To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 510148701-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Regionalny Program Operacyjny WM na lata 2014-2020, projekt pn. "Kierunek Kariera" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WM 2014-2020, Działanie 10.3 "Rozwój kompetencji i umiejętności osób dorosłych" , projekt pn. "Kierunek Kariera Zawodowa" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WM 2014-2020, Działanie 10.2.4 "Kształcenie zawodowe osób dorosłych" , projektu pn. "Nowy Start w Małopolsce" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WM 2014-2020, Działanie 8.2 "Aktywizacja zawodowa"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561673-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35711407500000,
ul. pl. Na Stawach
1,
30-107
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48124227110, e-mail
ecud@wup-krakow.pl, faks
+48124229785.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZ.271.1.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: jednorazowy zakup i dostawę materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: "OPZ") oraz wzór umowy oraz są odpowiednio załącznikiem nr 1 oraz 2 do SIWZ oraz stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający określi w zamówieniu sposób przygotowania dostawy, tj. sposób w jakim Wykonawca ma pogrupować poszczególne materiały w oddzielne paczki/zestawy oraz miejsca, w tym numery pokoi do których ma je dostarczyć. Wykonawca dostarczy zakupiony towar do wskazanych lokalizacji, tj.: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, plac na Stawach 1, Zespół Zamiejscowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w Nowym Sączu, ul. Węgierska 146, Zespół Zamiejscowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w Tarnowie, Al. Solidarności 5-9, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Kraszewskiego 36 w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga, żeby termin przydatności materiałów do użycia wynosił nie mniej niż 12 miesięcy od daty ich dostawy. Dostawa dokonana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy przy użyciu jego własnego środka transportu. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i wolny od wad, a także spełniać wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy przepisach. Zamawiający zastrzega, że Przyjmujący Zamówienie w wystawionej przez siebie fakturze VAT, oprócz elementów wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający jest upoważniony do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, za pośrednictwem konta znajdującego się na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze PL6762129505. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4) podziału zamówienia na części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70579.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wektor Artykuły Biurowe sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68188.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.