eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 510119242-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551863-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000, ul. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 257 639, e-mail sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks 322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego stanowiącego doposażenie Bloku Operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oferowany aparat musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie będący przedmiotem pokazów czy demonstracji, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. Do jego uruchomienia oraz używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza Parownikiem i ewentualnymi materiałami eksploatacyjnymi) 3. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku, rozładunku, wniesienia oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i eksploatacji aparatu. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2020.186) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do obrotu i używania, musi być wprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklarację Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną 5. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarczy: o Deklarację Zgodności i/ lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez notyfikowaną jednostkę o instrukcję obsługi i użytkowania aparatu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej o dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, o paszport techniczny aparatu, o wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, o harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. 2. Warunki gwarancji: a) 48 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy (gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji aparatu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania) liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, b) w okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis i zobowiązany jest przeprowadzić bezpłatnie przeglądy okresowe i konserwacje aparatu zgodnie z zaleceniami producenta oraz bezpłatne naprawy przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem wymaganym przez producenta aparatu c) w przypadku ujawnienia się wady w okresie gwarancji, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamiast rzeczy wadliwej nową rzecz wolną od wad albo dokona istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją (gdy wartość naprawy przekroczy 30% wartości rzeczy) wtedy termin gwarancji biegnie od nowa, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wymienił część aparatu, zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady aparatu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. d) czas przyjazdu serwisu na zgłoszenie wady lub usterki - wynosi 48 godzin roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od momentu zgłoszenia awarii. Zgłoszenia przyjmowane będą telefonicznie, potwierdzone faxem lub e-mailem e) Wybór sposobu usunięcia wady lub usterki należy do Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w pkt. g). Wykonawca może naprawić rzecz lub wymienić cały uszkodzony element, lub wymienić całą rzecz na nową. Termin usunięcia wady lub usterki wynosi 5 dni roboczych licząc od daty przybycia serwisu na zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy termin usunięcia wady lub usterki zostanie ustalony indywidualnie. Naprawa gwarancyjna lub wymiana gwarancyjna uszkodzonej części aparatu w okresie gwarancji następuje w całości na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach gwarancji do odbioru aparatu z Bloku Operacyjnego, jeżeli wada lub usterka powinna być usunięta w innym miejscu niż Blok Operacyjny, a po usunięciu wady lub usterki ponownego zainstalowania i uruchomienia aparatu. f) W przypadku naprawy trwającej więcej niż 5 dni roboczych, Wykonawca od 6-go dnia zobowiązany jest zapewnić aparat zastępczy na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż naprawiany aparat, chyba że Zamawiający odstąpi od tego wymogu. g) w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany aparatu na nowy wolny od wad. h) Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu każdorazowej usługi, sporządzić raport serwisowy oraz dokonać wpisu w paszporcie technicznym aparatu. i) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenie wszelkich modyfikacji dostarczonego aparatu, w tym oprogramowania, a wymaganych przez producenta aparatu lub przepisy prawa, niezwłocznie na swój koszt w okresie co najmniej 10 lat od daty dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33170000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129430.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRÄGER POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139741.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139741.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139741.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.