eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 510148701-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Regionalny Program Operacyjny WM na lata 2014-2020, projekt pn. "Kierunek Kariera" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WM 2014-2020, Działanie 10.3 "Rozwój kompetencji i umiejętności osób dorosłych" , projekt pn. "Kierunek Kariera Zawodowa" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WM 2014-2020, Działanie 10.2.4 "Kształcenie zawodowe osób dorosłych" , projektu pn. "Nowy Start w Małopolsce" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WM 2014-2020, Działanie 8.2 "Aktywizacja zawodowa"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561673-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35711407500000, ul. pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48124227110, e-mail ecud@wup-krakow.pl, faks +48124229785.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZ.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: jednorazowy zakup i dostawę materiałów biurowych i papieru na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: "OPZ") oraz wzór umowy oraz są odpowiednio załącznikiem nr 1 oraz 2 do SIWZ oraz stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający określi w zamówieniu sposób przygotowania dostawy, tj. sposób w jakim Wykonawca ma pogrupować poszczególne materiały w oddzielne paczki/zestawy oraz miejsca, w tym numery pokoi do których ma je dostarczyć. Wykonawca dostarczy zakupiony towar do wskazanych lokalizacji, tj.: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, plac na Stawach 1, Zespół Zamiejscowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w Nowym Sączu, ul. Węgierska 146, Zespół Zamiejscowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w Tarnowie, Al. Solidarności 5-9, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Kraszewskiego 36 w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga, żeby termin przydatności materiałów do użycia wynosił nie mniej niż 12 miesięcy od daty ich dostawy. Dostawa dokonana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy przy użyciu jego własnego środka transportu. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i wolny od wad, a także spełniać wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy przepisach. Zamawiający zastrzega, że Przyjmujący Zamówienie w wystawionej przez siebie fakturze VAT, oprócz elementów wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający jest upoważniony do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, za pośrednictwem konta znajdującego się na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze PL6762129505. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4) podziału zamówienia na części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30197644-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70579.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wektor Artykuły Biurowe sp. z o.o.
Email wykonawcy: wektor@wektorbiuro.pl
Adres pocztowy: ul. Golikówka 7
Kod pocztowy: 30-723
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68188.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68188.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77769.15
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.