eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w latach 2020-2021.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510126022-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.: Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w latach 2020-2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542233-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540106309-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 34001127900000, ul. ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 365 33 10, e-mail przetargi@bppt.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w latach 2020-2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WT/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług/czynności pielęgnacji i konserwacji terenów zielonych Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy na terenach wymienionych w tabeli zawartej w załączniku nr 2a do SIWZ. 2. Szczegółowe powierzchnie, ilości sztuk, liczba sztuk i gatunki drzew, krotności wykonania w ciągu lat określa tabela w załączniku nr 2a. 3. W ramach wynagrodzenia, w zakresie czynności wskazanych w poz. 13 załącznika nr 2a, Wykonawca podejmie działania niezbędne do założenia trawników z podziałem na etapy:1) Etap I: a) rekultywacja terenu, jeżeli jest to konieczne do przyjęcia się nasion, b) wyrównanie terenu, jeżeli jest to konieczne, c) położenie warstwy hummusu, jeżeli jest to konieczne, d) dokonanie zasiewu. 2) Etap II: a) podejmowanie czynności pielęgnacyjnych i konserwacyjnych w wybranej ilości i częstotliwości, na własny rachunek i koszt, aby umożliwić przyjęcie się trawnika; b) dokonanie zgłoszenia gotowości do odbioru trawnika po pierwszym koszeniu. 4. Po zakończeniu etapu I (ust. 3 pkt 1) sporządzany jest protokół częściowy. Zamawiający zatwierdza protokół częściowy po dokonaniu wizji lokalnej przez pracownika Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy w uzgodnionym terminie. 5. Po zakończeniu etapu II (ust.3 pkt 2) sporządzany jest protokół końcowy. Zamawiający zatwierdza protokół końcowy wykonania zadania wskazanego w poz. 13 Załącznika 2a, jeżeli założony trawnik tworzy zwartą strukturę, bez wyraźnych pustych miejsc oraz widocznych wyrw w roślinności (pierwsze założenie trawnika). 6. Jeżeli protokół końcowy wskazany powyżej nie zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego (pierwsze założenie trawnika), Wykonawca ponownie wykona czynności zmierzające do założenia trawnika wskazane w ust.3, w szczególności usunie istniejące usterki, oraz po następnym koszeniu, zgłosi trawnik do ponownego odbioru końcowego. 7. Jeżeli czynności Wykonawcy okazały się nieskuteczne po raz drugi, Wykonawca dokona czynności wchodzących w zakres etapu I (trzeci raz), następnie zostanie sporządzony końcowy protokół odbioru zadania, w którym zostaną poczynione wzmianki o poprzednich nieskutecznych próbach dokonania odbioru oraz wskazane istniejące usterki. W takim przypadku protokół odbioru końcowego zatwierdzany jest po zasiewie (etap I), bez konieczności dalszej pielęgnacji. 8. Jeżeli konieczne stało się sporządzenie protokołu końcowego w trybie wskazanym w ust. 7, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy usterek w ramach rękojmi oraz udzielonej gwarancji. 9. W ramach wynagrodzenia w zakresie czynności wskazanych w poz. 14 -15 załącznika nr 2a Wykonawca podejmie działania niezbędne do przyjęcia się drzew z podziałem na etapy: 1) Etap I: dokonanie nasadzeń potwierdzone protokołem częściowym; 2) Etap II: przez okres jednego roku od dokonania nasadzeń, podejmowanie czynności pielęgnacyjnych i konserwacyjnych w wybranej ilości i częstotliwości, na własny rachunek i koszt w celu umożliwienia przyjęcia się drzew. 10. Zamawiający zatwierdza częściowy protokół odbioru (ust. 9 pkt.1) po stwierdzeniu wykonania prac, dokonaniu wizji lokalnej przez pracownika Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy w uzgodnionym terminie. 11. Zamawiający zatwierdza protokół końcowy zadania wskazanego w poz. 14-15 Załącznika 2a, jeżeli po roku od dokonania nasadzeń sadzonki się przyjęły. 12. Jeżeli czynności wskazane w ust. 9 pkt 2 podejmowane przez Wykonawcę, okażą się nieskuteczne, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany sadzonki na nową i ponownego rozpoczęcia procedury z ust 9. 13. Jeżeli po dokonaniu ponownych nasadzeń (drugi raz), czynności Wykonawcy okażą się nieskuteczne, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania nasadzeń po raz trzeci, następnie sporządzany jest końcowy protokół odbioru zadania, w którym czyni się wzmianki o poprzednich próbach dokonania odbioru oraz wskazane istniejące usterki. W takim przypadku protokół zatwierdzany jest po dokonaniu nasadzeń (etap I), bez konieczności dalszej pielęgnacji. 14. Jeżeli konieczne stało się sporządzenie protokołu końcowego w trybie wskazanym w ust. 13, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy usterek w ramach rękojmi oraz udzielonej gwarancji. 15. Wykonawca udziela rocznej rękojmi oraz gwarancji na wszystkie wykonane usługi, od momentu ich wykonania i odebrania. Dodatkowo Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na wykonane nasadzenia, o których mowa w załączniku 2a poz. 13-15 - na okres 3 lat od zatwierdzenia protokołu odbioru końcowego. Jeśli zatwierdzenie protokołu nie nastąpiło, okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego, wyznaczonej przez Zamawiającego. 16. Z uwagi na to, że przedstawiony przez Zamawiającego przedmiot zamówienia obejmuje możliwie maksymalny obszar i zakres wykonywania usług, Zamawiający zastrzega możliwość dowolnego zlecenia mniejszej ilości usług niż przewidziana w formularzu ofertowym. 17. Zamawiający może dokonać zamiany części nieruchomości, na której będą wykonywane usługi, na inne nieruchomości na terenach Zamawiającego, z tym, że nie może spowodować to przekroczenia łącznej maksymalnej powierzchni terenu. W takim przypadku Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. 18. Realizacja poszczególnych zakresów rzeczowych usług będzie wykonywana jedynie na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego składane w jednej z form kontaktu określonych w umowie. 19. Po zgłoszeniu Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do faktycznego wykonywania prac pielęgnacyjnych i konserwatorskich terenów zielonych w terminie 3 (trzech) dni roboczych od dnia wezwania. 20. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do wyczerpania w okresie obowiązywania umowy kwoty, która zostanie wskazana w ofercie jako cena ofertowa, ani też nie jest zobowiązany do wyczerpania ilości usług, które zostały wskazane w formularzu cenowym, na potrzeby wyliczenia ceny ofertowej. Dla stron wiążąca będzie jednostkowa cena za usługę, którą Zamawiający i Wykonawca są zobowiązani stosować przez cały okres obowiązywania umowy, natomiast liczba usług będzie zależna od ilości faktycznie zleconych i wykonanych usług. 21. Zamawiający rekomenduje wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Termin wizji należy uzgodnić indywidualnie z osobą uprawnioną do kontaktu. 22. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77342000-9, 77312100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 655780.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IS INDUSTRY SOLUTIONS MARCIN SKOTNICKI
Email wykonawcy: zamow.industrysolutions@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Łabiszyńska 1a
Kod pocztowy: 86-061
Miejscowość: Olimpin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700738.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700738.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 787959.42
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.