To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-01
Ogłoszenie nr 510164620-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.
Szpitale Tczewskie S. A.: Dostawa artykułów oraz sprzętu medycznego jednorazowego
i wielorazowego użytku na potrzeby Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564911-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpitale Tczewskie S. A., Krajowy numer identyfikacyjny 22062068900000,
ul. ul. 30 Stycznia
,
83-110
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587 776 635, e-mail
dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl, faks
585 313 830.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaletczewskiesa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZAKŁAD LECZNICZY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku na potrzeby Zamawiającego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku na potrzeby Zamawiającego Zamawiający dopuszcza podzielenie zamówienia na części, zwane "Pakietami". Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 10 pakietów, wyszczególnionych poniżej: Pakiet nr 1. Obwody oddechowe i akcesoria do zestawu nieinwazyjnej wentylacji noworodków dzieci kompatybilne z aparatem typ AIRVO II. CPV331572007 Pakiet nr 2. Akcesoria do zabiegów histeroskopowych. CPV331622005 Pakiet nr 3. Koce jednorazowego użytku kompatybilne z urządzeniem ogrzewającym Mistral Air Plus. CPV331622005 Pakiet nr 4. Fartuch medyczny jednorazowy. CPV331990001 Pakiet nr 5. Maski medyczne jednorazowe. CPV331990001 Pakiet nr 6. Odzież medyczna jednorazowa. CPV331990001 Pakiet nr 7. Odzież medyczna jednorazowa. CPV331990001 Pakiet nr 8. Obłożenia medyczne jednorazowe. CPV331990001 Pakiet nr 9. Obwody oddechowe. CPV331572007 Pakiet nr 10. Zestaw do znieczulenia, kaniulacji i introduktory. CPV331713002 Przedmiot zamówienia i jego zakres oraz główne parametry zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - dla każdego pakietu, jak również w projekcie umowy (kwestie formalne) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV: 33162200-5, 33199000-1, 33157200-7, 33171300-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1. Obwody oddechowe i akcesoria do zestawu nieinwazyjnej wentylacji noworodków dzieci kompatybilne z aparatem typ AIRVO II. CPV331572007 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29023.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FISHER&PAYKEL HEALTHCARE GMBH
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24993
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2. Akcesoria do zabiegów histeroskopowych. CPV331622005 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12061.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10368
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3. Koce jednorazowego użytku kompatybilne z urządzeniem ogrzewającym Mistral Air Plus. CPV331622005 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7186.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIAMEDITEK SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6177.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4. Fartuch medyczny jednorazowy. CPV331990001 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25630.80
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: J. CHODACKI, A. MISZTAL MEDICA SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62208
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5. Maski medyczne jednorazowe. CPV331990001 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8820
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: J. CHODACKI, A. MISZTAL MEDICA SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39852.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Odzież medyczna jednorazowa. CPV331990001 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7798.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11125.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7. Odzież medyczna jednorazowa. CPV331990001 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: WYKONAWCA UCHYLIŁ SIĘ OD PODPISANIA UMOWY. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8. Obłożenia medyczne jednorazowe. CPV331990001 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66128.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEOMED POLSKA SP. Z O.O. SP. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84812.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9. Obwody oddechowe. CPV331572007 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm) unieważnił postępowanie 10/PN/2020, w zakresie pakietów nr: 9 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 9, nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10. Zestaw do znieczulenia, kaniulacji i introduktory. CPV331713002 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27112.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BALTON SP. Z O.O.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23306.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Dostawa Ambulansu typu C lub B wraz z noszami o napędzie elektro-hydraulicznym na potrzeby Zamawiającego
- świadczenie usługi polegającej na udzieleniu schronienia z jednym ciepłym posiłkiem bezdomnym kobietom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
- Pierwszy etap robót budowlanych i prac konserwatorskich prowadzonych w zabytkowym XIX-wiecznym wiatraku typu holenderskiego w Tczewie wraz z dokumentacją
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- zakup sterylizatora parowego wraz z adaptacją pomieszczeń Centralnej Sterylizacji MSSW
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.