eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostomłoty › Świadczenie usług muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132087-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Urząd Gminy Kostomłoty: Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547821-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kostomłoty, Krajowy numer identyfikacyjny 53385400000000, ul. ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 170 283, e-mail gmina@kostomloty.pl, faks 071 3170283 w.28.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Muzykoterapeuta 1 godzina w miesiącu. Świadczenie usług w formie zajęć z muzykoterapii, realizowanych przez 1 muzykoterapeutę. Usługi realizowane w formie zajęć z muzykoterapii będą polegały na: przywracaniu zdrowia i poprawie funkcjonowania emocjonalnego, fizycznego i umysłowego z zastosowaniem muzyki i jej elementów. Spełnianie wymogów pracy na stanowisku muzykoterapeuty. Zajęcia będą polegały na nauce gry na instrumentach, w których posiadaniu jest Zamawiający. 1.2 Dietetyk 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: prowadzenie profilaktyki z zakresu zdrowego odżywiania, porady w przygotowywaniu zdrowych posiłków, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych w celu poprawy stanu zdrowia, wyglądu i samopoczucia szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej wspomagać proces leczenia różnych chorób poprzez dobór odpowiednio zbilansowanej diety stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, prowadzenie stosownej dokumentacji pracy inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.3 Kucharz 3 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie potraw czy posiłków, wsparcie w wykonywaniu posiłków do potrzeb osoby z określonymi schorzeniami, prezentacja potraw, stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, prowadzenie stosownej dokumentacji pracy inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.4 Radca Prawny 1 godzina w miesiącu Spełnianie wymogów pracy na stanowisku prawnika zgodnie z przepisami prawa t. j. ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75), które określa kwalifikacje radcy prawnego Obowiązki polegające na m.in.: Udzielanie porad prawnych beneficjentom Dziennego Domu Senior+, Udzielanie konsultacji prawnych, Pomoc w rozwiązywaniu problemów beneficjentów w sprawach trudnych, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki. 1.5 Psycholog 1 godzina w miesiącu Obowiązki polegające na: diagnozie psychologicznej; opiniowaniu; psychoterapii; udzielaniu pomocy psychologicznej. 1.6 Fizjoterapeuta 30 godzin miesięcznie Przez przeprowadzenie usługi Zamawiający rozumie: przeprowadzenie wywiadu w Dziennym Domu Opieki Senior + (osoby niesamodzielne, głównie starsze i niepełnosprawne - 20 osób), opracowanie indywidualnego planu świadczenia usług z uwzględnieniem potrzeb życiowych i zdrowotnych dla każdego uczestnika, opracowanie koncepcji zaktywizowania w celu niezależnego funkcjonowania w środowisku lokalnym, nadzór i modyfikację planu aktywizacyjnego, ewaluację, indywidualne wsparcie uczestników projektu, współpraca z pozostałymi członkami zespołu - psychologiem. Realizacja usługi obejmie pracę w Zespole oraz indywidualne a) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii miejscowej min. o ćwiczenia bierne o ćwiczenia czynno-bierne o ćwiczenia samowspomagane o ćwiczenia czynne w odciążeniu o ćwiczenia czynne wolne o ćwiczenia czynne oporowe o ćwiczenia prowadzone o ćwiczenia redresyjne o wyciągi redresyjne o ćwiczenia synergistyczne o ćwiczenia oddechowe o ćwiczenia relaksacyjne o ćwiczenia w czynnościach samoobsługi o ćwiczenia w pionizacji i nauce chodzenia b) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii ogólnousprawniającej: o indywidualne o grupowe c) Stosowanie metod kinezyterapeutyczne m. in: o Metoda Mc Kenzie o Metoda NDT Bobath o Metoda PNF d) Wykonywanie masażu e) Plastrowanie dynamiczne ( Kinesiology Taping) f) Prowadzenie zabiegów z zakresu terapii manualnej g) Przeprowadzanie testów funkcjonalnych h) Wykonywanie testów mięśniowych w skali Lovetta i) Sumienne realizowanie ustalonego programu rehabilitacji oraz współpraca z zespołem interdyscyplinarnym j) Dodatkowe zadania wynikające z sytuacji szczególnych konkretyzowane przez osobę działającą w imieniu Zamawiającego 1.7 Pielęgniarka 22 godziny miesięcznie Obowiązki na stanowisku: Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia podopiecznych domu seniora, Wykonywanie opatrunków w miarę potrzeb, Sprawdzanie wyposażenia apteczki, Pomiar temperatury ciała, tętna, ciśnienia tętniczego, Udzielenie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia, Sporządzanie stosownej dokumentacji pracy, Prowadzenie profilaktyki z zakresu odżywiania i przyjmowania leków, stała współpraca z opiekunami, kadrą i jeżeli zachodzi potrzeba w rodziną podopiecznego 1.8 Cukiernik 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie deserów ( ciasta i inne) wsparcie w wykonywaniu deserów, nauka prezentacja potraw, dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczych stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: świadczenie usług radcy prawnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 600
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CZM Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Mirowiecki i Partnerzy Spółka Partnerska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trzebnicka 12/1
Kod pocztowy: 50-246
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1500
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.