eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510146998-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Archiwum Państwowe w Poznaniu: Dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551999-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Archiwum Państwowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 11690000000000, ul. ul. 23 Lutego , 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 524 601, e-mail archiwum@poznan.ap.gov.pl, faks 618 517 310.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.ap.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNS.26.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania). Wykonawcy oferty mogą składać w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający w oparciu o kryteria wybory (oceny) ofert dla każdej z części (zadań) wybierze ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie w oparciu o kryteria wyboru określone w rozdziale XIII SIWZ. 1) część 1 - urządzenia do digitalizacji w zakres rzeczowy zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - skaner przelotowy - 3 sztuki; - termotransferowa drukarka kodów kreskowych - 5 sztuk; - termotransferowa, sieciowa drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka; - ręczny czytnik kodów kreskowych z podstawą wolnostojącą - 7 sztuk; b) montaż urządzeń digitalizacji w siedzibie zamawiającego; c) podstawowe szkolenie z obsługi urządzenia oraz oprogramowania do digitalizacji korespondencji przychodzącej dla min. dwóch pracowników. 2) część 2 - serwer sieciowy z oprogramowaniem w zakres rzeczowy zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - serwer sieciowy - 1 sztuka; - domenowy system operacyjny dla serwera sieciowego - 1 sztuka; - serwer baz danych SQL dla EZD PUW - 1 sztuka; b) montaż urządzeń w siedzibie zamawiającego; c) podstawowe szkolenie z obsługi urządzenia oraz oprogramowania do digitalizacji korespondencji przychodzącej dla min. dwóch pracowników. 3) część 3 - urządzenia typu UTM w zakres rzeczowy zamówienia wchodzi zakup 3 sztuk (bramki internetowej / VPN)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30216101-0


Dodatkowe kody CPV: 48820000-8, 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: urządzenia do digitalizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17073.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. JTC Jacek Trzeciak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sianowska 4a
Kod pocztowy: 61-431
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18989.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18989.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18989.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: urządzenia typu UTM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15447.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTIL s.c. M. Kozakiewicz, A. Pajdowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Derdowskiego 8/17
Kod pocztowy: 71-178
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17951.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17951.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17951.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.