eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510138722-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

Gmina Kobierzyce: Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552014-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 111 215, e-mail info@ugk.pl, faks 713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RŚZiZP.271.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: o prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej nad budowami, rozbudowami, przebudowami, rozbiórkami, remontami oraz dostawami wyposażenia prowadzonymi przez Gminę Kobierzyce, które będą realizowane na podstawie przyjętych planów budżetowych, w tym wieloletniej prognozy finansowej. o prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży drogowej nad budowami, rozbudowami, przebudowami, rozbiórkami, remontami oraz dostawami wyposażenia prowadzonymi przez Gminę Kobierzyce, które będą realizowane na podstawie przyjętych planów budżetowych, w tym wieloletniej prognozy finansowej, które to nadzory będą pełnione nad na inwestycjach kubaturowych i innych, w których cześć drogowa związana jest z zagospodarowaniem innego obiektu, jak np. komunikacja wewnętrzna, parkingi, zjazdy itp. tj. za wyjątkiem inwestycji budowy, przebudowy lub remontu dróg, które są zlecane przez Zamawiającego odrębnie. o udział w spotkaniach, posiedzeniach, kontrolach, wizjach lokalnych organizowanych przez organy nadzoru budowlanego w sprawach dotyczących terenowo gminy Kobierzyce. o inne czynności towarzyszące realizacji inwestycji realizowane w imieniu Zamawiającego lub w ramach doradztwa 2. Zakres nadzorów obejmuje nadzory nad inwestycjami o szacowanej wartości w wymienionych branżach w przedziale 20.000.000 - 30.000.000 zł rocznie. Planowane zadania inwestycyjne znajdują się w załączniku do SIWZ - załącznik inwestycyjny budżetu 2020 i wieloletnia prognoza finansowa obejmująca m. in. lata 2020 - 2022. Ponadto nadzorom podlegać będą remonty w branży ogólnobudowlanej o szacowanej wartości ok. 500.000 zł rocznie. Podane wartości są wartościami netto. Uwaga: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo, że na wybranych inwestycjach zapewni nadzory inwestorskie przez inspektorów nadzoru wyłonionych w odrębnych postępowaniach przeprowadzonych zgodnie z prawem zamówień publicznych. Na dzień opracowania przedmiotu zamówienia taką przewidywaną inwestycją jest Budowa kanalizacji sanitarnej w gm. Kobierzyce. 2) Zamawiający zastrzega, że podane wartości są wartościami szacunkowymi, a rzeczywista wartość robót budowlanych będzie wynikała z faktycznej realizacji inwestycji zaplanowanych w budżecie Gminy Kobierzyce. 3. Zakłada się łącznie ok. 100 rocznie (łącznie 400) spotkań, posiedzeń, kontroli, wizji lokalnych organizowanych przez organy nadzoru budowlanego, w których Wykonawca będzie brał udział reprezentując Gminę Kobierzyce lub Wójta Gminy Kobierzyce. Nie przewiduje się wypłaty odrębnego wynagrodzenia z tego tytułu, należy ująć je w cenie ofertowej. 4. Szczegółowy zakres obowiązków opisano w pkt 7 SIWZ tj. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Kompleksowe usługi nadzoru będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego w ramach umowy odrębnymi zleceniami (zlecenia będą wystawiane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy). 6. Rozliczenie następować będzie fakturami częściowymi odpowiadającymi wartości odebranych przez nadzór inwestorski robót w rozbiciu na poszczególne zadania. Załącznikiem wymaganym przy fakturze jest kopia odpowiedniego protokołu rzeczowo - finansowego zaawansowania lub odbioru robót budowlanych. Ostatnia płatność za nadzór inwestorski na danym zadaniu może nastąpić dopiero po dokonaniu odbioru końcowego i weryfikacji dokumentacji powykonawczej. 7. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego 1. Nadzór inwestorski, obejmować będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (niezależnie od tego czy obowiązek sprawowania nadzoru inwestorskiego został na Zamawiającego nałożony przez organ administracji budowlanej) i inne w zakresie nadzoru nad wykonaniem zleconych robót budowlanych tj. w szczególności: a. opiniowanie jakości i kompletności dokumentacji projektowej przed jej odbiorem, konsultacja merytoryczna w zakresie przygotowywanych na zlecenie Urzędu Gminy w Kobierzycach projektów budowlanych (tj. udział w spotkaniach z projektantami, ocena rozwiązań projektowych); b. opiniowanie poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań; c. weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; d. przekazywanie placu budowy, egzekwowanie zgłaszania przez wykonawców robót rozpoczęcia i zakończenia budowy, rejestracji dziennika budowy, użytkowania obiektów i innych obowiązków w tym zakresie; e. sprawowaniu systematycznej kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumen¬tacją i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem wykonania robót, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; f. wyjaśnienie wątpliwości Wykonawców robót (prac), co do zastosowanych rozwiązań i rozstrzygania tych problemów z Projektantem; g. sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót i Projektantem dokumentów dotyczących konieczności realizacji robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, zaniechania robót lub zamiennych wraz z weryfikacją ich wartości, w uzgodnieniu z Zamawiającym; h. uczestniczenie we wszystkich odbiorach, spotkaniach i naradach, na które Wykonawca zostanie zaproszony; i. sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, weryfikacja kart materiałowych przed wbudowaniem; j. sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; k. uczestniczeniu przy próbach i odbiorach technicznych; l. stwierdzaniu wad i usterek robót budowlanych oraz potwierdzaniu ich usunięcia, także w okresie gwarancji i rękojmi; m. czynności formalno - prawne w imieniu inwestora od rozpoczęcia do zakończenia procesu budowlanego, tj. akceptowanie proponowanych do wbudowania materiałów, występowanie do producentów i dostawców materiałów o stanowisko w sprawach technicznych dotyczących materiałów, wyegzekwowanie od wykonawcy robót kompletu dokumentacji powykonawczej, uzyskania pozwolenia na użytkowanie itp.; n. typowanie zakresu bieżących robót związanych z utrzymaniem obiektów w przypadku braku dokumentacji technicznej, ocena stanu technicznego obiektów budowlanych; o. potwierdzenie zaawansowania rzeczowo - finansowego prac Wykonawcom realizującym roboty, sprawdzaniu kosztorysów, na potrzeby rozliczeń częściowych, końcowych oraz w przypadku inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku przerwania ich realizacji, uwaga: po stronie Wykonawcy jest wykonywanie i ponoszenie kosztów wymaganych czynności pomiarowych w celu potwierdzenia lub ustalenia wielkości obmiarowych; p. weryfikacja, żądanie uzupełnienia lub poprawy oraz zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej nadzorowanych robót budowlanych; q. analizowanie i potwierdzanie poprawności przedstawionych dokumentów rozliczeniowych oraz przekazywanie ich do ostatecznego zatwierdzenia Zamawiającemu; r. ścisła współpraca z Zamawiającym gwarantująca prawidłową realizację inwestycji i remontów, reprezentowanie interesów Zamawiającego i działania na jego dobro, w tym reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z Inspektorem Nadzoru Budowlanego, przekazywanie na bieżąco informacji ze stanu zaawansowania inwestycji; s. udział w pracach komisji organizowanych przez organy nadzoru budowlanego (PINB) lub ich przedstawicieli w zakresie działania tych organów w sprawach związanych terytorialnie z Gminą Kobierzyce, łącznie ok. 100 rocznie (12 m-cy) spotkań, posiedzeń, kontroli, wizji lokalnych organizowanych przez organy nadzoru budowlanego, w których Wykonawca będzie brał udział reprezentując Gminę Kobierzyce lub Wójta Gminy Kobierzyce; t. ponad spotkania odbywane na bieżąco w ramach czynności nadzoru (jak rady budowy, spotkania odbiorowe, przeglądy prac, wizytowanie terenu budowy) udział w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego lub na terenach inwestycji (doradztwo, planowanie) albo w formie wideokonferencji - ok. 100 spotkań rocznie (12 m-cy); u. udzielanie Zamawiającemu wyczerpujących informacji o stanie zaawansowania poszczególnych inwestycji w formie pisemnej lub ustnej odpowiednio do zapotrzebowania Zamawiającego. 1.1 Dodatkowe wymagania: a. na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na wskazane miejsce budowy (teren Gminy Kobierzyce) w czasie nie dłuższym niż 120 min. od momentu powiadomienia; b. w trakcie realizacji inwestycji wymagana jest codzienna obecność na placu budowy (dotyczy również sobót jeśli w tym dniu prowadzone są roboty budowlane). 2. W ramach obowiązków, o których mowa w ust. 1 Wykonawca może: a. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych; - przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; - wnioskować do Zamawiającego o zmianę kierownika budowy lub robót (w przypadku nieprawidłowego wywiązywania się przez nich z obowiązków); b. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót: - dokonania poprawek bądź rozbiórki i ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; - wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynu¬acja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgod¬ność z projektem lub pozwoleniem na budowę; c. ustalać wartość obniżenia wartości elementu lub całego rodzaju robót w przypadku niedostatecznej jakości wykonanych robót mających charakter wady trwałej. 3. Wykonawca oprócz czynności wynikających z postanowień ust. 1 - 2, powinien: a. wizytować front robót tak często jak to będzie konieczne, aby zapewnić prawidłowy przebieg realizacji budowy (postęp robót, kontrolę zgodności z dokumentacją, ustaleniami i sztuką budowlaną, zachowanie terminów) zgodnie z obowiązkami wynikającymi z prawa budowlanego oraz na żądanie Zamawiającego w każdym czasie; b. inicjować narady koordynacyjno-techniczne i brać udział w pracach komisji powoływanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego; c. współdziałać przy organizowaniu czynności wprowadzenia, prób, badań, atestacji, odbiorów itp., stosownie do zaawansowania robót; d. przedstawiać Zamawiającemu informacje o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać. 4. W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy także realizacja nadzoru opisanego jak wyżej nad robotami budowlanymi zleconymi przez Zamawiającego wykonawcy robót budowlanych poprzez zamówienia towarzyszące jak np. zamówienia dodatkowe lub podobne, w tym uprzednie opiniowanie konieczności ich wykonania i udział w sporządzeniu odpowiednich protokołów. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest na czas nieobecności wskazanego inspektora, którego czas nie może być jednorazowo dłuższy niż 15 dni roboczych z rzędu oraz dłuższa niż 30 dni roboczych łącznie w roku kalendarzowym, zastępcy, posiadającego doświadczenie w ostatnich 10 latach odpowiednie do nadzorowanych w czasie tej nieobecności obiektów, tzn. o nie mniejszych parametrach niż 50% wskazanej powierzchni użytkowej i/lub zagospodarowania. Każda zaplanowana nieobecność wskazanego w umowie inspektora winna być przekazywana Zamawiającemu i odpowiedniemu wykonawcy robót z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem ze wskazaniem zastępcy i jego danych kontaktowych. Wszelkie dłuższe nieobecności od wskazanych wyżej wymagają od Wykonawcy wyznaczenia zastępcy inspektora o doświadczeniu nie mniejszym niż doświadczenie inspektora zadeklarowanego w ofercie ("dającego" taką samą ilość punktów do oceny ofert).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71300000-1


Dodatkowe kody CPV: 71315400-3, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Inwestycji mgr inż. Rafał Andrzejczak
Email wykonawcy: r.andrzejczak@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Sportowa 44
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1107000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1107000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1107000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.