eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Płowęż - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-19

Ogłoszenie nr 510124230-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Płowęż - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w zakresie poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546301-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Płowęż - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Płowęż, położonej na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie, obręb 15 Płowęż, dz. nr 109, 134, 133/1, 133/2. 1) Zakres robót będzie obejmował m.in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni (warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm) na odcinku długości 0,478 km i szerokości 5,00 m, przebudowę/budowę zjazdów oraz chodnika z kostki betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi podbudowy, uregulowanie odpływu wód opadowych poprzez oczyszczenie i wyprofilowanie rowów drogowych, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, wprowadzenie oznakowania pionowego, wykonanie oświetlenia ulicznego zasilanego z odnawialnych źródeł energii. 2) Parametry techniczne drogi: a) Klasa techniczna drogi D - dojazdowa, b) Kategoria ruchu KR 2, c) Prędkość projektowa Vp=40 km/h 3) Parametry geometryczne drogi: a) Szerokość jezdni - 5,00 m, b) Promienie łuków poziomych - R = 8 m, c) Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubości 4 cm (warstwa ścieralna), d) Spadki poprzeczne - daszkowe - 2% i jednostronne 2% 4) Parametry ciągów pieszych (chodników): a) Szerokość chodników 1,25 m, b) Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm, c) Spadki poprzeczne jednostronne na pas zieleni, 5) Parametry zjazdów: a) Szerokość 3,6 - 5,00 m, b) Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm oraz z betonu asfaltowego grubości 8 cm 6) Zaprojektowano oświetlenie drogowe, zasilane z źródeł odnawialnych energii, tj. hybrydowe lampy uliczne. Na szczycie słupa (nad oprawą oświetleniową) zamieszczony jest panel fotowoltaiczny 2x150 W, wysokiej wydajności polikrystaliczny lub monokrystaliczny oraz turbina wiatrowa (3 łopaty) 400W 12V, trójfazowy generator AC z magnesem trwałym. Pod ziemią przy słupie należy zamontować skrzynkę akumulatorową z akumulatorami 2x100 AH 12V, bateria żelowa do instalacji hybrydowych, w pełni uszczelniona. Oświetlenie należy wykonać na bazie stalowych kolumn rurowych o wysokości 6 m na fundamencie prefabrykowanym. Całkowita wysokość do turbiny wiatrowej ok. 8,7 m. Oprawa umieszczona na wysokości 6,2 m. Słup stożkowy lub ośmiokątny. Jako oprawy oświetleniowe zaprojektowano lampy uliczne 30 W DC 24V IP65. 7) Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysokości istniejących jezdni. 8) Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia, w tym: projekt budowlany; Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR); przedmiar robót oraz rysunki techniczne drogi zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45233226-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych, 45233140-2 roboty drogowe, 45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 3. Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zawarł umowę w sprawie dofinansowania zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Płowęż" w zakresie poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 4. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu: drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 5. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, określoną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym i/lub z inspektorem nadzoru (jeśli zostanie wyznaczony); 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i/lub aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 6. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji Zamawiającego lub inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. 9. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII ust. 9 SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 10. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące prace (czynności) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności wykonujące prace fizyczne w postaci: robót budowlanych; ziemnych; drogowych i montażowych chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. W tym celu, Zamawiający uprawniony będzie m.in. do: żądania oświadczeń i/lub dokumentów, do dokonywania oceny złożonych dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień, żądania wyjaśnień, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 12. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 10 czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający może żądać w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży żądane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10 na podstawie umowy o pracę. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów będzie traktowane jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 15. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję dla Wykonawcy w postaci kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 18. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233226-9, 45233140-2, 45233222-1, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 558561.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSBRUK BARCZYŃSCY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@transbruk.torun.pl
Adres pocztowy: ul. Wojewódzka 3 A, Pigża, 87-152 łubianka
Kod pocztowy: 87-152
Miejscowość: Pigża
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 699018.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 699018.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1173669.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zarządzeniem nr 10/RF/2019 z 28.05.2019 r. Zamawiający zmienił uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie na rok 2019 zwiększając kwotę na realizację przedmiotowej inwestycji.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.