eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › USŁUGA CATERINGOWA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 "BAJKA" W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU "SUPER START - URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28

Ogłoszenie nr 510162163-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.

Urząd Miejski Oława: USŁUGA CATERINGOWA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 "BAJKA" W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU "SUPER START - URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573272-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 52500400000000, ul. Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 55 01, e-mail sekretariat@um.olawa.pl, faks 71 303 55 00.
Adres strony internetowej (url): www.um.olawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA CATERINGOWA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 "BAJKA" W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU "SUPER START - URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INW.271/15/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu do przedszkola posiłków dla 50 dzieci w wieku 3-5 lat, w tym: śniadania, 2-daniowego obiadu z kompotem oraz podwieczorku przez okres 12 miesięcy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - Wymagania dotyczące wykonania usługi. Zamawiający na podstawie art.29 ust.4 uPzp wymaga aby wykonawca przy realizacji zamówienia, przy sporządzaniu posiłków zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych na okres, co najmniej trwania umowy(1.09.2020r. - 31.08.2021r.). W ramach czynności kontrolnych , prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, zamawiający jest uprawiony w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu i dokonywanie jego oceny - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu - przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu następujący dowód w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób niepełnosprawnych : - oświadczenie wykonawcy dotyczące wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób niepełnosprawnych. Z tytułu niespełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego . Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia osób niepełnosprawnych traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez wykonawcę ww. wymogu. W przypadku powtarzających się , ewidentnych i uporczywych naruszeń obowiązku zatrudnienia osób niepełnosprawnych zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienie od umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188485
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Aktywności Zawodowej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 18j/u
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.