eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 510123141-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Gmina Miejska Iława: Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546058-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i prac związanych z Remontami i konserwacją miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie umocnienia wylotu wód opadowych Jd-03 do jeziora Jeziorak przy ul. Sikorskiego, 2) Wykonanie umocnienia wylotu wód opadowych Jd-04 do jeziora Jeziorak przy ul. Sikorskiego, 3) Wykonanie umocnienia wylotu wód opadowych Jd-05 do jeziora Jeziorak przy ul. Wyczółkowskiego, 4) Regulacja włazów w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp., 5) Regulacja wpustów ściekowych w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp., 6) Montaż włazów w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp., 7) Montaż wpustów ściekowych w jezdni asfaltowej, z kostki betonowej, itp., 8) Montaż dekli żeliwnych do włazów kanałowych, 9) Montaż rusztów żeliwnych do wpustów ściekowych, 10) Studnia rewizyjna DN 1200 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 1,50 m, 11) Studnia rewizyjna DN 1500 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 3,0 m, 12) Studnia rewizyjna DN 2000 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 2,0 m, 13) Studnia rewizyjna DN 2000 bez zwężek i kominów włazowych o głębokości do 3,0 m, 14) Studzienka ściekowa z gotowych elementów prefabrykowanych o średnicy 500 mm z betonu klasy B45 o głębokości do 1,7 m z osadnikiem, 15) Wymiana odcinków rury kamionkowej/betonowej na kanały z rur PVC DN 160-800, 16) Naprawa nawierzchni drogowych po wykonanych remontach sieci kanalizacji deszczowej, 17) Czyszczenie sieci DN 200-1400 z wywiezieniem zanieczyszczeń, 18) Czyszczenie wpustów ulicznych z wywiezieniem zanieczyszczeń, 19) Czyszczenie przykanalików z wywiezieniem zanieczyszczeń, 20) Czyszczenie studni do DN 1200-2000 z wywiezieniem zanieczyszczeń 21) Oczyszczenie separatorów i osadników, wywiezienie i utylizacja osadów, 22) Monitoring wizyjny kamerą kanałów średnicy do DN 600, 23) Monitoring wizyjny kamerą kanałów średnicy powyżej DN 600, 24) Pompowanie wody z zalewisk. 25) Prace inne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 8 do SIWZ, tabeli elementów rozliczeniowych (formularz cenowy załącznik nr 1 do SIWZ), oraz wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz załącznikami. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w SST oraz SIWZ i wzorach umów pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SST oraz SIWZ i wzorach umów robót oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym ww. dokumentach. 6 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: obsługa samochodu do czyszczenia kanalizacji z recyklingiem, roboty ziemne, roboty instalacyjne w zakresie sieci kanalizacyjnych i inne roboty, o których mowa w SST na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ - wzorze umowy - §9 i §10.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232130-2


Dodatkowe kody CPV: 90640000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 248851.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjny i Handlowy SPOMER sp. z o.o.
Email wykonawcy: spomer@spomer.pl
Adres pocztowy: Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297474.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297474.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 415240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.