eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych użytkowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w budynku handlowo-usługowym przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-16

Ogłoszenie nr 510146505-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.

Gmina Miejska Świdnik: Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych użytkowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w budynku handlowo-usługowym przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555535-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540119831-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świdnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43101935900000, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 751 76 02, e-mail zampub@e-swidnik.pl, faks 81 751 76 08.
Adres strony internetowej (url): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych użytkowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w budynku handlowo-usługowym przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ-Z 271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą: Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych użytkowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w budynku handlowo-usługowym przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia 3.2.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) dokumentacja techniczna, b) próby pomontażowe, regulacje, pomiary, rozruch, zgłoszenie i uczestnictwo w odbiorze przez UDT (koszty badania rejestracyjnego poniesie Zamawiający), opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 2) Roboty budowlane 3.2.2 Dokumentacja techniczna Dokumentacja techniczna, w zakresie niezbędnym do zgłoszenia w UDT. 3.2.3 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia Wymagane prawem próby, regulacje, pomiary, rozruch, opinie i uzgodnienia. 3.3 Roboty budowlane 3.3.1 Wymiana dźwigu platformowego 3.3.2 Roboty rozbiórkowe polegające na przebudowie płyty podszybia i przeróbce istniejącej barierki na klatce schodowej w budynku handlowo-usługowym, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie materiałów rozbiórkowych zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 3.3.3 Po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie stanu klatki schodowej do stanu pierwotnego (remont uszkodzonych elementów na klatce w trakcie montażu platformy). 3.3.4 Demontaż, wywóz wraz z utylizacją istniejącego dźwigu platformowego w całości z całym wyposażeniem. 3.3.5 Przebudowa istniejącej płyty podszybia do nowej platformy o większych rozmiarach wraz z dostosowaniem istniejącej barierki znajdującej się przy istniejącej platformie, uzupełnienie ewentualnych ubytków wraz z malowaniem. 3.3.6 Montaż dźwigu platformowego o napędzie śrubowym wraz z dokumentacją techniczną wyprodukowanego zgodnie z: ? ?dyrektywą maszynowni, ?dyrektywą niskonapięciową, dyrektywą : kompatybilność elektromagnetyczna 3.3.7 Wymiana zabezpieczeń w skrzynce rozdzielczej i przewodu zasilającego 3.3.8 ?Parametry modernizacji dźwigu ?typ dźwigu - platforma pionowa, udźwig nominalny - 400 - 500 kg, ? ?wysokość podnoszenia - do 7,40 mb), ?prędkość nominalna - 0,15 m/s, ?liczba przystanków / drzwi - `3/3, ?platforma przystosowana dla niepełnosprawnych o wymiarach minimum ok 1100mm x ok 1400mm, ?szyb - konstrukcja samonośna, ?napęd - śrubowy, ?ściany (panele + 2 x panel z szybą na każdym przystanku) - blacha stalowa nierdzewna segmentowa, (panele z wełną mineralną i 12 szt przeszklonych), ?sufit - oświetlenie automatyczne, energooszczędne, podłoga - wykładzina przeciwpoślizgowa, trudno ścieralna, ? ?panel dyspozycyjny wyposażony w przyciski jazdy z oznaczeniem Braille, przycisk stop i alarm, ?stacyjka z kluczem do blokady drzwi, łączność ze służbami ratowniczymi, ?oświetlenie awaryjne akumulatorowe w panelu dyspozycji, ?zjazd awaryjny po zaniku napięcia (dojazd na parter oraz odryglowanie (otwarcie) drzwi), ?drzwi przystankowe wychylne z dużą szybą wymiary w świetle: - szerokość - 900 mm, wysokość - 2000 mm ?kasety wezwań w ościeżnicach drzwi metalowe, stal nierdzewna, wszystkie przyciski metalowe czytelnie oznakowane ?położenie maszynowni w obrysie szybu, ?zasilanie ,trójfazowe 3 - 400 V/50Hz + 5%-10% pojedyncza faza 230 \50Hz + 5%-10% ?projekt, ilość wezwań - do 18 / h temperatura pracy dźwigu min. +5°C, max. 40°C Uwaga !!! - przyciski opisać alfabetem Brailla, do pięter informacje głosowe. 3.3.9 Warunki, które muszą być spełnione. 3.3.10 Podszybie - zgodnie z wytycznymi producenta 3.3.11 Modernizowany dźwig platformowy ma posiadać łączność ze służbami ratowniczymi. 3.3.12 Do maszynowni należy doprowadzić dedykowaną linię telefoniczną lub możliwość zapewnienia łączności po przez moduł GSM w celu podłączenia urządzenia łączności awaryjnej z kabiny umożliwiającego łączność ze służbami ratunkowymi w przypadku awarii. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych użytkowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w budynku handlowo-usługowym przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIFT SERVICE KOMPONENTY Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Plewińskiego 22
Kod pocztowy: 20-270
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95817.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95817.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149814.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.