To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 510144488-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
Komenda Portu Wojennego: część 1 - "Remont budynku nr 11 w kk 4310"
część 2 - "Remont budynku nr 23 w kk 4310"
część 3 - "Remont budynku nr 3 w kk 4310"
część 4 - "Roboty wodociągowe w budynku nr 9 w kk 4310"
część 5 - "Roboty wodociągowe w budynku nr 10 w kk 4310"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557295-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Portu Wojennego, Krajowy numer identyfikacyjny 81114359400000,
ul. ul. Steyera
28,
72-600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261-242581, e-mail
kpw.zp@ron.mil.pl, faks
261-242309.
Adres strony internetowej (url): https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: OBRONA NARODOWA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
część 1 - "Remont budynku nr 11 w kk 4310" część 2 - "Remont budynku nr 23 w kk 4310" część 3 - "Remont budynku nr 3 w kk 4310" część 4 - "Roboty wodociągowe w budynku nr 9 w kk 4310" część 5 - "Roboty wodociągowe w budynku nr 10 w kk 4310"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):12/KPW/INFR/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Remont budynku nr 11 w kk 4310 Część 2 - Remont budynku nr 23 w kk 4310 Część 3 - Remont budynku nr 3 w kk 4310 Część 4 - Roboty wodociągowe w budynku nr 9 w kk 4310 Część 5 - Roboty wodociągowe w budynku nr 10 w kk 4310
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont budynku nr 11 w kk 4310 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148939.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana KOMPLEKS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont budynku nr 23 w kk 4310 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12438.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana KOMPLEKS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W zakresie części nr 2 Wykonawca został wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.W związku z powyższym wezwano do dokumentów na spełnianie i wykluczenie drugiego Wykonawcę. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont budynku nr 3 w kk 4310 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie części nr 3, gdyż kwota oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Roboty wodociągowe w budynku nr 9 w kk 4310 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8425.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana KOMPLEKS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Roboty wodociągowe w budynku nr 10 w kk 4310 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25513.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane KOMPLEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25830.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.