eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zmiana nawierzchni boiska, ogrodzenie i wyposażenie w Zespole Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163293-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Wieluniu: Zmiana nawierzchni boiska, ogrodzenie i wyposażenie w Zespole Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556676-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540126063-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000, ul. Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 434 280, e-mail zam_pub@powiat.wielun.pl, faks 438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana nawierzchni boiska, ogrodzenie i wyposażenie w Zespole Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ON.272.09.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana nawierzchni boiska, ogrodzenie i wyposażenie w Zespole Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu. Zadanie inwestycyjne pod nazwą " Zmiana nawierzchni boiska, ogrodzenie i wyposażenie w Zespole Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu" będzie polegało na modernizacji dotychczasowej nawierzchni boiska sportowego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu, ogrodzeniu z siatki piłkochwytowej, doposażeniu w sprzęt sportowy oraz wykonaniu oświetlenia boiska z podziałem na dwie części zamówienia: 1) część pierwsza zamówienia: Modernizacja boiska - przygotowanie terenu, zmiana nawierzchni, ogrodzenie oraz wyposażenie w sprzęt sportowy; 2) część druga zamówienia: Wykonanie oświetlenia boiska. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zarówno na jedną jak i obie części zamówienia. Wymiary boiska: 24,85 m x 39,10 m. Zamawiający informuje, iż zakres robót będzie obejmował: Część pierwsza zamówienia: a) demontaż istniejących bramek oraz konstrukcji do gry w koszykówkę; b) montaż nawierzchni polipropylenowej odpornej na uderzenia, utratę koloru, degradacje oraz utlenianie tworzywa sztucznego wraz z pomalowaniem linii; kolor: według wzornika kolorów do wyboru Zamawiającego; wymagane dokumenty: raport z badań Instytutu Techniki Budowlanej oraz atest PZH; c) montaż dwóch bramek o profilu stalowym o wymiarach 3m x 2m x 0,5m; mocowane do podłoża; całość ocynkowana, malowana w czerwone pasy, wymagany certyfikat bezpieczeństwa. d) montaż słupków do siatkówki o profilu stalowym wraz z tulejami oraz siatką; z możliwością regulowania siatki; mocowane do podłoża; e) montaż zestawu do koszykówki; słup oraz wysięgnik wykonany z profilu stalowego, ocynkowany, tablica wykonana z polipropylenu, wodoodporna. f) montaż furtki 2 m x 1 m; g) ogrodzenie z siatki piłkochwytowej o wysokości 4 m - 130 mb; h) demontaż oraz utylizację istniejących krawężników oraz montaż nowych - 80 mb; Część druga zamówienia: i) demontaż oraz utylizację istniejących lamp (4 szt.) oraz przeniesienie ich lokalizacji w 4 nowe miejsca, montaż nowych opraw na słupach o wysokości 8 m.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233250-6


Dodatkowe kody CPV: 37400000-2, 31527200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja boiska - przygotowanie terenu, zmiana nawierzchni, ogrodzenie oraz wyposażenie w sprzęt sportowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132121.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sport Grupa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: boiska@sportgrupa.pl
Adres pocztowy: ul. Dźwigowa 24
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157304.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157304.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie oświetlenia boiska

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie w części drugiej zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.