To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-24
Ogłoszenie nr 510126361-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.
Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552494-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 79022472700000,
ul. Tadeusza Kościuszki
28A,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 619 45 91, e-mail
cuw@elk.gmina.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.elk.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Oś.262.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu do szkół, przedszkoli, punktów przedszkolnych i odwozu po zajęciach, dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ełk, bądź zamieszkałych w obwodzie szkoły na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania z pojazdu w roku szkolnym 2019/2020. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - rozliczenia w walutach obcych, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp - udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 4. Zamawiający informuje, ze przewiduje i dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości dowożonych dzieci oraz tras dowozu. 5. Kod CPV 60.10.00.00 - 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 6. Zamówienie podzielone zostało na 6 zadań do realizacji których wymaganych jest minimum 8 autobusów i 3 busy: - 1 autobus z ilością miejsc siedzących - 55 - 2 autobusy z ilością miejsc siedzących - 48 (w tym jeden rezerwowy) - 1 autobus z ilością miejsc siedzących - 46 - 4 autobusy z ilością miejsc siedzących - 42 - 1 bus z ilością miejsc siedzących - 14 - 2 busy z ilością miejsc siedzących - 6 Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsc siedzących, dostosowanych do stanu technicznego dróg na terenie Gminy Ełk. Zadanie nr 1 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bartosze, Judziki, Mołdzie, Guzki, Buniaki, Rękusy, Ruska Wieś, Talusy, Talusy Osada. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 68 dzieci w tym 4 dzieci do punktu przedszkolnego. Zadanie nr 2 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ełku i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk, Regielnica, Sordachy, Koziki, Giże, Kałęczyny, Regiel. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 55 dzieci w tym 6 do punktu przedszkolnego i 2 do SOSW w Ełku. Zadanie nr 3 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Woszczelach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Guzki, Rożyńsk, Rogalik, Rogale, Skomack Wielki Osada, Rogale kolonia, Grabnik Osada, Grabnik, Grabnik Kolonia, Siedliska, Chrzanowo. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 83 dzieci w tym 9 do punktu przedszkolnego. Zadanie nr 4 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bajtkowo, Rostki Bajtkowskie, Ciernie, Niekrasy, Śniepie, Borki, Bobry, Zdunki, Mąki, Mącze, Mostołty, Karbowskie, Nowa Wieś Ełcka - Szosa Bajtkowska, Chruściele, Szarek, Szarejki, Maleczewo, Barany, Pistki, Białojany, Rymki, Zdedy, Suczki, Tracze. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 182 dzieci w tym 10 dzieci do przedszkola. Zadanie nr 5 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Lecha Aleksandra Kaczyńskiego w Chełchach i odwóz po skończonych zajęciach do miejscowości Przykopka. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 13 dzieci. Zadanie nr 6 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Janisze, Przytuły, Przytuły Kolonia. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 4 dzieci. Razem szacunkowa liczba dowożonych dzieci w każdym miesiącu wynieść może - 405 dzieci, w tym 29 do przedszkola i punktu przedszkolnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie dowoził uczniów w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn np. uroczystości szkolne. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów co najmniej na 1 dzień przed planowaną zmianą. 2) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu z ilością miejsc siedzących odpowiadającą ilości przewożonych dzieci, zgodną z wykazem pojazdów przedstawionym w formularzu ofertowym Wykonawcy. W przypadku zwiększenia się ilości dzieci z dniem rozpoczęcia zajęć szkolnych - zapewnienie wszystkim dzieciom miejsc siedzących w autobusie. 3) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie średniej ceny brutto 1 biletu miesięcznego na wszystkie zadania. 4) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia. 5) Wykonawca podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania. 6) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 7) Zamawiający najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów, na poszczególne zadania. 8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z imiennym wykazem uczniów. 9) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów. 10) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 11) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 12) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych. W przypadku konieczności zakupu dodatkowego biletu po 15 dniu miesiąca, wykonawca obciąży zamawiającego połową ceny zakupionego biletu. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, w tym rozkładu jazdy, o którym mowa w punkcie 7 podpunkt 15 opisu przedmiotu zamówienia, które są uzależnione od organizacji zajęć szkolnych, rozkładu zajęć lekcyjnych oraz nieprzewidzianych zdarzeń na drogach. 15) Ilość kursów i rzeczywiste godziny odwozu dzieci po zajęciach ustalone zostaną po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów odwozu. 16) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi projektowany rozkład jazdy autobusów i busów, spełniający wymagania co do organizacji i realizacji dowozu uczniów określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 17) Transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna. 18) W przypadku pozostawania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców gminy poprzez sprzedaż biletów. 19) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 20) W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób, wykonawca w terminie 14 dni od dnia obowiązywania umowy, tj. od 2 września 2019 r. przedstawi wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego (kierowcy i opiekunowie). Wykaz będzie obejmował wskazanie osoby z imienia i nazwiska oraz wskazanie rodzaju wykonywanych czynności. 21) Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w podpunkcie 21, wzywając go na piśmie do przekazania informacji w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności wskazanych przez Zamawiającego przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 5 000 zł. 22) Zamawiający wymaga, aby wykonawca do realizacji umowy zatrudnił: a) kierowców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym, b) opiekunów do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. 22) Zamawiający zakres kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określił w projekcie umowy § 3 ust. 8. 23) Zamawiający sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określił w projekcie umowy § 5 ust. 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
494100.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPEN TOURS Krzysztof Ferenc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
454896.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- Uzupełnienie sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ełk
- Zakup samochodu 4x4 typu SUV
- Dostawa kruszywa do konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk - część nr 1
- Świadczenie usług stomatologicznych (pogotowie stomatologiczne) na terenie miasta Ełku
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.