eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Jabłonka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 510154773-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Gmina Jabłonka: Demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Jabłonka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach projektu "Demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Jabłonka" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami - spr, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557888-N-2020 z dnia 2020-07-03 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jabłonka, Krajowy numer identyfikacyjny 54325500000000, ul. ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 611 146, e-mail zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl, faks 182 652 468.
Adres strony internetowej (url): www.jablonka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Jabłonka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RINT.271.1.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zadania pn. "Demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Jabłonka" zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą oraz właściwymi przepisami i normami. 1.1. Demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie (utylizacja) materiałów zawierających azbest w postaci płyt azbestowych z pokryć dachowych i elewacji budynków mieszkalnych i gospodarczych. Powyższe zadanie obejmować będzie następujące działania na wskazanych w harmonogramach dostarczonych przez Zamawiającego nieruchomościach: - organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania usług, - demontaż wyrobów zawierających azbest, - ważenie bezpośrednio w miejscu wykonywania usługi i potwierdzenie protokołem ważenia, - pakowanie i zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - potwierdzenie przyjęcia wyrobów zawierających azbest od właściciela nieruchomości - protokół odbioru azbestu z każdego obiektu podpisany przez właściciela obiektu i usługodawcę, - uporządkowanie miejsca odbioru, - transport odebranych odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest, - przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów potwierdzone kartami przekazania odpadów, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest w formie kart przekazania odpadów, zgodnych z obowiązującym w tym zakresie prawem, - sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zgodnie z harmonogramami, które będzie podstawa do wystawienia faktur. Ilość budynków objętych działaniem i szacunkowa masa odpadów do unieszkodliwienia: W ramach tego zadania zaplanowano, że usuwaniu wyrobów zawierających azbest poddanych zostanie 36 budynków, a szacunkowa masa wycofanych z użytkowania i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest będzie wynosić 150 Mg. 1.2. Pakowanie, transport i bezpieczne składowanie (utylizacja) materiałów zawierających azbest w postaci płyta azbestowych z pokryć dachowych i elewacji budynków mieszkalnych i gospodarczych - likwidacja pryzm eternitowych powstałych w wyniku wcześniejszego demontażu pokryć dachowych przez ich właścicieli. Powyższe zadanie obejmować będzie następujące działania na wskazanych w harmonogramach dostarczonych przez Zamawiającego nieruchomościach: - organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania usług, - ważenie bezpośrednio w miejscu wykonywania usługi i potwierdzenie protokołem ważenia, - pakowanie i zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - potwierdzenie przyjęcia wyrobów zawierających azbest od właściciela nieruchomości - protokół odbioru azbestu z każdego obiektu podpisany przez właściciela obiektu i usługodawcę, - uporządkowanie miejsca odbioru, - transport odebranych odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest, - przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów potwierdzone kartami przekazania odpadów, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest w formie kart przekazania odpadów, zgodnych z obowiązującym w tym zakresie prawem, - sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zgodnie z harmonogramami, które będzie podstawa do wystawienia faktur. Ilość budynków objętych działaniem i szacunkowa masa odpadów do unieszkodliwienia: W ramach tego zadania zaplanowano, że usuwaniu wyrobów zawierających azbest w postaci tzw. "gruzu azbestowego" w formie pryzm powstałych w wyniku wcześniejszego demontażu pokryć dachowych przez ich właścicieli poddanych zostanie 314 budynków, a szacunkowa masa wycofanych z użytkowania i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest będzie wynosić 1250 Mg. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał obowiązującą umowę zawartą ze składowiskiem posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (kod odpadu 17 06 01* i 17 06 05*), gwarantującą odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia lub legitymował się zezwoleniem na prowadzenie takiego składowiska 4. CPV 90650000-8 usługi usuwania azbestu 90512000-9 5. Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia treści SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w czasie realizacji zadania podczas faktycznego ważenia odpadów, z powodu ich szacowania w m2 przez wnioskodawców i przyjętego uśrednionego założenia, że 1 m2 płyty azbestowo - cementowej waży 14 kg. Są to wielkości orientacyjne, oszacowane na podstawie dotychczasowej realizacji i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zdemontowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest lub przetransportowanych i unieszkodliwionych opadów azbestowych, do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w posiadaniu Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest podana została w celu określenia cen

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 907407.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana RAGAR Radosław Rokosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Tysiąclecia 35/16
Kod pocztowy: 31-610
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 511002
Oferta z najniższą ceną/kosztem 511002
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 888300
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.