eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-08

Ogłoszenie nr 510122450-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach: Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544696-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000, ul. ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 36 76 720, e-mail m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl, faks 41 36 76 917.
Adres strony internetowej (url): www.mzb.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZB/M 224 - etap III/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1-go Maja 224 w Kielcach (dz. nr 12/19 Obręb 0005) w ramach III etapu zgodnie dokumentacją projektową i schematem etapów robót zawartym w dokumentacji z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót III etapu, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres III etapu obejmuje budowę 3 budynków jednokondygnacyjnych i 1 budynku dwukondygnacyjnego o łącznej ilości 15 lokali mieszkalnych z infrastrukturą techniczną i częściowo zagospodarowanym terenem. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie budynków mieszkalnych wielorodzinnych jednokondygnacyjnych (budynki nr 2 i nr 3 na planszy wyburzeń); rozbiórka blaszaków, budynków gospodarczych (nr 13 i 15) ; rozbiórka ogrodzenia; usunięcie drzew kolidujących z planowaną inwestycją; likwidacja istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z planszą ZUT; rozebranie nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży; wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji i uprzątnięcie terenu budowy; b). Roboty ziemne: wykopy fundamentowe, wykopy liniowe, przestrzenne; umocnienie ścian wykopów; zasypanie wykopów i rozplantowanie ziemi; c). Roboty konstrukcyjne: wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją; montaż żelbetowych prefabrykowanych modułów mieszkalnych z zamontowanymi skrzynkami pocztowymi i odbojnicami drzwi wejściowych, wykonanie schodów żelbetowych; d). Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne c.o., c.c.w. oraz przyłącza wod- kan; - zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót III etapu - Załącznik nr 9 do SIWZ pkt 10.5 a,b,c : - wodno-kanalizacyjne: montaż przewodów wodociągowych rur polietylenowych PE; podłączenie nowej instalacji do sieci wodociągowych, montaż kształtek, zasuw, filtrów siatkowych, zaworów antyskażeniowych; montaż zestawów wodomierzowych z systemem przedpłatowego poborów mediów wody zimnej i ciepłej;izolacja rurociągów z pianki poliuretanowej; rurociągi sieci cieplnych z rur preizolowanych zgodnie z dokumentacją projektową; kanały kanalizacyjne, montaż rur kanalizacyjnych PVC oraz rur z PP, rur wywiewnych i czyszczaków; montaż przyborów kanalizacyjnych (zlewozmywaków stalowych, umywalek, brodzików natryskowych z kabiną natryskową i ustępów typu "kompakt"); montaż baterii umywalkowych, natryskowych i zlewozmywakowych, zaworów; przyłącza wody (sieci wodociągowe z rur polietylenowych PE,zasuwy, kształtki) ; przyłącza kanalizacji sanitarnej (kanały z rur PVC, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki kanalizacyjne systemowe - zgodnie z dokumentacją projektową), dezynfekcja oraz płukanie instalacji wodociągowej oraz wykonanie próby szczelności instalacji; - sieć cieplna: ( rury preizolowane, studnie rewizyjne - zgodnie z dokumentacją projektową ); - instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji: montaż rurociągów miedzianych; montaż rurociągów PE z wkładką aluminiową zaworów, oraz zaworów odcinających i odpowietrzających, montaż grzejników łazienkowych oraz grzejników stalowych płytowych, zaworów grzejnikowych termostatycznych; montaż ciepłomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu; montaż kuchni gazowej o połączeniu złączem elastycznym z piekarnikiem (gaz z butli); wykonanie płukania i prób szczelności instalacji; e). Instalacje elektryczne: montaż tablic rozdzielczych oraz osprzętu modułowego z umieszczonymi wyłącznikami instalacyjnymi i ochronnymi oraz szyn nośnych i łączeniowych, układanie kabli w rurach winidurowych; układanie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej instalacji wewnętrznej dla mieszkań; mocowanie osprzętu: łączników instalacyjnych, puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, montaż instalacji odgromowej; sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych; sprawdzenie działania wyłączników przeciwporażeniowych, przekaźników; pomiar uziemienia i wykonanie zabezpieczeń; wykopanie rowów i układanie fundamentów prefabrykowanych betonowych pod rozdzielnice, układanie kabli wielożyłowych w rurach osłonowych i rowach kablowych, montaż głowic kablowych, słupów oświetleniowych i opraw (4 szt, segment "A" i "B" ); f). Strefa ruchu: roboty pomiarowe; wykonanie tymczasowej drogi z płyt drogowych, wykonanie podbudowy drogi wewnętrznej, chodników z kostki brukowej, nawierzchni z płyt ażurowych, ułożenie obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych (dla segmentu "A", "B" i "E") oraz wykonanie trawników - zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót III etapu - Załącznik nr 9 do SIWZ pkt. 10.5 d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają: wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ), projekt budowlany - (Załącznik nr 9 do SIWZ ), uszczegółowienie zakresu robót etapu III - (Załącznik nr 9 do SIWZ pkt.10.5), przedmiary robót - (Załącznik nr 10 do SIWZ ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SIWZ), realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019r. poz. 1843 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2019r. poz. 1145) oraz przepisom powołanym w SIWZ. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały "równoważne" tj. posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest "równoważny" w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób) jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ. Na podstawie art.29 ust.3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.1040 z późn. zm.), tj.: co najmniej 5 osób, które Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni do wykonywania robót budowlanych, w tym w zakresie montażu żelbetowych prefabrykowanych lokali mieszkalnych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę montażu prefabrykowanych żelbetowych segmentów mieszkalnych, jako kluczowej części zamówienia na roboty budowlane zgodnie z art.36 a ustawy Pzp.Zamawiający, zastrzega sobie możliwość demontażu prefabrykowanych segmentów piętra i zmiany ich lokalizacji, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 60 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45000200-0, 45262300-4, 45223860-4, 45330000-9, 45331100-7, 45311000-0, 45233262-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4015748.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: G.B. Garaże Sp.z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żyzna 15
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Cz estochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4472410.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4472410.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4472410.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 38 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.