eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem i szatni Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w ramach projektu "Czwórka - szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 510124595-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4: Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem i szatni Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w ramach projektu "Czwórka - szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa 7 "Sprawne usługi publiczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544061-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 69495500000000, ul. ul. Sienkiewicza 70, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 631 055, e-mail psp4ostrowiec@wp.pl, faks 412 631 055.
Adres strony internetowej (url): http://psp4.ostrowiec.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem i szatni Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w ramach projektu "Czwórka - szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem i szatni Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim polegająca na wykonaniu następujących prac z zakresu robót budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych: o Szatnia (pom. nr 25 ) i pomieszczenia obok szatni (nr 10 i nr 15) - Przygotowanie pomieszczeń pod roboty remontowe tj. wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż metalowych elementów wydzielających szatnie dla poszczególnych klas; - Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych kat. III; - Obudowa grzejników w pomieszczeniu szatni; - Malowanie ścian i sufitów w szatni i w pomieszczeniach obok szatni wraz z 2 krotnym szpachlowanie ścian i sufitów w tych pomieszczeniach; - Wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych jednoskrzydłowych - 6 szt., dwuskrzydłowych - 2 szt; - Wykonanie warstwy wyrównawczej pod płytki; - Ułożenie terakoty z cokołami posiadającej atest dla budynków użyteczności publicznej tj. szkoły publicznej. - Demontaż rurociągów odpływowych kanalizacyjnych PVC o średnicy 160 mm - poziomów kanalizacyjnych w pomieszczeniu szatni zbiorczej, - Ponowny montaż rurociągu odpływowego kanalizacyjnego z PVC o średnicy 160 mm podwieszanego do sufitu z łączeniem metodą wciskową - poziomu kanalizacyjnego, - Zabezpieczenie otworów w suficie i podłodze po demontażu poziomów kanalizacyjnych, - Inwentaryzacja istniejących rurociągów w pomieszczeniach szatni zbiorczej wraz z określeniem podpór stałych i przesuwnych (2 egzemplarze opracowania graficznego wraz z opisem i rysunkami szczegółowymi), - Montaż podpór stałych i przesuwnych zgodnie z opracowanym załącznikiem graficznym, - Sprawdzenie stanu izolacji termicznych rurociągów (w przypadku uszkodzeń odtworzenie istniejących izolacji termicznych), - Sprawdzenie szczelności połączeń rurociągów, - Próby szczelności istniejących rurociągów, - Wskazanie sposobu zapewnienia odpowiedniej ilości wymian powietrza zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i warunkami technicznymi obiektów użyteczności publicznej, - Inwentaryzacja istniejących rurociągów w dwóch pomieszczeniach przy szatni zbiorczej, - Obudowy grzejników w pomieszczeniach przy szatni zbiorczej, - Wskazanie sposobu zapewnienia odpowiedniej ilości wymian powietrza zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i warunkami technicznymi obiektów użyteczności publicznej, - Demontaż 18 opraw świetlówkowych, w tym 5 z modułem awaryjnym, - Montaż 18 opraw LED, w tym 5 z modułem awaryjnym; o Remont pomieszczeń bloku sportowego (pomieszczenia nr 114, 115, 116, 117, 118, 119) - Przygotowanie pomieszczeń pod roboty remontowe tj. wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż i montaż osprzętu sportowego; - Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych kat. III - Wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych zewnętrznych - 1 szt., wewnętrznych dwuskrzydłowych - 2 szt., jednoskrzydłowych - 5 sztuk (w tym wykucie otworu na drzwi w ściance działowej pomiędzy pomieszczeniami i wstawienie ościeżnica + skrzydło drzwiowe); - Malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach oraz 2 krotne szpachlowanie ścian i sufitów w tych pomieszczeniach; - Warstwy wyrównawcze pod płytki (oprócz sali gimnastycznej - pom. nr 119); - Cyklinowanie i lakierowanie parkietu na sali gimnastycznej; - Ułożenie terakoty z cokołami w pozostałych pomieszczeniach bloku sportowego posiadającej atest dla budynków użyteczności publicznej tj. szkoły publicznej; - Obudowa grzejników w pomieszczeniach szatni (damskiej i męskiej) bloku sportowego 2 sztuki grzejników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45311100-1, 45311200-2, 45317300-5, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 244225.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IZOTERMA Henryk Kraska
Email wykonawcy: perspektywy@gmail.com
Adres pocztowy: Aleja 3 maja 6
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244647.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244647.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 422765.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.