eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS (do 8 PPE) - w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-02

Ogłoszenie nr 510161137-N-2019 z dnia 02-08-2019 r.

Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego: Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS (do 8 PPE) - w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565124-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 57773000000000, ul. ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 8530201, 8431944, e-mail r.podgorzak@imbigs.pl, faks 0-22 8435981.
Adres strony internetowej (url): www.imbigs.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS (do 8 PPE) - w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TA-240-01/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej (dystrybuowanej przez lokalnych Operatorów Systemów Dystrybucyjnych - OSD) przez okres kolejnych 12 miesięcy do 8 Punktów Poboru Energii (PPE) , zlokalizowanych w 6 obiektach Zamawiającego, będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, władaniu lub zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne, t.j. a) ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków - Oddział - 1 PPE, b) ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - Centrala - 2 PPE, c) ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa - Oddział - 2 PPE, d) ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa- Oddział - 1 PPE, e) ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa - Oddział - 1 PPE, f) Al. W .Korfantego 193 A, 40-157 Katowice - Oddział - 1 PPE, 2. Szczegółowy dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. dane adresowe numery ewidencyjne PPE, numery liczników, taryfy, moce umowne i szacowane zapotrzebowanie energii elektrycznej zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia.- który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (SIWZ) 3. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.09.2019 r. do dnia 31.08.2020 r. ( 12 miesięcy) wynosi: 1 335 MWh dla wszystkich PPE wymienionych w Załączniku Nr 1.- UWAGA ! Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ewentualna zmiana szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623 z późn. zm.). 5. Wykonawca zgłosi (bez zbędnej zwłoki ) właściwym Operatorom Systemów Dystrybucyjnych (OSD) (stosownie do określonych lokalizacji PPE) do realizacji umowę sprzedaży energii elektrycznej zawartą z Zamawiającym. Zamawiający w tym celu, po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą, udzieli mu stosownego pełnomocnictwa.( zał. nr 2 -do Wzoru umowy ) 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego zamówienia. 7. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez Wykonawcę, w oparciu o ceny 1 MWh wynikającą z oferty. 8. Zamawiający informuje, że a) proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich PPE wymienionych w Załączniku nr 1 odbędzie się po raz kolejny. b) Umowa z obecnym sprzedawcą energii elektrycznej tj. Elektra S.A wygasa z w dniu 31.08.2019 r c) posiada dla PPE określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. obowiązujące umowy z OSD na dystrybucję na czas nieokreślony. 9. Wykonawca powinien posiadać zawarte umowy lub ich promesy z lokalnymi Operatorami Systemów Dystrybucyjnych- wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); b) Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.) c) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm. - tekst jednolity) d) Zasadami określonymi w koncesjach. e) Postanowieniami Umowy zawartej z Zamawiającym - Wzór Zał.nr 6 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 446290.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Spółka z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul. Obornicka 330 60-689 Poznań
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul Obornicka 330,60-689 Poznań
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 548937.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 548937.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 599184.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.