To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-23
Ogłoszenie nr 510151662-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.
Gmina Brwinów: NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019
Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2.
Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561109-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540124963-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Grodziska
12,
05-840
Brwinów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
7382567, e-mail
h.bak@brwinow.pl, faks
7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019 Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.36.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019 w podziale na części: Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: Część 1 i 2: Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem 1) Korytowanie: - wykonanie koryta na głębokość do 25 cm, - profilowanie i zagęszczenie dna koryta, - wywiezienie urobku na miejsce składowania. 2) Podbudowa: - wbudowanie podbudowy z tłucznia betonowego o frakcji 2/63, - rozkładanie warstwy kruszywa wraz z zagęszczeniem, - po zagęszczeniu warstwy 15 cm, - utrzymanie podbudowy w czasie trwania robót. Dotyczy części 2 UWAGA: Zamawiający przekaże Wykonawcy 100 ton betonu kruszonego stanowiącego jego własność do wykona podbudowy pod nawierzchnię drogi do posesji nr 23-24 w Falęcinie. 3) Nawierzchnia z destruktu: - przygotowanie i oczyszczenie podłoża, - rozłożenie i zagęszczenie destruktu asfaltowego o frakcji 0/32, grubości 10 cm. 4) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): - dokładne oczyszczenie nawierzchni za pomocą sprzętu mechanicznego, - podwójne rozłożenie lepiszcza, - podwójne rozłożenie kruszywa: - frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, - wałowanie. 5) Ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić masą mineralno-bitumiczną wzmacniając ją emulsją bitumiczną z grysami. 2.1. Regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni itp.) do poziomu ulepszonej nawierzchni. 2.2. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami. Dotyczy części 1 i 2 UWAGA: Zamawiający zastrzega, że w trakcie korytowania może okazać się, iż w miejscu wykonywania robót budowlanych istnieje właściwa podbudowa, której parametry techniczne będą spełniały wymagania niniejszego zamówienia. W związku z wystąpieniem takiej sytuacji w terenie zakres prac do wykonania będzie obejmował prace wymienione w ust.2 pkt 3-5. Zamawiający szacuje, że ilość istniejących podbudów, których parametry techniczne spełniają wymagania Zamawiającego stanowić będzie nie więcej niż 20 % powierzchni robót do wykonania. 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa ust. 1 i 2, wykaz dróg i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki nr 7 do SIWZ. 3.1. Zamawiający (dot. części 1 i/lub 2) dopuszcza możliwość zmiany odcinka ulicy lub drogi na inny, który nie znajduje się w wykazie dróg do naprawy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie będzie powodowała zmiany łącznej powierzchni robót do wykonania. 3.2. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca uzyska informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do naprawy (dot. części 1 i 2) od Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. z siedzibą w Brwinowie. 3.3. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 4. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - rozkładanie destruktu asfaltowego. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 5. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca. 8. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 3. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 9. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 4-8, Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 10. W umowie z podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 3-5, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
602825.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
666045.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1602973.58
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1760806.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu nr 1 w Brwinowie przy ul. Lilpopa 4 i Przedszkolu Filialnym Przedszkola nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 19
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Prace remontowo - budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu - z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinka drogi w zespole garaży przy ul. Jastruna w Legnicy - Zadanie 1 i 2
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olecko w 2024 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.