To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 510119242-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551863-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000,
ul. ul. Waryńskiego
2,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 257 639, e-mail
sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks
322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego stanowiącego doposażenie Bloku Operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oferowany aparat musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie będący przedmiotem pokazów czy demonstracji, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. Do jego uruchomienia oraz używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza Parownikiem i ewentualnymi materiałami eksploatacyjnymi) 3. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku, rozładunku, wniesienia oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i eksploatacji aparatu. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2020.186) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do obrotu i używania, musi być wprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklarację Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną 5. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarczy: o Deklarację Zgodności i/ lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez notyfikowaną jednostkę o instrukcję obsługi i użytkowania aparatu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej o dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, o paszport techniczny aparatu, o wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, o harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. 2. Warunki gwarancji: a) 48 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy (gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji aparatu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania) liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, b) w okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis i zobowiązany jest przeprowadzić bezpłatnie przeglądy okresowe i konserwacje aparatu zgodnie z zaleceniami producenta oraz bezpłatne naprawy przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem wymaganym przez producenta aparatu c) w przypadku ujawnienia się wady w okresie gwarancji, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamiast rzeczy wadliwej nową rzecz wolną od wad albo dokona istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją (gdy wartość naprawy przekroczy 30% wartości rzeczy) wtedy termin gwarancji biegnie od nowa, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wymienił część aparatu, zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady aparatu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. d) czas przyjazdu serwisu na zgłoszenie wady lub usterki - wynosi 48 godzin roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od momentu zgłoszenia awarii. Zgłoszenia przyjmowane będą telefonicznie, potwierdzone faxem lub e-mailem e) Wybór sposobu usunięcia wady lub usterki należy do Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w pkt. g). Wykonawca może naprawić rzecz lub wymienić cały uszkodzony element, lub wymienić całą rzecz na nową. Termin usunięcia wady lub usterki wynosi 5 dni roboczych licząc od daty przybycia serwisu na zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy termin usunięcia wady lub usterki zostanie ustalony indywidualnie. Naprawa gwarancyjna lub wymiana gwarancyjna uszkodzonej części aparatu w okresie gwarancji następuje w całości na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach gwarancji do odbioru aparatu z Bloku Operacyjnego, jeżeli wada lub usterka powinna być usunięta w innym miejscu niż Blok Operacyjny, a po usunięciu wady lub usterki ponownego zainstalowania i uruchomienia aparatu. f) W przypadku naprawy trwającej więcej niż 5 dni roboczych, Wykonawca od 6-go dnia zobowiązany jest zapewnić aparat zastępczy na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż naprawiany aparat, chyba że Zamawiający odstąpi od tego wymogu. g) w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany aparatu na nowy wolny od wad. h) Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu każdorazowej usługi, sporządzić raport serwisowy oraz dokonać wpisu w paszporcie technicznym aparatu. i) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenie wszelkich modyfikacji dostarczonego aparatu, w tym oprogramowania, a wymaganych przez producenta aparatu lub przepisy prawa, niezwłocznie na swój koszt w okresie co najmniej 10 lat od daty dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33170000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
129430.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRÄGER POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139741.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Dostaw sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.