eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Wykonanie nasadzeń zastępczych w związku z realizacją inwestycji pn. "Budowa Zagłębiowskiego Parku Sportowego w Sosnowcu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-30

Ogłoszenie nr 510163164-N-2020 z dnia 30-08-2020 r.

Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.: "Wykonanie nasadzeń zastępczych w związku z realizacją inwestycji pn. "Budowa Zagłębiowskiego Parku Sportowego w Sosnowcu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558279-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 368166920, ul. Teatralna 9/812, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 797 772 377, e-mail pelnomocnik.zp@zps-sosnowiec.pl, biuro@zps-sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.zps-sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie nasadzeń zastępczych w związku z realizacją inwestycji pn. "Budowa Zagłębiowskiego Parku Sportowego w Sosnowcu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2020.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest realizacja nasadzeń, które należy wykonać na terenie działek geodezyjnych z uwzględnieniem podanych niżej gatunków drzew: 1.1 Działki numer: 134/1, 134/2, 135/3, 135/4, 136, 159/1, 160/8, 160/12, 162/1, 162/9, 162/10, 165/6, 165/7 i 166/16 obręb Klimontów (w rejonie ul. Gwiezdnej) w Sosnowcu; szczegółowa ilość i gatunek drzew do nasadzeń zgodnie z załącznikiem (załączniki nr 9 oraz 9a do SIWZ): 1) 12 sztuk z gatunku klon pospolity o obwodach pni wynoszących przynajmniej 20 cm (obwód na wysokości 1 m od powierzchni gruntu) 2) 226 sztuk z gatunku jarząb mączny o obwodach pni wynoszących przynajmniej 18 cm (obwód na wysokości 1 m od powierzchni gruntu) 1.2 Działki numer: 2099/26, 2100/11, 2103/13, 2104/33, obręb 0003 - Zagórze w Sosnowcu; szczegółowa ilość i gatunek drzew do nasadzeń zgodnie z załącznikiem, w którym kolorem pomarańczowym oznaczono również strefy nasadzeń na poszczególnych działkach (załącznik nr 10 do SIWZ): 1) 42 sztuki z gatunku buk pospolity "Purpurea Tricolor", o obwodach pni wynoszących przynajmniej 16 cm (obwód na wysokości 1 m od powierzchni gruntu) 2) 37 sztuk z gatunku głóg pośredni "Paul`s Scarlet", o obwodach pni wynoszących przynajmniej 16 cm (obwód na wysokości 1 m od powierzchni gruntu) 1.3 Działki numer: 4601, obręb 0011 (ul. Ostrogórska) w Sosnowcu; szczegółowa ilość i gatunek drzew do nasadzeń zgodnie z załącznikiem (załącznik nr 11 do SIWZ): 1) 20 sztuk z gatunku buk pospolity "Purpurea Tricolor", o obwodach pni wynoszących przynajmniej 16 cm (obwód na wysokości 1 m od powierzchni gruntu) 2) 33 sztuki z gatunku głóg pośredni "Paul`sScarlet", o obwodach pni wynoszących przynajmniej 16 cm (obwód na wysokości 1 m od powierzchni gruntu) 2. Nasadzenia, o których mowa w punkcie powyżej, należy wykonać z uwzględnieniem następujących wymagań: - drzewa osadzić na stożku z gruntu mineralnego zagęszczonego, aby wykluczyć zapadanie się drzew, - dół o głębokości min. 100 cm wypełnić ziemią urodzajną (np. ogrodniczą), - rośliny mają zostać posadzone na tej samej głębokości, na jakiej rosły w szkółce, - po posadzeniu rośliny należy obficie podlać wodą, - drzewa należy zabezpieczyć palikami i więzadłami. 3. Zamawiający wymaga gwarancji uwzględniającej utrzymanie żywotności drzew przez okres 36 miesięcy, liczony od dnia 1 grudnia 2020 r. w tym realizacji czynności gwarantujących żywotność a polegających na: - podlewaniu, - odchwaszczaniu, - nawożeniu, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawianiu misek, - okopczykowaniu drzew jesienią, - rozgarnięciu kopczyków wiosną i uformowaniu misek, Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o. Nr sprawy: ZP.271.1.4.2020.PK 4 Wykonanie nasadzeń zastępczych w związku z realizacją inwestycji pn. "Budowa Zagłębiowskiego Parku Sportowego w Sosnowcu" - wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew, - wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, - przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące). W przypadku nie przyjęcia się drzewa będzie ono podlegało wymianie w ramach gwarancji (pielęgnacja drzew nie obejmuje wymiany drzew uszkodzonych w wyniku aktów wandalizmu ani kradzieży). 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: nasadzenie drzew których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77211600-8, 03452000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 539000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SORTED Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@sorted.pl
Adres pocztowy: ul. Wschodnia 27B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 582120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 582120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 637200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.