To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 510144001-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558832-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27780700000000,
ul. ul. Dominikańska
5-9,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59/8424081/82 w. 316, e-mail
muzeum@muzeum.slupsk.pl, faks
598 426 518.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MPŚ-X.261.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku". Stan istniejący: Budynek wolnostojący dwukondygnacyjny położony w miejscowości Kluki gmina Smołdzino dz.nr 30. -na parterze budynku znajduje się Galeria malarstwa pomorskiego oraz magazyny zbiorów etnograficznych; -na piętrze budynku znajdują się 4 pokoje gościnne (hotelowe) z aneksem kuchennym; -budynek zbudowany jest z czerwonej cegły. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. obmiar rzeczywistych wymiarów wykonany w miejscu; 2. wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów wewnętrznych zgodnie z oryginalnym wzornictwem; 3. zabezpieczenie (przed rozpoczęciem robót) pomieszczeń przed uszkodzeniami i pyłem ze szczególnym uwzględnieniem podłóg przy oknach; 4. demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów; 5. obsadzenie nowych okien i parapetów w wykutych otworach; 6. obróbkę tynkarską wnęk okiennych z zewnątrz i wewnątrz z uwzględnieniem oryginalnej elewacji wykonanej z cegły; 7. regulację zamontowanych okien celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza zwołanie w trybie art. 38 ust. 3 ustawy PZP zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie objętym przedmiotem zamówienia. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji za pomocą norm, aprobat, bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącej stolarki, b) montaż stolarki okiennej, c) roboty murarskie, d) roboty malarskie, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-4
Dodatkowe kody CPV: 45422100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132188.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OKNA - KOŁODZIEJCZYK Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167999.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
- Kompleksowy remont pokryć dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. dr J. Rostka 2
- "Szkoła Podstawowa nr 78 w Poznaniu- modernizacja"
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji stałych automatycznych urządzeń gaśniczych w hali sortowni Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch +" 2022 - 2029".
- Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Miastku do wymogów przepisów o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.