To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-25
Ogłoszenie nr 510154655-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.
Gmina Ujazd: Budowa drogi ul. Zapłotnej oraz przebudowa ul. Wiejskiej w Olszowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561091-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540128142-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000,
ul. ul. Sławięcicka
19,
47-143
Ujazd, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail
umig@ujazd.pl, faks
0-77 4637081.
Adres strony internetowej (url): www.ujazd.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Zapłotnej oraz przebudowa ul. Wiejskiej w Olszowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GT.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie kompletnych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ul. Zapłotnej oraz przebudowa ul. Wiejskiej w Olszowej". 2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa dla budowy drogi gminnej ul. Zapłotnej w Olszowej oraz dokumentacja projektowa dla przebudowy drogi gminnej ul. Wiejskiej w Olszowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. budowę drogi gminnej - ul. Zapłotnej w Olszowej, położonej na działkach nr 291, 219, 213/5, 218/2, 160/4, 160/2, 216/1 i 217/3. Droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą gminną ul. Szkolna - km 0+000 a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Wiejska - km 0+646,50. Długość drogi objętej budową wynosi 646,50m. Ul. Zapłotna, na odcinku od km 0+000 do km 0+090 posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości jezdni 3,0m, z obustronnymi poboczami ziemnymi. Od km 0+090 do km 0+595 nawierzchnię gruntową nieutwardzoną, zniekształconą w przekroju podłużnym i poprzecznym, uzupełnioną miejscami kruszywem kamiennym. Od km 0+595 do km 0+646,50 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości jezdni 3,0m, z obustronnymi poboczami ziemnymi, w złym stanie technicznym. W km 0+390, ul. Zapłotna krzyżuje się z drogą dojazdową do drogi serwisowej autostrady A-4 o nawierzchni bitumicznej. W pasie drogowym biegnie sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej oraz energetyczna linia kablowa i napowietrzna. Na całej długości ul. Zapłotnej, projektuje się jezdnię z masy asfaltobetonowej o szerokości jezdni 4,50m, na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym o szerokości 0,50m. Konstrukcja projektowanej jezdni składa się z następujących warstw: · warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grub. 4,0cm, · warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC161W, grub. 4,0cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm, grub. 8cm, · podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63mm, grub. 15cm, · warstwa odsączająca z piasku, grub. 15cm. Pobocza ziemne o szerokości 0,50m, należy utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubości 10cm. Za utwardzonymi kruszywem poboczami, pobocza ziemne o szerokości od 10cm do 25cm uzupełnić ziemią do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Istniejące zadrzewienie kolidujące z budowaną drogą zostanie usunięte (sześć drzew liściastych-dęby) - zgodnie z planem sytuacyjnym. Średnica drzew przewidzianych do wycinki wynosi: nr 1 - 63cm (obwód 198cm), nr 2 - 50cm (obwód 188cm), nr 3 - 44cm (obwód 138cm), nr 4 -81cm (obwód 255cm) ), nr 5 - 69cm (obwód 218cm) i nr 6 -56cm (obwód 178cm). 3.2. przebudowę drogi gminnej ul. Wiejskiej w Olszowej dł. 165,00 m. Ul. Wiejska rozpoczyna się za skrzyżowaniem z drogą powiatową Ujazd - Zimna Wódka - Olszowa - km 0+000 a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Zapłotna - km 0+165, zgodnie z planem sytuacyjnym rys nr 1 dokumentacji technicznej. Obecnie ul. Wiejska posiada nawierzchnię bitumiczną o szer. 4,0-5,0 m oraz obustronne pobocza ziemne o szerokości 1,50m. Ul. Wiejska na odcinku od km 0+000 do km 0+070 po stronie lewej, posiada chodnik z kostki betonowej 8x10x20cm o szerokości od 1,0m do 1,60m. Na tym odcinku przy krawężniku istnieje ściek z kostki betonowej 8x10x20cm o szerokości 30cm. W pasie drogowym biegnie sieć wodociągowa, kablowe i napowietrzne linie energetyczne oraz sieć kanalizacji sanitarnej. Odwodnienie dróg powierzchniowe. Projektuje się jezdnię z masy asfaltobetonowej o szerokościach jak dotychczas. Istniejące na odcinku od km 0+000 do km 0+070 po stronie lewej ul. Wiejskiej, krawężnik betonowy, ściek przykrawężnikowy i chodnik z kostki betonowej należy rozebrać. W miejscu krawężnika należy ustawić nowy krawężnik betonowy najazdowy 15x22cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Przy krawężniku od strony jezdni ułożyć ściek z trzech rzędów kostki betonowej 20x10x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu c12/15, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Za krawężnikiem wykonać chodnik o szerokości 1,40m do 1,80m z kostki betonowej 20x10x8cm, ułożony na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31,5mm, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Chodnik od terenu oddzielony cokołem ogrodzeń lub obrzeżem betonowym 8x30cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Na istniejącej wierzchni należy sfrezować nierówności oraz włączenia do istniejących dróg. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy wyrównać betonem asfaltowym AC11W (średnia grubość 4cm) do wymaganych spadków a następnie wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Istniejące w jezdni urządzenia obce (studnie kanalizacyjne, zawory wodne), należy wyregulować wysokościowo do poziomu nowej nawierzchni bitumicznej. Przed ułożeniem warstw bitumicznych, poprzednią warstwę należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Istniejące wjazdy do posesji z kostki betonowej należy przełożyć, dostosowując wysokościowo do poziomu nowej jezdni. Pobocza ziemne o szerokości od 30cm do 50cm, należy utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubości 10cm. Za utwardzonymi kruszywem poboczami, pobocza ziemne o szerokości od 10cm do 25cm uzupełnić ziemią do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy- mapa z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów geodezyjnych i kartograficznych itp.) w celu przedłożenia do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów Szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie opracowany na podstawie tabeli elementów scalonych i przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
622186.42
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "TRANSKOM" Robert Białdyga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
548580.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.