eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robótTermomodernizacja budynku Urzędu Miasta, dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta", dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510128948-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Gmina Miejska Kościerzyna: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta", dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Część przedmiotu zamówienia związania z zadaniem "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta" realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Energia, Działanie 10.2. Efektywność energetyczna, Poddziałanie 10.2.1. Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553407-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167512600000, ul. ul. 3 Maja , 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 802 300, e-mail wizp@koscierzyna.gda.pl, faks 586 802 320.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koscierzyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta", dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 20/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadań: o Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta: termomodernizacja (docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co) o Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta: dostawa i montaż windy o Dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych 2. W ramach nadzorowanych robót wykonane zostaną prace: o termomodernizacja: 1. wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką ościeży (gładź gipsowa) i 2 krotnym malowaniem 2. wymiana drzwi wejściowych 3. docieplenie elewacji styropianem gr. 10 cm, docieplenie ościeży, kołkowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z wtopioną siatką oraz wyprawy, malowanie farbą silikonową wraz z wymiana parapetów zewnętrznych 4. demontaż starej instalacji c.o. 5. dostawa i montaż węzła cieplnego 1 funkcyjnego 6. wykonanie przyłącza ciepłowniczego na warunkach wydanych przez gestora sieci 7. wykonanie nowej instalacji c.o. 8. wykonanie zabudów g-k instalacji c.o. wraz z gładziami, 2 krotnym malowaniem, okładzinami z glazury w pomieszczeniach sanitarnych, uzupełnieniem listwowania zabudów o dostawa i montaż windy 9. roboty rozbiórkowe 10. budowa szybu windowego żelbetowego wraz z dostawą i instalacją windy wewnątrz budynku z niezbędną instalacją elektryczną 11. roboty murarsko - tynkarskie (zamurowania, wykucie otworów drzwiowych, rozebranie, murowanie ścian, wykonanie tynków) 12. roboty malarskie (gładzie gipsowe, malowanie) 13. obsadzenie drzwi wewnętrznych o wymogi przeciwpożarowe 14. montaż wewnętrznej stolarki przeciwpożarowej, 15. wykonanie wyjścia ewakuacyjnego i zewnętrznych schodów ewakuacyjnych, 16. montaż klapy oddymiającej oraz okna napowietrzającego wraz z centralą zasilającą i sterowniczą, 17. wykonanie instalacji hydrantowej wraz z montażem hydrantów, 18. roboty wykończeniowe i malarskie po robotach związanych z montażem stolarki p.poż, wyjścia ewakuacyjnego i instalacji hydrantowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18007.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU KAISER Romn Kaiser
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 4
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13776
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13776
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48543
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.