To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-08
Ogłoszenie nr 510166291-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.
Państwowa Szkoła Muzyczna II st. im. Ryszarda Bukowskiego: Dostawa pierwszego wyposażenia po remoncie i przebudowie Państwowej Szkoły Muzycznej II st. im. Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574000-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Szkoła Muzyczna II st. im. Ryszarda Bukowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27761200000000,
ul. ul. Podwale
68,
50-449
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 460 210, e-mail
administracja@psmpodwale.pl, faks
713 560 210.
Adres strony internetowej (url): www.psmpodwale.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia po remoncie i przebudowie Państwowej Szkoły Muzycznej II st. im. Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mebli: Biurko pracownicze 9, Biurko pracownicze 42, Biurko 10, Biurko 3, Dostawka do biurka 2, szafa zamykana żaluzją 6, Szafa aktowa 40, Szafa aktowa 9, Szafa ubraniowa 6, Szafa aktowa 37, Szafa aktowa 3, Szafa aktowa 5, Szafa ubraniowa 1, Nadstawka na szafę 6, Szafa na dzienniki 2, Szafa 1, Regał 7, Szafa skrytkowa 1, Kontener 57, Biurko gabinetowe 2, Pomocnik do biurka 2, Kontener 2, Szafa ubraniowa 2, Szafa aktowa 2, Stół konferencyjny 1, Stół konferencyjny 1, Stolik 3, Stolik 7, Stolik 1, Stół konferencyjny 1, Lada 1, Lada 1, Regał 1, Regał 1, Regał Blat 1, Fotel obrotowy 34, Fotel obrotowy 11, Fotel obrotowy 1, Fotel obrotowy 1, Krzesło stacjonarne 43, Krzesło stacjonarne 8, Krzesło stacjonarne 8, Krzesło konferencyjne 6, Krzesło gościnne 268, Krzesło konferencyjne 80, Pufy 3, Pufy 2, Ławka szkolna 60, Szafa metalowa 1, Szafa metalowa 7, Szafa metalowa 30, Szafa metalowa 7, Szafa metalowa 5, Regał metalowy 36, Lustro w ramie 39, Kosz na śmieci 40 l 54, Wieszak na ubrania 47, Wieszak na ubrania 3, Szafka na klucze 1, Aneks kuchenny 1 1, Aneks kuchenny 2 1, Aneks kuchenny3 1, Lustro 3, Lustro 1, Lustro 1, Lodówka podblatowa 1, Zmywarka 1, Zlew 1- komorowy z ociekaczem 2, Zlew 1- komorowy 1, Kuchenka mikrofalowa 1, Bateria kuchenna nablatowa 2, Bateria kuchenna ścienna 1,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
462652.51
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Abaco Art.-Studio Szczęsna, Jakubowska Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
546138.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Modernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.