eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU W LINII KREDYTOWEJ ZŁOTOWEJ W WYSOKOŚCI 12.000.000 ZŁ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO (DOFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ BRWINÓW W ROKU 2019) ORAZ SPŁATĘ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 510143357-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Gmina Brwinów: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU W LINII KREDYTOWEJ ZŁOTOWEJ W WYSOKOŚCI 12.000.000 ZŁ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO (DOFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ BRWINÓW W ROKU 2019) ORAZ SPŁATĘ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544387-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103586-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 7382567, e-mail h.bak@brwinow.pl, faks 7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU W LINII KREDYTOWEJ ZŁOTOWEJ W WYSOKOŚCI 12.000.000 ZŁ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO (DOFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ BRWINÓW W ROKU 2019) ORAZ SPŁATĘ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.30.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa linii kredytowej złotowej w wysokości 12.000.000 zł na pokrycie deficytu budżetowego (dofinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Brwinów w roku 2019) oraz spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Środki z linii kredytowej będą uruchamiane po podpisaniu umowy w okresie od dnia 01.09.2019r. do dnia 27.12.2019 r. Środki finansowe z linii kredytowej będą uruchamiane każdorazowo na podstawie złożonego przez Zamawiającego wniosku, w terminie 3 dni kalendarzowych licząc od dnia jego złożenia w banku i w wysokości podanej przez Zamawiającego. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. W w/w sytuacji linia kredytowa zostanie zamknięta z dniem 28.12.2019 r. 2) Spłata środków z linii kredytowej następować będzie 4 razy w roku w ostatni dzień spłaty każdej raty kredytu począwszy od dnia 29.02.2020 r. do dnia 31.10.2025 r. "Prognozę wyceny i spłat kredytu" sporządza bank według wzoru formularza cenowego - załącznik nr 1 A. Pierwsze odsetki od kredytu będą spłacone w terminie do dn. 31.12.2019 r., a kolejne odsetki od kredytu będą spłacane w terminie płatności raty kapitału, począwszy od dn. 29.02.2020 r. Spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia właściwego miesiąca. 3) Oprocentowanie środków z linii kredytowej: wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczoną jako średnia arytmetyczna z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane (bez kapitalizacji odsetek) + stała marża banku w okresie obowiązywania umowy kredytowej, podana w ofercie. "Średnia arytmetyczna z ostatnich 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy" oznacza średnią stawek WIBOR 1M ze wszystkich 10 dni kalendarzowych, gdzie dla dni nieroboczych (w których nie odbywają się kwotowania stawki WIBOR 1M) przyjmuje się stawkę z dnia poprzedzającego, w którym kwotowanie miało miejsce. 4) Podana wielkość marży będzie wielkością stałą i nie będzie mogła podlegać negocjacji. Marża może być dodatnia lub wynosić 0 %. 5) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej. 8) Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w niniejszej SIWZ i ofercie. 3. Informacje dodatkowe: a) na dzień 26.04.2019 r. Gmina nie udzielała gwarancji i poręczeń (zobowiązania pozabilansowe), b) na dzień 26.04.2019 r. Gmina nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu emisji obligacji, c) struktura finansowania przedsięwzięcia: środki własne + kredyt bankowy, d) odsetki od kredytu będą spłacane w terminie płatności kapitału od dn. 29.02..2020 r., z wyjątkiem pierwszej raty odsetek, którą płacono by osobno do dn. 31.12.2019r. e) spłata kapitału będzie następowała od 2020 roku. 4. Charakterystyka jednostki samorządu terytorialnego. a) powierzchnia - 69km² b) liczba mieszkańców na 31.12.2018 r.- 24.795 c) wartość rzeczowego majątku trwałego na 31.12.2018 r. - 406.051.236,65 zł. 5.1. Wykonawca (bank) przy realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest zatrudnić na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.917 ze zm.) osoby bezpośrednio obsługujące wykonanie przedmiotu umowy, tj. pracownicy analitycy i osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym. 5.2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi będącej przedmiotem umowy, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu podpisany wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w ust.5.1., zawierający: 1) liczbę pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, 2) rodzaj wykonywanych przez nich czynności, 3) wymiary etatów, na których zatrudnieni są pracownicy. 5.3. Dane w wykazie powinny być na bieżąco aktualizowane przez Wykonawcę, jeżeli zajdą stosowne okoliczności. 5.4. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego, lub na każde żądanie Zamawiającego, spełniania faktu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 5.1, poprzez przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przy wykonaniu Umowy, które stanowi oświadczenie Wykonawcy, iż wszystkie osoby ujęte w wykazie zatrudnione są przy wykonaniu przedmiotu Umowy wg stanu na dzień podpisania umowy na podstawie umowy o pracę. 5.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 5.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w ust. 5.2, potwierdzającego zatrudnienie osób skierowanych do realizacji Umowy na rzecz Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 5.7. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1-5.5 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 5.8. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 5.1, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokument potwierdzający spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 5.1-5.6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 879840
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, Oddział w Grodzisku Mazowieckim
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Getta 22
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 843768.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 843768.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1018834
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.