To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-07
Ogłoszenie nr 510121693-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w
Opolu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542550-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540089630-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53239101700015,
ul. ul. Katowicka
68,
45-060
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4423524, 4423520, e-mail
komuszynskib@wsm.opole.pl, faks
774 423 517.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wsm.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RKZ.381.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu. 1.1. Łóżko szpitalne dwusegmentowe - 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny - 3 szt., Taboret medyczny - 3 szt., Fotel ginekologiczny - 1 szt., Wózek do brudnej bielizny - 2 szt., Fotel do pobierania krwi - 2 szt., Wózek do brudnej bielizny - 2 szt., Parawan metalowy - 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera 1.2. Aparat KTG - 2 szt., Wózek pod KTG - 2 szt., Detektor tętna płodu - 3 szt. 1.3.Pompa infuzyjna strzykawkowa - 2 szt. 1.4. Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy - 1 szt. 1.5. Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach - 4 szt. 1.6. Szafka przyłóżkowa szpitalna - 2 szt. 1.7. Kardiomonitor - 1 szt. .1.8. Wózek zabiegowy wielofunkcyjny - 3 szt., Krzesło do pobierania krwi - 2 szt. 1.9. Szafa na leki - 2 szt. 1.10. Wózek na pościel szpitalną - 2 szt. Zamówienie, dla pkt. 4.1.1. - 4.1.3. oraz 4.1.7. obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 3 osób w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie, dla pkt. 4.1.4. - 4.1.6 oraz 4.1.8. - 4.1.10. obejmuje dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Łóżko szpitalne dwusegmentowe - 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny - 3 szt., Taboret medyczny - 3 szt., Fotel ginekologiczny - 1 szt., Wózek do brudnej bielizny - 2 szt., Fotel do pobierania krwi - 2 szt., Wózek do brudnej bielizny - 2 szt., Parawan metalowy - 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa - 4 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31083.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27518.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Aparat KTG - 2 szt., Wózek pod KTG - 2 szt., Detektor tętna płodu - 3 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 03.06.2020 r. godz. 10:00), dla zamówienia częściowego nr 2 - Aparat KTG - 2 szt., Wózek pod KTG - 2 szt., Detektor tętna płodu - 3 szt., złożono 2 oferty: 1. Biameditek Sp. z o.o., Ul. Elewatorska 58, 15-620 Białystok - cena oferty 13.917,00 zł brutto, okres gwarancji 36 miesięcy. 2. F.H.U. EURO-MEDICAL Maciej Świda, Ul. Ogrodowa 3B, 43-300 Bielsko Biała - cena oferty 14.439,60 zł brutto, okres gwarancji 36 miesięcy. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dla zamówienia częściowego nr 2, w wysokości 7.981,20 zł brutto. W związku z tym Zamawiający podjął decyzję o unieważnienie postępowania dla zamówienia częściowego nr 2 - Aparat KTG - 2 szt., Wózek pod KTG - 2 szt., Detektor tętna płodu - 3 szt., na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - nr sprawy RKZ.381.6.2020. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pompa infuzyjna strzykawkowa - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6980.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Margot Medical" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6480.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 03.06.2020 r. godz. 10:00), dla zamówienia częściowego nr 4 - dostawy elektrostymulatora mięśniowego i przeciwbólowego - 1 szt., nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 4 - dostawy elektrostymulatora mięśniowego i przeciwbólowego - 1 szt., dotyczącego dostawy sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: RKZ.381.6.2020). |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach - 4 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2240.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bioti Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2755.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Szafka przyłóżkowa szpitalna - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1160.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Milasystem Med Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3218.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kardiomonitor - 1 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3700.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4644.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wózek zabiegowy wielofunkcyjny - 3 szt., Krzesło do pobierania krwi - 2 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6770.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. EURO-MEDICAL Maciej Świda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16772.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Szafa na leki - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bioti Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4895.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wózek na pościel szpitalną - 2 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 03.06.2020 r. godz. 10:00), dla zamówienia częściowego nr 10 - Wózek na pościel szpitalną - 2 szt., złożono 1 ofertę: 1. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin - cena oferty 25.999,74 zł brutto, okres gwarancji 24 miesiące. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dla zamówienia częściowego nr 10, w wysokości 2.706,00 zł brutto. W związku z tym Zamawiający podjął decyzję o unieważnienie postępowania dla zamówienia częściowego nr 10 - Wózek na pościel szpitalną - 2 szt., na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - nr sprawy RKZ.381.6.2020. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.