eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-KULTURALNEJ ORAZ STWORZENIE NOWYCH TERENÓW REKREACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "BUDOWA INFRASTRUKTURY DLA ROZWOJU PROJEKTU TURYSTYCZNEGO, ZWIĘKSZENIA LICZBY KURACJUSZY I PODNIESIENIA ZDOLNOŚCI INWESTYCYJNEJ" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 -W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-29

Ogłoszenie nr 510132002-N-2019 z dnia 29-06-2019 r.

Gmina Sękowa: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-KULTURALNEJ ORAZ STWORZENIE NOWYCH TERENÓW REKREACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "BUDOWA INFRASTRUKTURY DLA ROZWOJU PROJEKTU TURYSTYCZNEGO, ZWIĘKSZENIA LICZBY KURACJUSZY I PODNIESIENIA ZDOLNOŚCI INWESTYCYJNEJ" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 -W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Budowa infrastruktury dla rozwoju projektu turystycznego, zwiększenia liczby kuracjuszy i podniesienia zdolności inwestycyjnej", współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546410-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sękowa, Krajowy numer identyfikacyjny 49189268200000, ul. Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 3518016 w. 29, e-mail ugsekowa@sekowa.pl, faks 183 540 310.
Adres strony internetowej (url): www.sekowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-KULTURALNEJ ORAZ STWORZENIE NOWYCH TERENÓW REKREACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "BUDOWA INFRASTRUKTURY DLA ROZWOJU PROJEKTU TURYSTYCZNEGO, ZWIĘKSZENIA LICZBY KURACJUSZY I PODNIESIENIA ZDOLNOŚCI INWESTYCYJNEJ" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 -W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BK.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-kulturalnej oraz stworzenie nowych terenów rekreacyjnych w ramach projektu pn. "Budowa infrastruktury dla rozwoju projektu turystycznego, zwiększenia liczby kuracjuszy i podniesienia zdolności inwestycyjnej", na działce nr 30/4 w Wapiennem, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy infrastruktury rekreacyjno-kulturalnej oraz nowych terenów rekreacyjnych dla następujących elementów: a) Budowa amfiteatru, b) Budowa drogi dojazdowej, c) Budowa ciągów rekreacyjnych pieszych, d) Nawierzchnie utwardzone pod obiektami, e) Tężnia solankowa, f) Fontanna kaskadowa, g) Oświetlenie terenu, h) Budowa placu zabaw, i) Wprowadzenie elementów małej architektury, j) Wprowadzenie miejsc odpoczynku, k) Uzupełnienie zieleni. 2) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, koncepcją zagospodarowania terenu i z uwzględnieniem zapisów pkt.4. 3) Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych w imieniu Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) niezbędnych do wykonania robót budowlanych, 4) Wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego oraz w oparciu o prawomocne pozwolenia i decyzje administracyjne. 5) Tężnia i fontanna mają pracować w obiegu zamkniętym i posiadać możliwość zasilenia wodą dowożoną. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przyłącza wodociągowego do tężni i fontanny kaskadowej, który należy wyprowadzić jak najbliżej drogi gminnej dz. 94 w sposób umożliwiający bezkolizyjne (bez konieczności naruszenia infrastruktury zrealizowanej w ramach niniejszego zlecenia) podłączenie do planowanej sieci wodociągowej. 6) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do likwidacji istniejącego rowu przy granicy działek 30/4 i 94 (droga gminna) i ujęcie spływającej do rowu wody w zamknięty system kanalizacyjny. 3.Szczegółowy opis i zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają postanowienia umowy oraz program funkcjonalno - użytkowy stanowiący zał. nr 1 do umowy (UWAGA: z całego zakresu prac określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, wykonawca zobowiązany będzie w niniejszym przedmiocie zamówienia do zrealizowania zakresu obejmującego wykonanie dokumentacji i robót budowlanych dla ZADANIA I i ZADANIA II wyszczególnionych na str. nr 6 programu funkcjonalno - użytkowego) i koncepcja zagospodarowania terenu stanowiąca zał. nr 2 do umowy, która jest uszczegółowieniem zapisów programu funkcjonalno-użytkowego (UWAGA: z całego zakresu prac określonych w koncepcji, wykonawca zobowiązany będzie w niniejszym przedmiocie zamówienia do zrealizowania zakresu obejmującego wykonanie dokumentacji i robót budowlanych wskazanego w programie funkcjonalno - użytkowym dla ZADANIA I i ZADANIA II). W przypadku stwierdzenia rozbieżności polegających na różnych zapisach sprzecznych ze sobą, występujących w koncepcji zagospodarowania terenu i programie funkcjonalno -użytkowym pierwszeństwo mają zapisy programu funkcjonalno- użytkowego. Uszczegółowienie zapisów programu funkcjonalno-użytkowego i koncepcji: a) Podest sceny amfiteatru - należy wykonać z desek kompozytowych lub desek drewnianych impregnowanych ciśnieniowo. b)Widownię amfiteatru należy wykonać w formie murka z siedziskami lub ławek z nogami betonowymi. Ławki należy zamontować w sposób utrudniający kradzież. Siedziska na murkach lub ławkach należy wykonać z desek kompozytowych lub drewnianych impregnowanych. Minimalna ilość siedzisk 80 szt. Minimalne wymiary siedziska: długość 200 cm, szerokość 45 cm. Przed miejscami siedzącymi należy utwardzić teren mieszanką kamienną, warstwa o grubości min. 10 cm i szerokości min. 50 cm. Nie obowiązują zapisy koncepcji dotyczące długości murków (260 m). c) Zamawiający dopuszcza wykonanie tężni solankowej z zadaszeniem lub bez zadaszenia. d)Tężnia, w zakresie konstrukcji i rozwiązań technicznych, musi spełniać wymagania stawiane urządzeniom lecznictwa uzdrowiskowego. e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję funkcjonalną działania tężni, określającą sposób wytwarzania aerozolu, zakres i częstotliwość monitorowania warunków sanitarnohigienicznych i funkcjonalnych, w tym jakości używanej wody i stan techniczny urządzeń. f) Zadaszenia obiektów wykonać z gontu drewnianego lub blachy gontopodobnej. g)Wszędzie tam gdzie w dokumentacji wpisano mur kamienny (np. elementy sceny, bramy wejściowej) dopuszcza się zastosowanie okładziny kamiennej. h) Nawierzchnię parkingu należy wykonać z kostki betonowej o grubości 6 cm. i) Nawierzchnię na placu centralnym oraz przed sceną wykonać z płyt z kamienia naturalnego, kostki granitowej lub z płyt betonowych imitujących kamień, przy czym co najmniej 20% tych powierzchni należy wykonać z kamienia naturalnego lub kostki granitowej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w stosunku do zapisów koncepcji zagospodarowania terenu w zakresie: 1) zastosowania innych materiałów i urządzeń, jednak o parametrach jakości nie gorszych niż wskazano oryginalnie w koncepcji, 2) zastosowania innych rozwiązań projektowych z zachowaniem parametrów funkcjonalnych i użytkowych obiektów, 3) zmiany parametrów charakterystycznych obiektów (do 10%), z zastrzeżeniem, że zostaną utrzymane parametry charakterystyczne i materiałowe określone w programie funkcjonalno-użytkowym. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać podstawowych założeń i efektu wizualnego koncepcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45233200-1, 45212300-9, 45112723-9, 45112710-5, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1689429.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lucyna Matyja "BUD-MAT
Email wykonawcy: matyjama@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 188
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica - Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1889710.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1889710.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2140200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: budowa tężni solankowej

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.