Ogłoszenie z dnia 2019-07-12
Ogłoszenie nr 510143445-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
Gmina Sitkówka - Nowiny: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody, Zgórsko, Kowala gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52536-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000,
ul. ul. Białe Zagłębie
25,
26-052
Sitkówka, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 475 000, e-mail
d.pyk@nowiny.com.pl, faks
413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl (zakładka przetargi)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody, Zgórsko, Kowala gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INO.272.50.P.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zgórsko, Kowala, Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody ul. Poziomkowa, inwestycja na działce nr ewid. 398/54, obręb Zagrody, Gmina Sitkówka-Nowiny, wg projektu budowlanego. Kanał sanitarny z rur PCV Ø200x5,9mm o długości około L=17,80 wg projektu budowlanego. W związku z faktem, że droga gminna - ul. Poziomkowa dz. 398/54 w m. Zagrody objęta jest okresem rękojmi na roboty budowlane, Inwestor/Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody, warunków wejścia i odbioru robót na w/w drodze gminnej od firmy Wykonawczej, która jej udzieliła. Dane kontaktowe firmy są dostępne w Urzędzie Gminy Sitkówka-Nowiny. Zadanie 2. Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Zagrody, inwestycja na działce nr ewid. 283/14, 284/14, 283/13, 284/13, 494/5, 495/6 obręb Zagrody, Gmina Sitkówka-Nowiny, wg projektu budowlanego, w tym: a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 87,0m, b) kanał sanitarny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm o długości ok. L= 86,4m. Zadanie 3. Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Kowala, inwestycja na działkach nr ewid. 297, 632/2, 632/11, Gmina Sitkówka-Nowiny, wg projektu budowlanego, w tym: a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 103,8m, b) kanał sanitarny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm o długości ok. L= 71,45m, c) wysięgnik z rur PVC SN8 Ø160x4,7mm o długości ok. L= 3,2m. Zadanie 4. Budowa wodociągu rozdzielczego w m. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny, stanowiąca XII etap w realizacji projektu pn.: "Budowa wodociągu rozdzielczego na dz. nr ewid. 710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/11, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/2, 731/6, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 730/1, 739 obręb Kowala, gm. Sitkówka- Nowiny", w tym: a) odcinek wodociągu na dz. nr ewid. 729/15, 729/25, 729/24, 730/14, 730/13, 730/12, 731/23, o długości ok. L=346,5m, od istniejącej węzła W14 do istniejącego węzła W24, wg projektu budowlanego. Wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø160x14,6mm. Zadanie 5. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny, stanowiąca XIV etap w realizacji projektu pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid.710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/8, 728/11, 728/16, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/1, 730/2, 731/6, 731/9, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 734/1, 739 msc. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny", w tym: a) odcinek kanału sanitarnego na dz. nr ewid. 728/17, 728/26 o długości ok. L=248,20m od istniejącej studni S9 do studni S55 włącznie z jej wykonaniem, wg projektu budowlanego. Kanał z rur PVC o średnicy Ø200 x 5,9mm, kielichowych typu ciężkiego, studzienki z prefabrykowanych kręgów żelbetowych Ø1,2m. Wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem robót budowlanych zawartych w przedmiotowym etapie zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ; Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.1. Przedmiot Umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującym przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych, a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.2. Użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 3.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.5. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.6. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca i podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w § 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania zmówienia oraz złożoność dokumentacji projektowej. 3.6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie realizacji zamówienia do żądania złożenia przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.6.2. Zmiana pracowników wykonujących czynności przy realizacji zamówienia skutkuje obowiązkiem dostarczenia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany zaktualizowanego wykazu i dowodów, o których mowa w pkt 3.6.1. 3.6.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji w/w dowodów poprzez nałożenie na Wykonawcę obowiązku dostarczenia umów o pracę (do wglądu, oznacza to że Zamawiający nie będzie kopiował, gromadził ani przetwarzał danych osobowych zawartych w przedłożonych umowach o pracę), osób mających wykonywać te czynności, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
672210.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Sanitarnych, CO i Gazowych Jan Cedzyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
457190
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- "BUDOWA TRANZYTOWEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ WIERZBOWA - POWODÓW TRZECI - BIAŁA GÓRA"
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.