eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi - Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-12

Ogłoszenie nr 510150368-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.

Gmina Wałbrzych: Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi - Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549620-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540106753-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych, Krajowy numer identyfikacyjny 57959500000000, ul. Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, e-mail bzp@um.walbrzych.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi - Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.56.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi - Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017" 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz czynności na terenie działki nr 55/4,55/1,112/8, obręb nr 10 Poniatów przy ul. Orkana, tj.: 1) roboty przygotowawcze pod remontowaną nawierzchnię drogi, 2) ewentualne karczowanie i/lub cięcia pielęgnacyjne istniejącej roślinności, kolidującej z projektowaną drogą wraz z zapewnieniem nadzoru ornitologicznego, 3) rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z podbudową, 4) wymiana gruntów nienośnych na pełnej miąższości, 5) profilowanie i wyrównanie koryta drogi, 6) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego, 7) skropienie emulsją asfaltową, 8) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 9) wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, 10) wykonanie podbudowy pod miejsca postojowe, 11) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o gr. 8 cm z wypełnieniem spoin miałem granitowym, 12) wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 13) wykonanie nowych krawężników betonowych na ławach betonowych, 14) wykonanie regulacji pokryw studni kanalizacyjnych do poziomu wykonywanej nawierzchni, 15) usunięcie i utylizacja materiału rozbiórkowego, 16) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach drogowych, 17) pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją budowlaną. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Realizacji Inwestycji Sławomir Sobusiak z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 6/1, 58-330 Jedlina - Zdrój, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz istotne postanowienia umowy,: 1) Zamawiający nie zastrzega osobistego obowiązku wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Cena ofertowa ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i powinna zawierać łączną wycenę wszystkich elementów niniejszej roboty budowlanej. Podstawą obliczenia ceny ryczałtowej jest: Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, inne wytyczne określone w niniejszej SIWZ, projekcie umowy oraz ustalenia wykonawcy wynikające z wizji lokalnej placu budowy. Dołączony do SIWZ Przedmiar Robót ma charakter wyłącznie orientacyjny, zaś Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to się okaże rzeczywiście konieczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego. W całkowitej cenie ofertowej obejmującej całość zamówienia mają być zawarte wszelkie koszty i składniki związane z zamówieniem. Ewentualne upusty proponowane przez Wykonawcę mają być wliczone w cenę ofertową. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów do zrealizowania przedmiotu umowy. Przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia. W przypadku konieczności wykonania robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, Wykonawca ponosi ryzyko ich wykonania w ramach całościowego wynagrodzenia ryczałtowego. 4) Oferent w wycenie winien zawrzeć wykonanie także prac, czynności, opłat wynikających z Umowy, Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej ST 00.00 oraz przywołanych specyfikacji do poszczególnych działów, w tym m.in.: organizacja placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych (np. rusztowania), roboty zabezpieczające, składowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, wykonanie projektu organizacji ruchu itp., uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, zgodnie z zapisami § 3 ust. 2 projektu umowy. 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 6) Złom stalowy uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca sprzeda go w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży. Drewno pochodzące z drzew usuniętych/wyciętych z terenu objętego inwestycją stanowi majątek gminy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonaniu w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna. Wykonawca sprzeda drewno pozyskane z wycinki zgodnie z wyceną sporządzona przez Zamawiającego. Sprzedaż drewna Wykonawca potwierdzi fakturą VAT, a dochody uzyskane z tytułu sprzedaży przekaże na rachunek dochodów gminy (wskazany przez Zamawiającego). W przypadku braku nabywcy drewna bezpośrednio po pozyskaniu drewna, Wykonawca przetransportuje drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 24 projektu Umowy (załącznik nr 6). 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę określone zostały w § 26 Projektu umowy. Wykonawca (oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy) jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności: 1) wykonanie robót drogowych. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 153283.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dariusz Stańczyk prowadzący działalność gospodarczą pn. Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "STA - DAR"
Email wykonawcy: pw.stanczyk@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Metalowców 2
Kod pocztowy: 58-160
Miejscowość: Świebodzice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139291.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139291.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183917.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.