To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-08
Ogłoszenie nr 510122450-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach: Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544696-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000,
ul. ul. Paderewskiego
20,
25-004
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 36 76 720, e-mail
m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl, faks
41 36 76 917.
Adres strony internetowej (url): www.mzb.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZB/M 224 - etap III/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1-go Maja 224 w Kielcach (dz. nr 12/19 Obręb 0005) w ramach III etapu zgodnie dokumentacją projektową i schematem etapów robót zawartym w dokumentacji z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót III etapu, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres III etapu obejmuje budowę 3 budynków jednokondygnacyjnych i 1 budynku dwukondygnacyjnego o łącznej ilości 15 lokali mieszkalnych z infrastrukturą techniczną i częściowo zagospodarowanym terenem. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie budynków mieszkalnych wielorodzinnych jednokondygnacyjnych (budynki nr 2 i nr 3 na planszy wyburzeń); rozbiórka blaszaków, budynków gospodarczych (nr 13 i 15) ; rozbiórka ogrodzenia; usunięcie drzew kolidujących z planowaną inwestycją; likwidacja istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z planszą ZUT; rozebranie nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży; wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji i uprzątnięcie terenu budowy; b). Roboty ziemne: wykopy fundamentowe, wykopy liniowe, przestrzenne; umocnienie ścian wykopów; zasypanie wykopów i rozplantowanie ziemi; c). Roboty konstrukcyjne: wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją; montaż żelbetowych prefabrykowanych modułów mieszkalnych z zamontowanymi skrzynkami pocztowymi i odbojnicami drzwi wejściowych, wykonanie schodów żelbetowych; d). Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne c.o., c.c.w. oraz przyłącza wod- kan; - zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót III etapu - Załącznik nr 9 do SIWZ pkt 10.5 a,b,c : - wodno-kanalizacyjne: montaż przewodów wodociągowych rur polietylenowych PE; podłączenie nowej instalacji do sieci wodociągowych, montaż kształtek, zasuw, filtrów siatkowych, zaworów antyskażeniowych; montaż zestawów wodomierzowych z systemem przedpłatowego poborów mediów wody zimnej i ciepłej;izolacja rurociągów z pianki poliuretanowej; rurociągi sieci cieplnych z rur preizolowanych zgodnie z dokumentacją projektową; kanały kanalizacyjne, montaż rur kanalizacyjnych PVC oraz rur z PP, rur wywiewnych i czyszczaków; montaż przyborów kanalizacyjnych (zlewozmywaków stalowych, umywalek, brodzików natryskowych z kabiną natryskową i ustępów typu "kompakt"); montaż baterii umywalkowych, natryskowych i zlewozmywakowych, zaworów; przyłącza wody (sieci wodociągowe z rur polietylenowych PE,zasuwy, kształtki) ; przyłącza kanalizacji sanitarnej (kanały z rur PVC, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki kanalizacyjne systemowe - zgodnie z dokumentacją projektową), dezynfekcja oraz płukanie instalacji wodociągowej oraz wykonanie próby szczelności instalacji; - sieć cieplna: ( rury preizolowane, studnie rewizyjne - zgodnie z dokumentacją projektową ); - instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji: montaż rurociągów miedzianych; montaż rurociągów PE z wkładką aluminiową zaworów, oraz zaworów odcinających i odpowietrzających, montaż grzejników łazienkowych oraz grzejników stalowych płytowych, zaworów grzejnikowych termostatycznych; montaż ciepłomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu; montaż kuchni gazowej o połączeniu złączem elastycznym z piekarnikiem (gaz z butli); wykonanie płukania i prób szczelności instalacji; e). Instalacje elektryczne: montaż tablic rozdzielczych oraz osprzętu modułowego z umieszczonymi wyłącznikami instalacyjnymi i ochronnymi oraz szyn nośnych i łączeniowych, układanie kabli w rurach winidurowych; układanie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej instalacji wewnętrznej dla mieszkań; mocowanie osprzętu: łączników instalacyjnych, puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, montaż instalacji odgromowej; sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych; sprawdzenie działania wyłączników przeciwporażeniowych, przekaźników; pomiar uziemienia i wykonanie zabezpieczeń; wykopanie rowów i układanie fundamentów prefabrykowanych betonowych pod rozdzielnice, układanie kabli wielożyłowych w rurach osłonowych i rowach kablowych, montaż głowic kablowych, słupów oświetleniowych i opraw (4 szt, segment "A" i "B" ); f). Strefa ruchu: roboty pomiarowe; wykonanie tymczasowej drogi z płyt drogowych, wykonanie podbudowy drogi wewnętrznej, chodników z kostki brukowej, nawierzchni z płyt ażurowych, ułożenie obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych (dla segmentu "A", "B" i "E") oraz wykonanie trawników - zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót III etapu - Załącznik nr 9 do SIWZ pkt. 10.5 d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają: wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ), projekt budowlany - (Załącznik nr 9 do SIWZ ), uszczegółowienie zakresu robót etapu III - (Załącznik nr 9 do SIWZ pkt.10.5), przedmiary robót - (Załącznik nr 10 do SIWZ ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SIWZ), realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019r. poz. 1843 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2019r. poz. 1145) oraz przepisom powołanym w SIWZ. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały "równoważne" tj. posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest "równoważny" w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób) jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ. Na podstawie art.29 ust.3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.1040 z późn. zm.), tj.: co najmniej 5 osób, które Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni do wykonywania robót budowlanych, w tym w zakresie montażu żelbetowych prefabrykowanych lokali mieszkalnych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę montażu prefabrykowanych żelbetowych segmentów mieszkalnych, jako kluczowej części zamówienia na roboty budowlane zgodnie z art.36 a ustawy Pzp.Zamawiający, zastrzega sobie możliwość demontażu prefabrykowanych segmentów piętra i zmiany ich lokalizacji, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 60 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45000200-0, 45262300-4, 45223860-4, 45330000-9, 45331100-7, 45311000-0, 45233262-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4015748.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: G.B. Garaże Sp.z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4472410.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 38 % IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice w km 14+252 nad rzeką Mierzawa na drodze wojewódzkiej nr 768
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach - Obwód Drogowy nr 7 w Tempoczowie
- Dostawa dysków twardych do klastra serwerowego HCI
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.