To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-25
Ogłoszenie nr 510159029-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.
Miasto Inowrocław: Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Inowrocławiu - II etap (Przedszkole Stokrotka)".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560931-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000,
ul. aleja Ratuszowa
36,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 250, e-mail
zamowienia@inowroclaw.pl, faks
523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP.271.1.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" w Inowrocławiu przy ul. Józefa Krzymińskiego 6, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek przedszkola - 3 kondygnacje, częściowe podpiwniczenie, kubatura brutto 3591,20 m3, pow. zabudowy 474,72 m2, długość i szerokość 36,82x12,80 m, wysokość 8,50 m, dach płaski spadek dwuspływowy. 2. Zakres robót: 1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych, w tym ogrodzenie i wytyczenie stref niebezpiecznych oraz oznakowanie tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi; 2) wytyczenie przejść pieszych; 3) urządzenia składowisk materiałów i wyrobów oraz urobku i odpadów budowlanych; 4) prace przygotowawcze; 5) roboty rozbiórkowe - demontaż urządzeń i instalacji (m.in. rynny i spusty rynnowej, oświetlenia elewacyjnego, instalacji odgromowej, instalacji c.o.), stolarki okiennej i drzwiowej, daszku (elewacja zachodnia), rozbiórka: zsypów węglowych, opaski obwodowej budynku, nawierzchni tarasu (przy ścianie budynku); 6) roboty ziemne - odcinkowe odkrywanie ścian piwnicznych i fundamentowych, izolacja ścian piwnicznych i fundamentów; 7) roboty porządkowe - przekazanie materiałów rozbiórkowych wg własności, wywózka gruzu i pozostałych materiałów rozbiórkowych na odpowiednio przeznaczone składowiska, uporządkowanie terenu; 8) roboty termomodernizacyjne w zakresie: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; b) docieplenia ścian piwnic i fundamentów w gruncie, c) docieplenia ścian zewnętrznych - cokołu i powyżej cokołu; d) docieplenia: stropodachu, stropu nad piwnicą, wiatrołapu; e) prac odtworzeniowych i towarzyszących, koniecznych do wykonania celem prawidłowej eksploatacji budynku po wykonaniu termomodernizacji. 9) demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła); 10) wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła cieplnego); 11) wykonanie prób szczelności i rozruchu; 12) montaż nawiewników powietrza w montowanej stolarce okiennej; 13) uporządkowanie istniejącej instalacji elektrycznej na elewacji; 14) wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych, bez wymiany oprzewodowania. 15) wykonanie instalacji uziemienia i odgromowej. Uwaga! W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi montaż budek lęgowych dla ptaków. Prace związane z wykonaniem decyzji RDOŚ po stronie Zamawiającego. 3. Do wykonawcy należy: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi protokoły z pomiarów, skuteczności ochrony przeciwpożarowej, stanu izolacji, z badań bakteriologicznych instalacji a także atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia, 2) wykonanie prac zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej, 3) usunięcie na własny koszt wszelkich odpadów, 4) zapewnienie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, niewpływający na możliwość funkcjonowania obiektu; 6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego zaawansowania robót w terminie 3 dni od podpisania umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym i i z zarządzającym obiektem, z uwzględnieniem wymiany instalacji c.o. w sierpniu, wymiany stolarki okiennej w salach zajęć i toaletach przy salach w pierwszej kolejności - w sierpniu a jeżeli późniejszych miesiącach - w soboty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, zamieszczone na stronie internetowej www.bip.inowroclaw.pl zakładka przetargi aktualne. Uwaga! W projekcie budowlanym usunięto strony 2 oraz strony 8-25 ze względu na konieczność anonimizacji danych wrażliwych osób wykonujących projekt (RODO).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45453000-7, 45320000-6, 45321000-3, 44220000-8, 45421100-5, 45262500-6, 45410000-4, 45331000-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
827778.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe "BUDMONT" Jarosław Zieliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
897208.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawcy zostanie powierzone do wykonania część robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa używanego wozidła przegubowego
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Kurs kosmetyczny
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.