To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-26
Ogłoszenie nr 510128948-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.
Gmina Miejska Kościerzyna: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta", dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Część przedmiotu zamówienia związania z zadaniem "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta" realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Energia, Działanie 10.2. Efektywność energetyczna, Poddziałanie 10.2.1. Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553407-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167512600000,
ul. ul. 3 Maja
,
83-400
Kościerzyna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 802 300, e-mail
wizp@koscierzyna.gda.pl, faks
586 802 320.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koscierzyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta", dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 20/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadań: o Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta: termomodernizacja (docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co) o Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta: dostawa i montaż windy o Dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych 2. W ramach nadzorowanych robót wykonane zostaną prace: o termomodernizacja: 1. wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką ościeży (gładź gipsowa) i 2 krotnym malowaniem 2. wymiana drzwi wejściowych 3. docieplenie elewacji styropianem gr. 10 cm, docieplenie ościeży, kołkowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z wtopioną siatką oraz wyprawy, malowanie farbą silikonową wraz z wymiana parapetów zewnętrznych 4. demontaż starej instalacji c.o. 5. dostawa i montaż węzła cieplnego 1 funkcyjnego 6. wykonanie przyłącza ciepłowniczego na warunkach wydanych przez gestora sieci 7. wykonanie nowej instalacji c.o. 8. wykonanie zabudów g-k instalacji c.o. wraz z gładziami, 2 krotnym malowaniem, okładzinami z glazury w pomieszczeniach sanitarnych, uzupełnieniem listwowania zabudów o dostawa i montaż windy 9. roboty rozbiórkowe 10. budowa szybu windowego żelbetowego wraz z dostawą i instalacją windy wewnątrz budynku z niezbędną instalacją elektryczną 11. roboty murarsko - tynkarskie (zamurowania, wykucie otworów drzwiowych, rozebranie, murowanie ścian, wykonanie tynków) 12. roboty malarskie (gładzie gipsowe, malowanie) 13. obsadzenie drzwi wewnętrznych o wymogi przeciwpożarowe 14. montaż wewnętrznej stolarki przeciwpożarowej, 15. wykonanie wyjścia ewakuacyjnego i zewnętrznych schodów ewakuacyjnych, 16. montaż klapy oddymiającej oraz okna napowietrzającego wraz z centralą zasilającą i sterowniczą, 17. wykonanie instalacji hydrantowej wraz z montażem hydrantów, 18. roboty wykończeniowe i malarskie po robotach związanych z montażem stolarki p.poż, wyjścia ewakuacyjnego i instalacji hydrantowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18007.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU KAISER Romn Kaiser
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13776
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z obiegu
- Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Renowacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile"
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.