eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510159029-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Miasto Inowrocław: Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Inowrocławiu - II etap (Przedszkole Stokrotka)".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560931-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000, ul. aleja Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" przy ul. Józefa Krzymińskiego 6 w Inowrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego "Stokrotka" w Inowrocławiu przy ul. Józefa Krzymińskiego 6, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek przedszkola - 3 kondygnacje, częściowe podpiwniczenie, kubatura brutto 3591,20 m3, pow. zabudowy 474,72 m2, długość i szerokość 36,82x12,80 m, wysokość 8,50 m, dach płaski spadek dwuspływowy. 2. Zakres robót: 1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych, w tym ogrodzenie i wytyczenie stref niebezpiecznych oraz oznakowanie tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi; 2) wytyczenie przejść pieszych; 3) urządzenia składowisk materiałów i wyrobów oraz urobku i odpadów budowlanych; 4) prace przygotowawcze; 5) roboty rozbiórkowe - demontaż urządzeń i instalacji (m.in. rynny i spusty rynnowej, oświetlenia elewacyjnego, instalacji odgromowej, instalacji c.o.), stolarki okiennej i drzwiowej, daszku (elewacja zachodnia), rozbiórka: zsypów węglowych, opaski obwodowej budynku, nawierzchni tarasu (przy ścianie budynku); 6) roboty ziemne - odcinkowe odkrywanie ścian piwnicznych i fundamentowych, izolacja ścian piwnicznych i fundamentów; 7) roboty porządkowe - przekazanie materiałów rozbiórkowych wg własności, wywózka gruzu i pozostałych materiałów rozbiórkowych na odpowiednio przeznaczone składowiska, uporządkowanie terenu; 8) roboty termomodernizacyjne w zakresie: a) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; b) docieplenia ścian piwnic i fundamentów w gruncie, c) docieplenia ścian zewnętrznych - cokołu i powyżej cokołu; d) docieplenia: stropodachu, stropu nad piwnicą, wiatrołapu; e) prac odtworzeniowych i towarzyszących, koniecznych do wykonania celem prawidłowej eksploatacji budynku po wykonaniu termomodernizacji. 9) demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła); 10) wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą do węzła cieplnego (bez węzła cieplnego); 11) wykonanie prób szczelności i rozruchu; 12) montaż nawiewników powietrza w montowanej stolarce okiennej; 13) uporządkowanie istniejącej instalacji elektrycznej na elewacji; 14) wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych, bez wymiany oprzewodowania. 15) wykonanie instalacji uziemienia i odgromowej. Uwaga! W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi montaż budek lęgowych dla ptaków. Prace związane z wykonaniem decyzji RDOŚ po stronie Zamawiającego. 3. Do wykonawcy należy: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi protokoły z pomiarów, skuteczności ochrony przeciwpożarowej, stanu izolacji, z badań bakteriologicznych instalacji a także atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia, 2) wykonanie prac zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej, 3) usunięcie na własny koszt wszelkich odpadów, 4) zapewnienie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, niewpływający na możliwość funkcjonowania obiektu; 6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego zaawansowania robót w terminie 3 dni od podpisania umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym i i z zarządzającym obiektem, z uwzględnieniem wymiany instalacji c.o. w sierpniu, wymiany stolarki okiennej w salach zajęć i toaletach przy salach w pierwszej kolejności - w sierpniu a jeżeli późniejszych miesiącach - w soboty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, zamieszczone na stronie internetowej www.bip.inowroclaw.pl zakładka przetargi aktualne. Uwaga! W projekcie budowlanym usunięto strony 2 oraz strony 8-25 ze względu na konieczność anonimizacji danych wrażliwych osób wykonujących projekt (RODO).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45453000-7, 45320000-6, 45321000-3, 44220000-8, 45421100-5, 45262500-6, 45410000-4, 45331000-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 827778.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe "BUDMONT" Jarosław Zieliński
Email wykonawcy: budmont@op.pl
Adres pocztowy: ul.Miodowa 8
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 897208.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 762478.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 987952.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawcy zostanie powierzone do wykonania część robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.