eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa dróg wewnętrznych w sięgaczach ul. Daszyńskiego i Krzywoustego w Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510141101-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Sekcja Dróg Miejskich: Przebudowa dróg wewnętrznych w sięgaczach ul. Daszyńskiego i Krzywoustego w Oleśnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553116-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sekcja Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 93060744600000, ul. ul. B. Krzywoustego , 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 889 416, e-mail anna.pieta@sdm.olesnica.pl, faks 71 788 94 17.
Adres strony internetowej (url): sdm.olesnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg wewnętrznych w sięgaczach ul. Daszyńskiego i Krzywoustego w Oleśnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.261.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch sięgaczy ul. B. Krzywoustego oraz jednego sięgacza ul. Daszyńskiego w Oleśnicy w zakresie wymiany nawierzchni i budowy elementów kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zakres robót obejmuje między innymi: Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki - 130 m3, - roboty ziemne (wykopy) z wywozem i utylizacją urobku - 223 m3, - nawierzchnie z kostki betonowej - 629 m2, - nawierzchnie z kostki granitowej 10 cm - 55,2m2, Inżynieria ruchu: - wdrożenie zatwierdzonej organizacji ruchu zastępczego, - wdrożenie zatwierdzonej organizacji ruchu docelowego. Branża sanitarna: - studzienki ściekowe fi 500 - 2 szt., - przebudowa studni kanalizacyjnej fi 600 - 1 kpl., - kanały z rur PVC fi 160 - 62 m, - odwodnienie liniowe - 4 m. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu robót zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do brania udziału w naradach budowy organizowanych jeden raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko. 5. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy i geodezyjną mapę powykonawczą, zapewnia na koszt własny Wykonawca. 6. Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą przekaże dane kontaktowe archeologa prowadzącego nadzór. Roboty budowlane należy prowadzić w porozumieniu ze wskazanym archeologiem, zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków zawartymi w decyzji stanowiącej załącznik do dokumentacji projektowej. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie DWKZ o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych w terminie 7 dni roboczych przed ich rozpoczęciem i zakończeniem. 7. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 8. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Powyższy projekt Zamawiający przekaże w jednym egzemplarzu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z "Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym". 9. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia organ zarządzający ruchem, właściwy zarząd dróg oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia. 10. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 11. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. 12. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. 13. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną. 14. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót na 14 dni przed planowanym terminem - zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania wszelkich warunków nałożonych przez właścicieli i operatorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych na Inwestora lub Wykonawcę robót. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za wszelkie szkody wyrządzone na urządzeniach i sieciach zlokalizowanych w pasach drogowych przy wykonywanych lub w związku z wykonywaniem robót. Koszty z tym związane, jak również koszty strat poniesione przez operatorów lub właścicieli sieci oraz koszty odszkodowań na rzecz klientów tych operatorów wynikłe z awarii powstałych wskutek prowadzenia robót przez Wykonawcę, zarówno w ich trakcie, tuż po zakończeniu, jak również powstałych z tej samej przyczyny po upływie dłuższego czasu w przyszłości ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłaszania do operatorów lub właścicieli sieci każdego przypadku naruszenia lub uszkodzenia ich infrastruktury - faksem i elektronicznie, odpowiednio pod numer i adres wskazane w uzgodnieniach wydanych przez poszczególnych operatorów. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji i operatorów o wyznaczenie upoważnionych przedstawicieli do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami - zgodnie z wydanymi warunkami. Koszty nadzorów ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kompletnych wniosków o zajęcie pasów drogowych dróg powiatowych w celach prowadzenia robót związanych z przebudową zjazdów i budową elementów kanalizacji deszczowej oraz w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury niezwiązanej z funkcjonowaniem drogi oraz do złożenia ich w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy, a także załatwienia wszelkich spraw formalnych celem odbioru i zdania pasa drogowego. Wnioski o zajęcie pasa drogowego, po przygotowaniu przez Wykonawcę, zostaną podpisane przez Inwestora. Wykonawca ponosi koszty zajęcia pasa drogowe za cały okres prowadzenia robót, natomiast za umieszczenie urządzeń infrastruktury do końca roku 2019. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane dla wyrobów budowlanych określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm. ) w tym w szczególności w art. 4 i art. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia, wraz z dostarczaną partią materiałów, dokumentu potwierdzającego, że wyrób nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 312451.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOBUD Piotr Schabikowski
Email wykonawcy: biobud@biobud.pl
Adres pocztowy: Sokołowice 109
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 312451.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 312451.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 312451.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.