eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa i wymiana ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-19

Ogłoszenie nr 510150036-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.: Dostawa i wymiana ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559002-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67070447500000, ul. Waryńskiego 16 A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 384 65 08, e-mail sekretariat@rtbs.eu, faks 48 362 73 02.
Adres strony internetowej (url): www.rtbs.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wymiana ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PI-P.271.3.P.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt. w budynkach stanowiących własność RTBS ,,Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu. 2. Wymagania dotyczące ciepłomierzy: 2.1. 824 szt. ciepłomierzy kompaktowych Dn 15 mm, Qn 0,6 m³/h o niskim progu rozruchu; 2.2. korpus mosiężny z czytelnym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym; 2.3. czujniki temperatury nie mniej niż PT 500 montowane w zaworze, zakres temp. 0-105ºC; 2.4. pozycja montażu - pion i poziom na powrocie instalacji co; 2.5. odporny na pole magnetyczne; 2.6. zasilanie - bateria o żywotności 10 lat + rezerwa; 2.7. legalizacja GUM z 2019 r., możliwość ponownej legalizacji po 5 latach; 2.8. Deklaracja zgodności MID, precyzyjny pomiar wg normy PN-EN 1434 przechowywanie danych 24 miesiące; 2.9. ciepłomierze fabrycznie nowe nieregenerowane, nieużywane. 3. Wymagania dotyczące wodomierzy: 3.1. wodomierze JS: a) zimnej wody: 558 szt. pozycja montażu pion (V) klasa min. R-50 Dn 15 mm, Q3 max 1,6m³/h; 36 szt. pozycja montażu poziom (H) klasa min. R-100 Dn 15 mm, Q3 max 1,6 m³/h b) ciepłej wody: 468 szt. pozycja montażu pion (V) klasa min. R-50 Dn 15 mm, Q3 max1,6 m³/h; 3.2. temperatura robocza dla wody zimnej 30ºC, dla wody ciepłej 90ºC; 3.3. odporny na ściskanie, korpus mosiężny, możliwość zamontowania modułu radiowego; 3.4. łożyskowanie pozwalające osiągnięcie dużych resursów; 3.5. legalizacja GUM z 2019 r., możliwość ponownej legalizacji po 5 latach; 3.6. wodomierz winien posiadać Deklarację zgodności MID, zgodny z normą PN-EN 14154 oraz atest higieniczny wodomierzy o dopuszczeniu do montażu w instalacjach służących do przesyłania wody zimnej i ciepłej przeznaczonej do picia i potrzeb gospodarczych; 3.7. wodomierze fabrycznie nowe nieregenerowane, nieużywane. 4. Wymagania dotyczące urządzeń pomiarowych: 4.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty kart katalogowych wraz z specyfikacją techniczną urządzeń pomiarowych (ciepłomierzy, wodomierzy), których dotyczy złożona oferta. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. sprawdzenie szczelności i poprawności działania wodomierza i ciepłomierza po wymianie; 5.2. sporządzenie dokumentacji (protokołu) po wymianie z potwierdzeniem użytkownika lokalu (w przypadku nieobecności użytkownika, z potwierdzeniem przedstawiciela Zamawiającego). 6. Wymagania dotyczące gwarancji: 6.1. Wykonawca udziela gwarancji jakości na każde dostarczone urządzenie pomiarowe (ciepłomierze, wodomierze) oraz wszelkie wykonane prace, na okres 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; 6.2. okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji; 6.3. wszelkie niezbędne atesty i świadectwa oraz karty i warunki gwarancji przekazane będą wraz z protokołami odbioru końcowego; 6.4. okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 7. Realizacja prac winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia i niedogodności dla mieszkańców oraz służb administracyjnych. 8. Zamawiający informuje, że wszystkie urządzenia pomiarowe (ciepłomierze, wodomierze) znajdują się w szachtach usytuowanych na klatkach schodowych budynków mieszkalnych określonych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 10. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 i 1637)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38421000-2


Dodatkowe kody CPV: 38421100-3, 38550000-5, 38551000-2, 50411000-9, 50411100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 333990.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metrona Polska Pomiary i Rozliczenia Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@metrona.pl
Adres pocztowy: ul. Taborowa 4
Kod pocztowy: 02-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 265277.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 265277.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330562.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.