eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO, BIEŻĄCĄ KONTROLĘ I DROBNE PRACE NAPRAWCZE NA TERENIE MIASTA I GMINY OŻAROW MAZOWIECKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 510124227-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO, BIEŻĄCĄ KONTROLĘ I DROBNE PRACE NAPRAWCZE NA TERENIE MIASTA I GMINY OŻAROW MAZOWIECKI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539531-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53060800000000, ul. ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7222207 w. 242, e-mail zampub@ozarow-mazowiecki.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://ozarow-mazowiecki.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.ozarow-mazowiecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO, BIEŻĄCĄ KONTROLĘ I DROBNE PRACE NAPRAWCZE NA TERENIE MIASTA I GMINY OŻAROW MAZOWIECKI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: bieżąca kontrola i konserwacja oświetlenia ulicznego oraz drobne prace elektroenergetyczne w okresie 36 miesięcy w latach 2020-2023 polegające na: I - Bieżącej kontroli i konserwacji oświetlenia ulicznego, w tym: 1) bieżącej kontroli opraw oświetleniowych w ilości min. - 3780 szt., 2) bieżącej kontroli szafek oświetleniowych w ilości min. - 150 szt. (stan na m-c marzec 2020 r., po tym terminie nowo wybudowane linie oświetlenia ulicznego będą przyjmowane w konserwację po upływie gwarancji), 3) montażu i demontażu dekoracji świątecznych ( m.in. na słupach oświetlenia ulicznego w ilości 185 szt., oświetlenie choinki, budynku Urzędu Miasta i Gminy ) 4) obsłudze imprez masowych ( planowane 5 imprez w roku ) II - Drobnych pracach elektroenergetycznych, w tym: 1) wymianie uszkodzonych szafek oświetleniowych SON w ilości - ~35 szt., 2) wymianie istniejących fotokomórek regulujących samoczynnie włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego na zegary sterujące w ilości - ~60 szt., 3) wymianie opraw OUS 70 w ilości - ~85 szt. 4) wymianie opraw OUS 100 w ilości - ~60 szt. 5) wymianie opraw OUS 150 w ilości - ~60 szt. 6) wymianie opraw OUS 250 w ilości - ~60 szt. 7) wymianie uszkodzonych słupów ŻN10 - ~40 szt. 8) wymianie uszkodzonych slupów E10.5 - ~15 szt. 9) wymianie uszkodzonych slupów Walmont 9 m - ~40 szt. 10) wymianie uszkodzonych słupów Fal 9 m - ~40 szt. 11) wymianie uszkodzonych słupów Wz 9 - ~40 szt. 12) wymianie linii oświetleniowej Al. (gołej) na linię izolowaną AsXSn 2x25 - 2000 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie bieżącej kontroli i konserwacji oświetlenia ulicznego, drobnych prac elektroenergetycznych oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1


Dodatkowe kody CPV: 50000000-5, 45311000-0, 45314300-4, 45315700-5, 45316100-6, 45316110-9, 45310000-3, 42417210-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 450000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDWEX Mieczysław Wasilewski
Email wykonawcy: budwex@wp.pl
Adres pocztowy: Truskaw ul. 3 Maja 89
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Izabelin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 415710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 415710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1092014.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.