eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych i robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj", dla zadania pn.Kluby Rodziców - modernizacja placów zabaw", odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-26

Ogłoszenie nr 510155957-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych i robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj", dla zadania pn.: Kluby Rodziców - modernizacja placów zabaw", odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560652-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 36177709700000, ul. Za Torem 22, 30-542 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 1220102240, e-mail przetargi@zzm.krakow.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://zzm.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych i robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj", dla zadania pn.: Kluby Rodziców - modernizacja placów zabaw", odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

68/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności opracowanie kompletnej, pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, stosownymi pozwoleniami, uzgodnieniami, zgłoszeniami, decyzjami (w tym decyzjami PnB/zaświadczeniami o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych) itp. oraz realizację robót budowlanych celem modernizacji placów zabaw, odpowiednio do niżej opisanych zakresów ogólnych poszczególnych części zamówienia, a szczegółowo przedstawionych w załączonych do SIWZ Programach funkcjonalno-użytkowych wraz z załącznikami, wzorze umowy i wzorze formularza oferty i jego załącznikach, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 wybranych przez Wykonawcę części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w odniesieniu do jednej, dwóch lub trzech części łącznie. 1.2 Przedmiotowe działki podlegają ustaleniom obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszaru `Wróblowice´ (UCHWAŁA NR CVIII/1483/10 Rady Miasta Krakowa z dnia 8 września 2010 r.) oraz `Rybitwy - Północ´ (UCHWAŁA NR XXIV/315/11 Rady Miasta Krakowa z dnia 14 września 2011 r.) Ustalenia planu dostępne na stronie internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=59274 . 1.3 Zamawiający zaznacza, iż w treści SIWZ i załączników słowo część dotyczące danego zakresu lub części zamówienia jest równoważne słowu zadanie i mogą być używane zamiennie, a zakres poszczególnych części obejmuje między innymi: 1.3.1 Część 1 zamówienia - obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Niewodniczańskiego 74 na działce o numerze ewidencyjnym 86 obr. P-93 jedn. ewid. Podgórze, szacowana powierzchnia obszaru objęta zakresem opracowania - 810 m2, a w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej dla zagospodarowania terenu, m.in. projekt usytuowania elementów małej architektury i urządzeń zabawowych według schematu koncepcyjnego, projekt nasadzeń; ponadto opracowanie inwentaryzacji terenu i drzewostanu wraz z gospodarką drzewostanu; obecność na spotkaniach konsultacyjnych z mieszkańcami i zarządcami budynku oraz prezentowanie rozwiązań projektowych, b) uzyskanie pisemnej zgody zarządcy terenu na zastosowane rozwiązania projektowe, c) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych, d) wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z modernizacja placu zabaw i otoczenia Klubu, przeprowadzenie ewentualnych wycinek drzewostanu i pielęgnacji zieleni istniejącej wraz z złożeniem stosownych wniosków i uzyskaniem decyzji zezwalających; wykonanie nasadzeń kompensacyjnych poza obszarem objętym zakresem opracowania (w razie konieczności) - zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1202, z późn. zm.) wraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej, a w tym m. in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony załącznikach do SIWZ tj. Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik 1 do SIWZ i będących jej integralną częścią, wzorach protokołów stanowiących Załącznik 2 do SIWZ i będących jej integralną częścią, standardach zakładania i pielęgnacji terenów zielonych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ i będących jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 1.3.2 Część 2 zamówienia - obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rybitwy 61 na działce o numerze ewidencyjnym 204, obr. P-21 jedn. ewid. Podgórze, szacowana powierzchnia obszaru objęta zakresem opracowania - 4 577 m2, a w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej dla zagospodarowania terenu, m.in. modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki, projekt usytuowania elementów małej architektury, urządzeń zabawowych placu zabaw według schematu koncepcyjnego, projekt nasadzeń; ponadto opracowanie inwentaryzacji terenu i drzewostanu wraz z gospodarką drzewostanu; obecność na spotkaniach konsultacyjnych z mieszkańcami i zarządcami budynku oraz prezentowanie rozwiązań projektowych, b) uzyskanie pisemnej zgody zarządcy terenu na zastosowane rozwiązania projektowe, c) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych, d) wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z modernizacja placu zabaw i otoczenia Klubu, przeprowadzenie ewentualnych wycinek drzewostanu i pielęgnacji zieleni istniejącej wraz z złożeniem stosownych wniosków i uzyskaniem decyzji zezwalających; wykonanie nasadzeń kompensacyjnych poza obszarem objętym zakresem opracowania (w razie konieczności) - zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1202, z późn. zm.) wraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej, a w tym m. in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony załącznikach do SIWZ tj. Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik 1 do SIWZ i będących jej integralną częścią, wzorach protokołów stanowiących Załącznik 2 do SIWZ i będących jej integralną częścią, standardach zakładania i pielęgnacji terenów zielonych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ i będących jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 1.3.3 Część 3 zamówienia - obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Truskawkowej 4 na działce o numerze ewidencyjnym 162 obr. NH-39 jedn. ewid. Nowa Huta, szacowana powierzchnia obszaru objęta zakresem opracowania - 1 465 m2, a w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej dla zagospodarowania terenu, m.in. projekt usytuowania elementów małej architektury i urządzeń zabawowych placu zabaw według schematu koncepcyjnego, projekt nasadzeń; ponadto opracowanie aktualizacji inwentaryzacji terenu i drzewostanu wraz z gospodarką drzewostanu, obecność na spotkaniach konsultacyjnych z mieszkańcami i zarządcami budynku oraz prezentowanie rozwiązań projektowych, b) uzyskanie pisemnej zgody zarządcy terenu na zastosowane rozwiązania projektowe, c) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych, d) odbiór z miejsca magazynowania, dostawa i montaż urządzeń zakupionych przez Klub Kultury wraz z uwzględnieniem ich w dokumentacji projektowej, e) wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z modernizacja placu zabaw i otoczenia Klubu; przeprowadzenie ewentualnych wycinek drzewostanu i pielęgnacji zieleni istniejącej wraz z złożeniem stosownych wniosków i uzyskaniem decyzji zezwalających; wykonanie nasadzeń kompensacyjnych poza obszarem objętym zakresem opracowania (w razie konieczności) - zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1202, z późn. zm.) wraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej, a w tym m. in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony załącznikach do SIWZ tj. Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik 1 do SIWZ i będących jej integralną częścią, wzorach protokołów stanowiących Załącznik 2 do SIWZ i będących jej integralną częścią, standardach zakładania i pielęgnacji terenów zielonych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ i będących jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 1.4 W ramach wykonania robót budowlanych należy zrealizować w szczególności prace obejmujące: 1.4.1 wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zawierającej, dziennik budowy, odbiory cząstkowe i końcowe oraz rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie wystąpiły w toku prac, jak również karty utrzymania poszczególnych elementów, zgodnie z załączonym schematem; 1.4.2 opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej; 1.4.3 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu - urządzeń małej architektury, nawierzchni, nasadzeń zieleni i innych elementów wytworzonych - w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe); 1.4.4 Wykonawca jest zobowiązany również do dołączenia kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf) dla każdego z elementów wytworzonych m.in. urządzeń małej architektury czy nawierzchni w uzgodnieniu z Zamawiającym; 1.4.5 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego; 1.4.6 po zakończeniu prac montażowo-budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie (zieleń, elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa niezbędnych dla realizacji i odbioru przedmiotu umowy, w tym między innymi dotyczących zmiany organizacji ruchu (procedura ZDMK-7), zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZDMK (procedura ZDMK-12) , zezwoleń na czasowe zajęcie pasa drogowego (procedura ZDMK-24) i/lub innych niezbędnych, jeżeli zajdzie taka konieczność. 1.6 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.7 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy. 1.8 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.9 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie "na mokro", czyli techniką "bezpyłową", która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. 1.11 W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy/kierownik robót ma obowiązek dopilnowania w szczególności: 1.11.1 ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności otaśmowane, oznakowanie i stosowne zabezpieczenie obszaru, na którym prowadzone będą prace, tak aby na teren inwestycji nie mogły dostać się osoby trzecie; 1.11.2 oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi; 1.11.3 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami (według instrukcji przekazanej przez Zamawiającego); 1.11.4 wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a następnie przesłanie ich do przedstawiciela Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia robót; 1.11.5 sporządzania sprawozdania tygodniowego oraz przesyłania go w kolejnym dniu roboczym po następującym tygodniu do przedstawiciela Zamawiającego z opisem wszystkich przeprowadzonych prac w ciągu ostatniego tygodnia oraz planowanymi pracami na tydzień przyszły wraz ze skanem prowadzonego dziennika budowy/dziennika robót odnośnie prowadzonych robót oraz z dokumentacją zdjęciową dokumentującą postęp robót, skanem certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, kart katalogowych itp. na planowane do wbudowania materiały oraz urządzenia; 1.11.6 po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego dostarczenia Zamawiającemu oświadczania o zgodności robót względem decyzji pozwolenia na budowę/ zaświadczenia dotyczącego niewniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz wiedzy technicznej, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku; 1.11.7 dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej nie później niż do 7 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót budowlanych i gotowości do odbioru, powykonawczą dokumentację geodezyjną należy zgłosić do zasobu geodezyjnego zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia. 1.14 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków, do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, a może być udzielone na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż Wykonawca realizował roboty budowlane lub usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualnie udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług projektowych i robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych prac projektowych i robót budowlanych, lub samych robót budowlanych w przypadku, gdy Zamawiający będzie już dysponował dokumentacją projektową, odpowiednio w różnych branżach i aspektach, a w szczególności dotyczących parków lub terenów rekreacyjnych, z elementami infrastruktury towarzyszącej, niezbędnymi instalacjami i przyłączeniami oraz zagospodarowaniem terenu, włącznie z elementami i urządzeniami oraz obiektami małej architektury, rekultywacją terenu, nasadzeniami zieleni, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 1.15 Zamawiający informuje, że odstępuje od wymogu zatrudnienia członków zespołu projektowego na podstawie umowy o pracę w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP, z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością twórczą i autorską, więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy, a ponadto termin realizacji niniejszego zamówienia publicznego jest krótki. Zauważyć też należy, iż projektanci najczęściej są przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą, a realizacja usług tego rodzaju następuje w formie samozatrudnienia odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 1.16 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym prac ziemnych, obsługi maszyn budowlanych, czynności przygotowawczych, montażowych, prac w zakresie nawierzchni i prac związanych z przygotowaniem terenu pod nasadzenia i nasadzenia zieleni, jak i prac porządkowych oraz związanych z zagospodarowaniem terenu, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 917 z późn. zm.). Zobowiązanie wynikające z zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do dnia 30 kwietnia 2020r., odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia, uwzględniając terminy pośrednie (etapy) określone w pkt 4) SIWZ. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację z wyszczególnieniem/rozbiciem cen za przeprowadzenie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji PnB /zaświadczeniami o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych oraz za przeprowadzenie robót budowlanych - przedstawionych odpowiednio w tabeli wskazanej we wzorze Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 4. Wykonawca, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia, musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia. 8. Zamawiający odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na okres co najmniej: 8.1 12-miesięczny okres gwarancji na zieleń, 8.2 36-miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, w tym również na nawierzchnie, urządzenia i elementy małej architektury, wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 8.3 co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia, 8.4 przy czym w ramach i w okresie udzielonej gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany jest również do sprawowania funkcji nadzoru autorskiego, 8.5 gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi lub ich wymianę realizowaną w miejscu użytkowania przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, 8.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnej cesji uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji na podmioty trzecie, przy czym w przypadku jej dokonania jej kopię przekaże niezwłocznie Wykonawcy. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ odpowiednio w odniesieniu od 1 do 3 części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71220000-6, 45110000-1, 45112710-5, 45112723-9, 45223800-4, 45232451-8, 45233200-1, 37535200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 zamówienia - obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rybitwy 61 na działce o numerze ewidencyjnym 204, obr. P-21 jedn. ewid. Podgórze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zobowiązany był do unieważnienia postępowania w części 2 i 3, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (brak ofert).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 zamówienia - obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Truskawkowej 4 na działce o numerze ewidencyjnym 162 obr. NH-39 jedn. ewid. Nowa Huta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zobowiązany był do unieważnienia postępowania w części 2 i 3, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (brak ofert).

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 zamówienia - obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Niewodniczańskiego 74 na działce o numerze ewidencyjnym 86 obr. P-93 jedn. ewid. Podgórze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211244.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Magdalena Przebinda VOGT STUDIO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Skorupki 20/1
Kod pocztowy: 31-519
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211244.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211244.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211244.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.