To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510165638-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Miasto Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie "Wodnego Placu Zabaw na osiedlu Tysiąclecia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555170-N-2020 z 30.06.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Młyńska
4,
40-098
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48 32 2593302, e-mail
bzp@katowice.eu, faks
48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url): http://www.katowice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie "Wodnego Placu Zabaw na osiedlu Tysiąclecia"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.1.64.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego usług projektowych oraz robót budowlanych polegających na "Zaprojektowaniu i wybudowaniu Wodnego Placu Zabaw na osiedlu Tysiąclecia" na części działki nr 14/5 km 18 położonej przy Al. Księżnej Jadwigi Śląskiej. I. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania: 1) Adaptacji dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego pn. "Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach" opracowaną w 2018 roku (zał. nr 5 do SIWZ). Dokumentacja projektowa powinna obejmować: wodny plac zabaw zaplecze techniczne dla wodnego placu zabaw mieszczące technologię uzdatniania wody i zbiornik wyrównawczy, zaplecze sanitarne (kontenerowe), oświetlenie terenu bez iluminacji świetlnej, wszystkie sieci i przyłącza niezbędne do funkcjonowania obiektu w tym: wod-kan i elektroenergetyczne, monitoring wizyjny, niezbędne przekładki i zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego kolidujące z zakresem zamówienia. zagospodarowanie terenu, dodatkowe doposażenie (nie ujęte w powyższej dokumentacji technicznej) Dokumentację projektową dla wybranej lokalizacji należy opracować w oparciu o będącą w posiadaniu Zamawiającego dokumentację projektową pn. "Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach" opracowaną w 2018 roku (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 j.t.) poprzedzonej koncepcją zagospodarowania terenu. Dokumentacja projektowa obejmuje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego): projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; projekty wykonawcze; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; C. Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: opracować koncepcję zagospodarowania terenu, opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD w formacie dwg, ath, xls, pdf). Ponadto dokumentacja powinna zostać przygotowana z uwzględnieniem aktualnych przepisów ustaw - prawo budowlane, o zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych związanych z w/w ustawami. 2) Robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania obiektu wodnego placu zabaw. 3) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: Wykonania robót budowlanych zgodnie z własnym projektem, uzgodnionym z Zamawiającym i wszystkimi zainteresowanymi podmiotami, Pełnienia nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z dokumentacją projektową. Zabezpieczenia dojść i dojazdów do wszystkich budynków i posesji sąsiadujących z obiektem w czasie prowadzenia robót, Zabezpieczenia przed uszkodzeniem istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem i obowiązującymi normami, Podjęcia odpowiednich środków w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem dróg i mostów prowadzących do placu budowy, Zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27/04/2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz.1987 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 519) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów), Przeprowadzenia wszelkich badań wymaganych przepisami lub poleconych przez inspektora nadzoru, doprowadzenia terenu budowy do właściwego stanu po zakończeniu robót (pierwotnego, lub zgodnego z projektem), Utylizacji wszystkich wytworzonych (powstałych) w trakcie prac odpadów, Urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych, Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenie ścieków), ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji Robót będących przedmiotem zamówienia, dla czasowo przebywających przedstawicieli: Zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - odzież ochronną zgodnie z wymaganiami BHP (minimum 3 komplety), utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym, zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. 12. Wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu). 13. Zapewnienia na własny koszt, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, 14. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy, 15. Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia, 16. Uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją. 17. Wycinki drzew kolidujących z realizowaną inwestycją. 18. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia Robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach papierowych oraz w 1 egzemplarzu w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. 19. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 j.t) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, dziennik budowy, instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy). 20. Przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. 21. Przeszkolenie użytkownika obiektu. Przekazanie obiektu do użytkowania, w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. 22. Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego pn. "Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach" opracowana w 2018 roku (zał. nr 5 do SIWZ), wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 7 do SIWZ II. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z robotami budowlanymi w zakresie: robót przygotowawczych, konstrukcyjno-budowlanych, robót instalacyjnych, robót z zakresu sieci sanitarnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych i zagospodarowania terenu. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 7).1 zatrudnione na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy tj. załącznik nr 6 do SIWZ. III. Wymagania dotyczące projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (o których mowa w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy wynikają z niżej wymienionego aktu prawa Unii Europejskiej: Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych - Tekst Konwencji opublikowany został w Dz. U. z dnia 25 października 2012 r., poz. 1169. Projektowanie winno być zgodne z ww. aktem prawa Unii Europejskiej. IV. Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Przeniesienie praw, nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71220000-6, 45111210-0, 45330000-9, 45112723-9, 45111291-4, 45231300-8, 45231400-9, 45311200-2, 45316100-6, 32323500-8, 71520000-9, 71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1679000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANSCOM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2065170.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca deklaruje wykonanie przez podwykonawcę adaptacji dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz nadzór autorski. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.