To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-05
Ogłoszenie nr 510162488-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.
Gmina Opatów: Dowóz i odwóz uczniów ze szkół w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561361-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opatów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040984400000,
ul. Plac Obrońców Pokoju
34,
27-500
Opatów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
zamowienia@umopatow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz uczniów ze szkół w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IMK-III.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów ze szkół w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2019/2020 (wrzesień- czerwiec) do następujących placówek oświatowych: -Szkoła Podstawowa Nr 1 w Opatowie ul. Ćmielowska 2 - dowóz uczniów do szkoły w godz. 730- 745, odwóz o godz. 1250 i 14 50 ( dwa kursy ) - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Opatowie ul. Kopernika 30 - dowóz uczniów do szkoły w godz. 730- 745, odwóz w godz. 1250 - 1450. ( dwa kursy ) -Szkoła Podstawowa w Kobylanach - dowóz w godz.730- 745, odwóz o godz. 1320 - 1450 ( dwa kursy) Zamówienie podzielono na dwie części. Na każdą część należy złożyć oddzielną Ofertę. Część I. Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz uczniów do trzech szkół z miejscowości; - Bidziny, Wojciechowice, Stodoły Kolonie, Stodoły Wieś, Podłukawka, Gierczyce, Balbinów, Brzezie, Adamów, Nikisiałka Duża , Malice Kościelne, Nikisiałka Mała, Wąworków, Karwów, Tudorów, Okalina Wieś, Okalina Kolonia, Czerników Opatowski, Oficjałów, Gojców, Jagnin, Czerników Karski, Kochów, Strzyżowice, Ublimek, Kobylany, Kobylanki Łączna liczba uczniów do przewiezienia w roku szkolnym - 196 oraz 12 dzieci przedszkolnych. Należy zorganizować pięć tras dowozu. Wykonawca ma posiadać pięć autobusów z min. 43 miejscami siedzącymi i jeden z min. 50 miejscami siedzącymi. Część II. Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz uczniów do dwóch szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 w Opatowie i Szkoła Podstawowa nr 2 w Opatowie z miejscowości; - Tomaszów, Łężyce, Marcinkowice, Jurkowice, Szczucice, Wszechświęte, Małoszyce, Podole, Lipowa ,Sadowie, Porudzie, Porudzie- Zochcin, Bogusławice, Kornacice, Zochcinek, Zochcin II, Jałowęsy I, Jałowęsy II, Jałowęsy III, Jałowęsy Karsy, Rosochy, Adamów Kolonia, Przeuszyn. Łączna liczba uczniów do przewiezienia w roku szkolnym - 150 oraz 5 dzieci przedszkolnych. Należy zorganizować pięć tras dowozu. Wykonawca ma posiadać sześć autobusów z min. 43 miejscami siedzącymi. Zamawiający zastrzega sobie zmianę liczby przewożonych uczniów w obu częściach z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przewożenia na utworzonych trasach osób wyznaczonych przez Zamawiającego sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami. ( dotyczy obu części) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do uzgodnienia zorganizowanych tras i godzin odjazdów z Zamawiającym. (dotyczy obu części) Samochody przewożące uczniów do szkół na wszystkich trasach muszą posiadać na wyposażeniu zasłony (rolety) lub przyciemnione szyby oraz w okresie zimowym utrzymywać temperaturę wewnątrz samochodu min.16oC i w okresie letnim max.25oC. Samochody przewożące uczniów na wszystkich trasach nie mogą być starsze niż rocznik 2004 ( pierwsza rejestracja) Wszyscy uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w samochodzie (nie mogą stać). 2.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wszystkich kierowców biorących udział w wykonaniu zamówienia 3. Wykonawca składa Zamawiającemu wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania usługi. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów i dokonywania ich oceny - żądania wyjaśnień i informacji w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów. 6.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
430222.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215601.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
430222.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świetokrzyskim Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Zakup, dostawa oraz montaż 21 lamp solarnych na potrzeby Gminy Opatów
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Waleńczowie wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Opatów
- Budowa Manufaktury Tradycji i Kultury Kulinarnej (I Etap)
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.