eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144001-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558832-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27780700000000, ul. ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59/8424081/82 w. 316, e-mail muzeum@muzeum.slupsk.pl, faks 598 426 518.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MPŚ-X.261.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku". Stan istniejący: Budynek wolnostojący dwukondygnacyjny położony w miejscowości Kluki gmina Smołdzino dz.nr 30. -na parterze budynku znajduje się Galeria malarstwa pomorskiego oraz magazyny zbiorów etnograficznych; -na piętrze budynku znajdują się 4 pokoje gościnne (hotelowe) z aneksem kuchennym; -budynek zbudowany jest z czerwonej cegły. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. obmiar rzeczywistych wymiarów wykonany w miejscu; 2. wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów wewnętrznych zgodnie z oryginalnym wzornictwem; 3. zabezpieczenie (przed rozpoczęciem robót) pomieszczeń przed uszkodzeniami i pyłem ze szczególnym uwzględnieniem podłóg przy oknach; 4. demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów; 5. obsadzenie nowych okien i parapetów w wykutych otworach; 6. obróbkę tynkarską wnęk okiennych z zewnątrz i wewnątrz z uwzględnieniem oryginalnej elewacji wykonanej z cegły; 7. regulację zamontowanych okien celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza zwołanie w trybie art. 38 ust. 3 ustawy PZP zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie objętym przedmiotem zamówienia. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji za pomocą norm, aprobat, bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącej stolarki, b) montaż stolarki okiennej, c) roboty murarskie, d) roboty malarskie, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-4


Dodatkowe kody CPV: 45422100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132188.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OKNA - KOŁODZIEJCZYK Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Mastalerze 33F
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167999.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167999.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226671.92
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.