Ogłoszenie z dnia 2019-07-22
Ogłoszenie nr 510150787-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA: wykonywanie prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA, Krajowy numer identyfikacyjny 37374000000000,
ul. al. Krakowska
110/114,
02-256
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 8460011 wew. 261, e-mail
maciej.marzec@ilot.edu.pl, edyta.sitnik@ilot.edu.pl, faks
22 846 44 32.
Adres strony internetowej (url): http://ilot.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZLZ.26.90.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia nr AZLZ.26.90.2019 jest "wykonywanie prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa". Przez prace remontowe Zamawiający rozumie prace obejmujące remont, przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz bieżącą konserwację. Przez bieżącą konserwację Zamawiający rozumie prace zmierzające do zachowania w należytym stanie przedmiotu, którego praca dotyczy, w celu zapewnienia możliwości użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem i aktualnymi standardami. Prace remontowe będą realizowane w użytkowanych obiektach budowlanych i terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do Umowy. 3) Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach. 6) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): 1) koordynacja robót w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych, 2) prace ogólnobudowlane, w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. Przedmiotowy warunek nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, który będzie wykonywał osobiście ww. zakres prac. 7) Na każde żądanie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w trakcie realizacji ww. umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do wglądu, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. żądania, umów o pracę z pracownikami (zawartymi z Wykonawcą lub podwykonawcą) wraz z zakresem ich czynności oraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego, udzieloną przez pracowników, w zakresie realizacji czynności, o których mowa w ust. 6. Zmiana ww. terminu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca zaniecha zawarcia umowy o pracę lub w terminie określonym w ust. 7 nie przedłoży Zamawiającemu do wglądu umów lub zgód, o których mowa w ust. 7 lub zawrze umowę o pracę na wymiar czasu pracy pracownika mniejszy niż faktyczny wymiar czasu wynikający z zakresu wykonywanych przez niego czynności, Zamawiający uzna, że doszło do niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których Wykonawca nie wykazał dopełnienia przedmiotowego wymogu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 50000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RW INVEST Robert Wróblewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 66 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej zwanej "ustawą Pzp", zamówienie z wolnej ręki może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonywanie prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łuksiewicz - Instytutu Lotnictwa.
Zamawiający w 2019 r. przeprowadził postępowanie nr 18/ZZ/AZLZ/2019 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego tematem było wykonywanie w okresie 18 miesięcy prac remontowych na terenie Instytutu Lotnictwa. Postępowanie było podzielone na część nr I oraz część nr II.. W postępowaniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, które zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego dla części nr II nie będzie przekraczać 400 000 zł netto.
Przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6) ww. ustawy są spełnione tj.:
1. Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe zostało udzielone w dn. 10.04.2019 r.
2. Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy tj. RW INVEST Robert Wróblewski ul. Graniczna 32A, 05-200 Lipinki.
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr: 513176-N-2019 z dnia 12.02.2019 r. dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie jest udzielane na kwotę 400 000 zł netto, a przedmiotowa wartość została przewidziana w szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W związku z powyższym przesłanka, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp jest spełniona, co pozawala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w artykule 66 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.