eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 510160704-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563700-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33025398400000, ul. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 484 444, e-mail anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl, faks 943 484 434.
Adres strony internetowej (url): www.pgkkoszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie 2. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w obiektach wymienionych w tabeli w załączniku nr 1 Do kompleksowego sprzątania pomieszczeń wyszczególnionych w załączniku nr 1należy: 1. Sprzątanie codzienne- w zakres codziennego sprzątania wchodzi utrzymanie na bieżąco czystości we wszystkich budynkach, a w szczególności wykonywanie następujących czynności: a) Wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych i sprzętu biurowego właściwymi do tego rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi - tak by nie pozostawiały smug i plam b) Wycieranie sprzętu (powierzchni drukarek i faksów) i aparatów telefonicznych z kurzu bez użycia środków czystości, c) Mycie na mokro drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami 1 X w tygodniu d) Mycie na mokro szafek pracowniczych bhp na całej powierzchni. Jeżeli na szafce znajdują się buty- należy je podnieść po czym wytrzeć kurze (wymyć powierzchnię) po czym odstawić buty na poprzednie miejsce. e) Mycie luster i szklanych drzwi środkami do tego rodzaju powierzchni f) Odkurzanie na sucho (odkurzaczem) wykładziny dywanowej i podłogowej oraz 1x na tydzień tapicerki meblowej (krzesła i sofy) oraz usuwanie na bieżąco plam z wykładziny podłogowej oraz tapicerki meblowej (w sekretariacie tylko czystą wodą bez użycia środków piorących lub odplamiaczy) g) Wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych, listew przypodłogowych, dolnych ram okiennych (miejsce połączenia szyby z ramą okienną), gaśnic, tablicy informacji wizualnej, gablot, obrazów itp., h) Opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci i) Mycie powierzchni podłogowych twardych (linoleum, terakota, wylewka betonowa) j) Zmywanie na mokro schodów, podestów, barierek środkami przeznaczonymi do tego rodzaju powierzchni, k) Opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu z wycieraczek i z pod wycieraczek znajdujących się przed wejściem do budynków jak i w samych budynkach, l) Mycie kuchenek elektrycznych, mikrofalowych, zlewów kuchennych wraz z bateriami środkami przeznaczonymi do tego rodzaju powierzchni, m) Wycieranie (mycie) stołów i krzeseł znajdujących się w jadalniach w poszczególnych budynkach 2. Sprzątanie codzienne sanitariaty: a) Mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych, kabin prysznicowych, baterii prysznicowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji tego rodzaju powierzchni, b) Czyszczenie muszli sedesowych i desek środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji c) Czyszczenie pisuarów i ich spłuczek środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji d) Mycie luster , półek i kloszy oświetleniowych, e) Mycie pojemników na środki higieny osobistej,( mydło, pasta BHP, pojemniki na ręczniki papierowe i pojemniki na papier toaletowy) koszy na odpadki, zużyte ręczniki jednorazowe oraz wymiana worków na śmieci, f) Wycieranie na mokro drzwi, ościeżnic i klamek, parapetów, rur środkami właściwymi dla danego rodzaju powierzchni w celu umycia i dezynfekcji, 3. Mycie kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach 1x w tygodniu 4. Odkurzanie ścian w każdym budynku (farba emulsyjna) 1x w tygodniu , usuwanie plam ze ścianach w razie konieczności na bieżąco, 5. Odmrażanie i mycie lodówek 1 x na kwartał 6. Mycie naczyń (w tym również elementów ekspresów ciśnieniowego i przelewowego oraz tac i półek w szafkach "spożywczych" znajdujących się w sekretariacie ) z sekretariatu w miarę potrzeb 7. Uzupełnianie wody w dzbankach w sekretariacie w miarę potrzeb, 8. Pomoc przy organizacji spotkań (przygotowanie kawy w dzbankach pomoc przy nakrywaniu i sprzątaniu zastawy kawowej) według potrzeb (średnio 1x na miesiąc lub rzadziej) 9. Mycie okien dwustronnie wraz z ramami okiennymi -1x na kwartał (w miesiącach: czerwiec, wrzesień, grudzień, marzec) 10. Wykonywanie polimeryzacji posadzek z linoleum we wszystkich pomieszczeniach 3x w roku w miesiącach: lipiec, listopad, kwiecień) 11. Czyszczenie - pranie tapicerki meblowej tj. krzeseł (20) i kanap (3szt) 1x w roku 12. Mycie sufitów podwieszanych (wykonanych z paneli (typu siding) opraw oświetlenia 1x w roku 13. Odkurzanie półek wewnętrznych w szafkach na dokumenty w pokojach nr 1,2,3 w budynku A 1x w miesiącu. 14. W okresie od 01.10 do 31.03 wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego sprzątania korytarzy w poszczególnych budynkach w celu usunięcia wody, błota, śniegu itp. tak często aby zapewnić stałą czystość.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911300-9


Dodatkowe kody CPV: 90910000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "UNIA" Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lechicka 23,
Kod pocztowy: 75-837
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 323244.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 323244.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 371999.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.