eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowo › Organizacja przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-01

Ogłoszenie nr 510164365-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.

Gmina Szydłowo: Organizacja przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569818-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szydłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 57079124700000, ul. Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 211 55 21, e-mail inwestycje@szydlowo.pl, faks 67 211 55 21.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szydlowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.66.2020.OK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. 2. Przewozy dzieci odbywają się do następujących szkół: o Zespół Szkół w Szydłowie, o Zespół Szkół w Starej Łubiance, o Szkoła Podstawowa w Skrzatuszu. o Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. M. Grzegorzewskiej w Pile. 3. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej w terminie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów do dyspozycji Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego i terminowego dowozu dzieci. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej za bilet miesięczny i liczby przejechanych kilometrów. 4. Długość dziennej trasy /25-28 tras/ dowozów i odwozów wynosi w zależności od potrzeb od 713 km do 790 km. Średnia miesięczna ilość kilometrów wynosi około 15 780 km. 5. Liczba miejsc siedzących w autobusie odpowiednia dla liczby uczniów oraz opiekuna. 6. Liczba osób uprawnionych do otrzymania biletów, stan na 20 lipca 2020 r. to 389 uczniów 7. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 8. Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół określone zostały w załączniku Nr 9 do SIWZ. Godziny przewozu i odwozu mogą ulec zmianie. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych. 11. Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. nr 46, poz. 432 ze zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). 12. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę Przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. 13. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu. 14. Pojazdy służące do przewozów uczniów muszą posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW, muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz muszą być wyposażone w monitoring wnętrza. 15. W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół, (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej) lub podać całkowitą wartość zobowiązania uwzględniającą łączną wartość zamówienia wraz z wyszczególnionym kosztem 1 km z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej specjalnej). 16. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy na poszczególne lata szkolne może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 30 nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów. 17. Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych lub ilości przejechanych kilometrów. 18. Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru. 19. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu. 20. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 21. Ilość autobusów potrzebnych do realizacji zamówienia - 7, w tym: - co najmniej jeden autobus z 64 miejscami siedzącymi, pozostałe z co najmniej 18 miejscami siedzącymi, - co najmniej jeden autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym niepełnosprawność ruchowa). 22. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy autobusów wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 23. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 576296.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wałeckie Towarzystwo Przewozowe "L&S" Grzegorz Lasocki spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 105
Kod pocztowy: 78-600
Miejscowość: Wałcz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 618510
Oferta z najniższą ceną/kosztem 618510
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 618510
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.