eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-06

Ogłoszenie nr 510120511-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.

Gdański Teatr Szekspirowski: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546725-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdański Teatr Szekspirowski, Krajowy numer identyfikacyjny 22056153800000, ul. ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 35 10 151, e-mail biuro@bozp.com.pl, faks 58 35 10 150.
Adres strony internetowej (url): www.teatrszekspirowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/2/GTS/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku (80-818), ul. Wojciecha Bogusławskiego nr 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego. 2. Pełen zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi z następującą częstotliwością: 1) grupa pomieszczeń I - codziennie: a) biura, b) hol główny, wiatrołapy c) kasa, d) toalety, e) ciągi komunikacyjne w części administracyjnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), f) zaplecze socjalne pracowników technicznych, ochrony i Biura Obsługi Widza, g) ciągi komunikacyjne pomiędzy częścią administracyjną i częścią teatralną budynku (klatka schodowa, windy - wejście na poziomie 15,14 m), h) wejścia do teatru i dziedzińce, i) ciągi komunikacyjne piesze wokół teatru, j) tarasy zewnętrzne wraz z komunikacją, k) miejsca parkingowe, l) Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z zapleczem kuchennym. 2) grupa pomieszczeń II - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia odbywającego się w teatrze i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego (zgodnie z harmonogramem wydarzeń, średnio w miesiącu planuje się ok. 15 wydarzeń) a) widownia, b) galerie wokół widowni - trzy poziomy, c) scena, d) zascenie, e) charakteryzatornie, f) sala konferencyjna (foyer drewniane), g) garderoby, h) szatnia, i) ciągi komunikacyjne w części teatralnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), j)dziedzińce - każdorazowo po zakończeniu wydarzenia i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego, k) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku, l) strefa archeo - wystawiennicza i gastronomiczna 3) grupa pomieszczeń III - raz na kwartał: a) ciągi komunikacyjne na poziomie -5,00 m, b) garaż, c) doczyszczanie posadzek w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, d) ciągi komunikacyjne w murach (klatki schodowe korytarze ewakuacyjne), e) taras i ciągi komunikacyjne na murach łącznie z odkurzaniem i doczyszczaniem balustrad, f) mycie okien z odkurzaniem rolet (okna - 200 m2 - obmiar od strony elewacji, okna skrzynkowe podwójne) g) garaż - mycie maszynowe na mokro, h) mycie bram wejściowych zamontowanych w murach, bramy do garażu, bramy rolowanej na zascenie oraz wszystkich drzwi zewnętrznych (115 m2), i) doczyszczanie, usuwanie plam olejowych, itp. na miejscach parkingowych usytuowanych na działce GTS wzdłuż budynku od strony ul. Wojciecha Bogusławskiego, j) czyszczenie kratek, nawiewników i wywiewników wentylacyjnych, k) czyszczenie kratek odpływu wody na dziedzińcach, ciągach komunikacyjnych na murach oraz pokryw studzienek burzowych usytuowanych przy wejściach do teatru oraz na dziedzińcach, l) usuwanie zabrudzeń typu: farba, błoto, kurz, wykwity, plamy po ptasich odchodach na elewacji budynku oraz zewnętrznych ciągach komunikacyjnych i dziedzińcach, 4) teren zewnętrzny: - prace realizowane na bieżąco w zależności od potrzeb i sytuacji a) oczyszczanie i mycie na bieżąco (od 1 kwietnia do 31 października) powierzchni dziedzińców i murów (z mchów, zabrudzeń, wykwitów) przy użyciu odpowiednio dobranych preparatów chemicznych nie powodujących destrukcji cegieł i bruku na dziedzińcach i murach, b) skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejść do budynku - na bieżąco w zależności od potrzeb - przy zapewnieniu odpowiedniej ilości pracowników c) odśnieżanie dachów płaskich (1.500 m2 tarasu nad częścią administracyjną budynku) i pryzmowanie śniegu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc parkingowych, ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. e) śmietnik. 3. W okresie stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego, stanu wyjątkowego lub w innych nadzwyczajnych okolicznościach zewnętrznych skutkujących ograniczeniem działalności zamawiającego, świadczenie usługi będzie się odbywało w zmniejszonym składzie osobowym (1-2 osoby), z częstotliwością ustaloną po zaistnieniu okoliczności nadzwyczajnych, zaś przedmiot zamówienia będzie realizowany w jedynie w niezbędnym zakresie, obejmującym: 1) pomieszczenia administracyjne: a) wejście do biur z holem, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie ochrony, Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z zapleczem kuchennym, sanitariaty ciągi komunikacyjne, klatki schodowe - na parterze w części administracyjnej, b) pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty na 1 piętrze w części administracyjnej, c) winda w części administracyjnej, d) ciągi komunikacyjne między częścią administracyjną a częścią teatralną budynku, e) pomieszczenie kasy wraz drogami dojścia do niej, f) sanitariaty przy foyer oraz szatni wraz drogami dojścia do nich , g) zaplecze socjalne pracowników technicznych. 2) pomieszczenia i obszary zewnętrzne: a) wejście do części administracyjnej budynku teatru i przyległy dziedziniec, b) ciągi komunikacyjne i trawniki wokół teatru, c) miejsca parkingowe zewnętrzne, d) podjazdy do bram garażowej i dostaw e) skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejścia części administracyjnej - na bieżąco wg potrzeb koniecznych dla zachowania bezpieczeństwa ludzi f) odśnieżanie dachów płaskich i wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc parkingowych, ciągów pieszych - na bieżąco wg potrzeb koniecznych dla zachowania bezpieczeństwa ludzi g) sprzątanie pomieszczenia śmietnika 3) inne: prace realizowane na bieżąco w zależności od potrzeb i sytuacji, w tym: przeprowadzenie kompleksowej dezynfekcji tradycyjnymi metodami /fizyczną lub chemiczną/, obejmującej m.in.: -powierzchnie ogólnodostępne -posadzki -powierzchnie biurek, szaf, komód, blaty stołów itp. -klamki, poręcze, pochwyty, blaty, włączniki prądu -kabiny wind oraz przyciski przywoławcze /wewnątrz i na zewnątrz/ -armatury ( toaleta/ umywalka/ krany/ prysznice) -korytarze, kuchnie, wszystkie powierzchnie wspólne -klawiatury, myszki, sprzęt -blaty kuchenne, lodówki zewnątrz, fronty szafek kuchennych -fotele, krzesła, siedziska, kanapy, ławy -telefony, zestawy słuchawkowe -dywany, wykładziny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 442800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Megamini Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tylewskiego 38
Kod pocztowy: 80-169
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534874
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534874
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 555816.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.