Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-05
Ogłoszenie nr 510137994-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych: Przetarg wielozadaniowy - podzielony na 9 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540793-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000,
ul. Rynek
1,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 165 000, e-mail
bzp@chorzow.eu, faks
32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url): https://www.chorzow.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg wielozadaniowy - podzielony na 9 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.262.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na Przetarg wielozadaniowy - podzielony na 9 części. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1. DPRS - Michałkowicka 4. - Modernizacja łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku Domu Pomocy Społecznej "REPUBLIKA" w Chorzowie. 2. LO3 - Farna 5-7. - Remont holu niskiego i szatni dla Akademickiego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Chorzowie. 3. MDK4 - Siemianowicka 59. Remont schodów wejściowych do budynku Starochorzowskiego Domu Kultury w Chorzowie. 4. OPOUA - św. Jana 31A Remont posadzek i sal terapeutycznych w budynku Ośrodka Pomocy Osobom Uzależnionym i Ich Rodzinom w Chorzowie. 5. P04 - Długa 32a. Remont posadzek w salach i korytarzach w Przedszkolu nr 4 w Chorzowie. 6. P16 - Brzozowa 9. Remont schodów wejściowych i tarasów do budynku Przedszkola nr 16 w Chorzowie. 7. P24 - Lompy 16. - Remont kominów na dachu budynku Przedszkola nr 24 w Chorzowie. 8. ZST1 - Sportowa 23. - Remont schodów wejściowych do budynku Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Chorzowie 9. ZST3 - St. Batorego 37. - Remont tarasu i izolacja przeciwwilgociowa w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonymi przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi. Wykonanie zadania nie pogorszy warunków dostępności dla osób niepełnosprawnych. II. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1. Uzgodnienia z Zamawiającym materiałów przeznaczonych do robót przed ich zastosowaniem. 2. Zachowania porządku w obrębie wykonywania robót budowlanych, sprzątanie na bieżąco po robotach. 3. Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt. 4. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. 5. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobra jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. 6. Użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.). 7. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. 8. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 9. Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 10. Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie "produktów równoważnych". Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 11. Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. III. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419, z późn. zm. ) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby, w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia we wszystkich branżach, za wyjątkiem kierowników robót budowlanych, opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: 1) Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopie umów o pracę zanonimizowane ( z wyjątkiem imienia i nazwiska) oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia : 1) Czynności robotnika opisane w przedmiarze robot. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt. 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 300,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 1 umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności robotnika opisane w przedmiarze robot na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 1000,00 zł , za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ, co nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, tylko przedłożenia zamawiającemu pisemnej informacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45223100-7, 45233161-5, 45233253-7, 45233340-4, 45260000-7, 45262310-7, 45262311-4, 45262510-9, 45262522-6, 45310000-3, 45312310-3, 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45430000-0, 45431200-9, 45432111-5, 45442000-7, 45442100-8, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DPRS - Michałkowicka 4. - Modernizacja łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku Domu Pomocy Społecznej "REPUBLIKA" w Chorzowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważnienie postępowania na podstawie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, - zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2018 r. Dz. U. poz. 1986 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: LO3 - Farna 5-7 - Remont holu niskiego i szatni dla Akademickiego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Chorzowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2018 Dz. U. poz. 1986 z późn.zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 25.839,48 zł, a wartość najwyżej ocenianej oferty GRUPA A-M Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. 1 Maja 246A, 41-710 Ruda Śląska - wynosi 55.090,32 zł. W tej części postępowania złożono jedną ofertę. W związku z powyższym Zamawiający dokonał wstępnej oceny oferty bez wzywania do złożenia dokumentów, Wykonawcy najwyżej ocenionego. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: MDK4 - Siemianowicka 59 - Remont schodów wejściowych do budynku Starochorzowskiego Domu Kultury w Chorzowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważnienie postępowania na podstawie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, - zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2018 r. Dz. U. poz. 1986 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 19.825,89 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: OPOUA - św. Jana 31A - Remont posadzek i sal terapeutycznych w budynku Ośrodka Pomocy Osobom Uzależnionym i Ich Rodzinom w Chorzowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2018 Dz. U. poz. 1986 z późn.zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 73.937,56 zł, a wartość najwyżej ocenianej oferty GRUPA A-M Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. 1 Maja 246A, 41-710 Ruda Śląska - wynosi 92.650,25 zł. W tej części postępowania złożono jedną ofertę. W związku z powyższym Zamawiający dokonał wstępnej oceny ofert bez wzywania do złożenia dokumentów, Wykonawcy najwyżej ocenionego. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: P04 - Długa 32a Remont posadzek w salach i korytarzach w Przedszkolu nr 4 w Chorzowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2018 Dz. U. poz. 1986 z późn.zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 44.427,48 zł, a wartość najwyżej ocenianej oferty GRUPA A-M Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. 1 Maja 246A, 41-710 Ruda Śląska - wynosi 85.494,18 zł. W tej części postępowania złożono jedną ofertę. W związku z powyższym Zamawiający dokonał wstępnej oceny ofert bez wzywania do złożenia dokumentów, Wykonawcy najwyżej ocenionego. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: P16 - Brzozowa 9 Remont schodów wejściowych i tarasów do budynku Przedszkola nr 16 w Chorzowie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - unieważnienie postępowania na podstawie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, - zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2018 r. Dz. U. poz. 1986 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 46.609,10 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: P24 - Lompy 16 - Remont kominów na dachu budynku Przedszkola nr 24 w Chorzowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11802.22
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO-BUD Kornelia Wróbel
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11427.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: ZST1 - Sportowa 23 - Remont schodów wejściowych do budynku Zespołu Szkół Technicznych nr 1 w Chorzowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18022.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO-BUD Kornelia Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17043.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: ZST3 - St. Batorego 37 - Remont tarasu i izolacja przeciwwilgociowa w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115651.14
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO BUD KORNELIA WRÓBEL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130156.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 1
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2024
- Wymiana pokrycia dachowego i naprawa konstrukcji chlewu z Kobióra GPE-12,szop z Kryr GPE-115 i GPE-131;wymiana pokrycia i naprawa konstrukcji,montaż podłogi w stodole z Brzeźc GPE-2265-postępowanie II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na "Hol Księżycowy" w projekcie "Pierwszy krok w Kosmos"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.