eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie przebudowy ul. Zielonej w Kędzierzynie-Koźlu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-01

Ogłoszenie nr 510132727-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Wykonanie przebudowy ul. Zielonej w Kędzierzynie-Koźlu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544677-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przebudowy ul. Zielonej w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.35.2019.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane obejmujące Wykonanie przebudowy ul. Zielonej w Kędzierzynie-Koźlu 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe; 2) Roboty elektryczne; 3) Roboty sanitarne : kanalizacja deszczowa i sanitarna. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej; 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; 4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie); 5) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu budowy i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu jej (w odpowiednim terminie); 6) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane; 7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; 8) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów; 9) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; 10) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK; 11) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach; 12) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; 13) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej; 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy; 15) Załadunek i wywóz (transport)- materiałów z rozbiórki (krawężników, płytek chodnikowych) na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 16) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót; 17) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót; 18) Należy wykonać regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne; 19) Przy realizacji należy wykonać ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm po stronie znajdujących się wpustów obniżony w stosunku do nawierzchni drogi o 2 cm; 20) Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z warunków : 1)MZEC K-Koźle nr D/DR/1631/18 z dn. 29.10.2018r., (2)Tauron nr TD/OOP/OMD3/2018-10-30/0000002 z dn. 30.10.2018r.,( 3)PSG nr PSGOP.ZMDZ.763.446.18 z dn. 08.11.18r., (4)Orange Polska nr 55494/TTISIA/P/2018/ZW z dn. 19.11.18r., (5)Tauron nr WP/083207/2018/O03R06 z dn 02.11.2018r., (6)MWiK nr TT.501.AR.120-42/18-3/1675/KW/18 z dn 03.12.18r., (7) Powiat. Kons. Zabytków nr KZ.4123.208.2018.GN z dn. 04.12.2018r., (8) PZD nr PZD.6853.115.2018 z dn 17.12.18r.,( 9) Tauron TD/OOP/OME3/1007116965/2019 z dn. 07.01.2019r., (10) Zarząd Wsp. Mieszkan Zielona nr CZNiWM/2019/3384/W1 z dn.08.01.19r, (11) Prot z narady koord. Nr G.6630.4.2019 z dn. 23.01.19r., (12)Prot z narady koord nr G.6630.8.2019 z dn. 06.02.19r., (13) Wydz. OSiR UM nr OSR-IUC.7012.5.2018.DK z dn 11.02.19r., (14) RSM Chemik nr MT/1022/2019 z dn 20.02.19r., (15) PZD nr PZD.6853.8.2019 z dn 18.02.19r., (16) Załącznik graficzny nr G.6630.4.2019 z dn 23.01.19r., (17) ZD nr ZR.7230.2.19.2019.AR z dn. 05.03.2019r., (18)MZEC nr D/DR/528/18 z dn. 06.04.2018r., (19) PSG nr PSG.Op.0092.91/160046505/2018 z dn. 09.04.2018r., (20) MWiK nr Ldz.TB.147.AR.120-42/18-1/489/KW/18 z dn. 17.04.18r., (21) Wydz. ZD nr ZD.7014.4.2018.KM z dn. 17/04/2018r., (22) Wydz. OSiR nr OSR-IVC-7012.5.2018 z dn. 04.05.2018r., (23) PZD nr PZD.6853.115.2018 z dn. 17.12.2018r., (24) Tauron Dystrybucja nr TD/OOP/OME3/2019-02-21/0000002 z dn. 21/02/2019r., (25) Wydz. ZD nr ZD.7012.12.2018.KM z dn. 05.03.2019r.; 21) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 500.000,0 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia; 22) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie piasku miejscowego na warstwy odcinające i mrozoochronne , pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej , STWIORB - udokumentowanych wynikami badań gruntu , przedłożonych Inwestorowi; 23) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie pod chodniki przekruszu pochodzącego z materiałów rozbiórkowych spełniającego wymogi dokumentacji projektowej , STWIOR udokumentowanego wynikami badań , przedłożonych Inwestorowi; 24) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji robót w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie i dojście do domów (bloków), jak i również umożliwienie kierowcom korzystanie z istniejących garaży; 25) Istniejące słupy i oprawy oświetlenia ulicznego zabudowane na istniejących słupach na całej długości ul. Zielonej należy zdemontować. Zdemontowane oprawy i słupy należy przekazać zgodnie z projektem na stan: Tauron Dystrybucja w Opolu lub Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta; 26) Znaki drogowe związane z wykonaniem stałej organizacji ruchu należy wykonać wszystkie jako ,,nowe" zgodnie z załącznikiem nr 1 części III SIWZ - Opisu Przedmiotu Zamówienia - uzupełnienie docelowej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: projekt budowlany, projekt wykonawczy/branża drogowa, projekt wykonawczy/ branża sanitarna, projekt wykonawczy/branża elektryczna, STWiOR oraz w cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy. Projekt opracowała firma: DROG-PLAN Przemysław Dłubała, 49-200 Grodków ul. Styki 5/2. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - Roboty drogowe - Roboty sanitarne - sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowe - Roboty elektryczne - oświetlenie uliczne Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1072504.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: K+D Budownictwo Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@kdbudownictwo.com
Adres pocztowy: K+D Budownictwo Sp. z o.o. Ul. Głubczycka 21 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Kod pocztowy: 47-200
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 870000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 870000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 963258.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 120 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.