diadal.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 2
Kod pocztowy: 05-831
Miejscowość: Rozalin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27860.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27860.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37515.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ekskluzywne artykuły promocyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
Email wykonawcy: studiobw@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Podjazdowa 2/31
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13345.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13345.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiety upominkowe dla partnerów i uczestników działań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
Email wykonawcy: studiobw@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Podjazdowa 2/31
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27798.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27798.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.