To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 510118825-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Gmina Leżajsk: Przebudowa kotłowni olejowej na gazową i budowa instalacji gazowej w budynku zespołu szkół w miejscowości Dębno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538911-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000,
ul. ul. Opalińskiego
2,
37-300
Leżajsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 240 62 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl, faks
017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni olejowej na gazową i budowa instalacji gazowej w budynku zespołu szkół w miejscowości Dębno
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Rozbiórkę istniejących schodów wewnątrz kotłowni oraz ponowne ich wykonanie w konstrukcji stalowej o szerokości 1,0 m świetle zgonie z obowiązującymi przepisami, 2) Skucie istniejącej posadzki wewnątrz kotłowni oraz ponowne jej wykonanie pod kotły kątownikiem stalowym L30x30x3mm. Wykończenie posadzki i cokołów płytkami ceramicznymi, 3) Montaż w istniejących drzwiach o odporności ogniowej EI30 zamknięcia bezklamkowego, otwierającego je od wewnątrz kotłowni pod naciskiem, 4) Ocieplenie stropu nad kotłownią izolacją termiczną i akustyczną w postaci wełny mineralnej gr. 10 cm, 5) Uszczelnienie istniejących i projektowanych przejść instalacyjnych, 6) Wykonanie nowego kanału nawiewnego w ścianie zewnętrznej o wym. 45x25 cm z poszerzeniem przebicia przez ścianę zewnętrzną, 7) Wykonanie kanału wywiewnego z gotowych kształtek stalowych o przekroju kołowym średnicy 250 mm, z obudową w klasie EI60 odporności ogniowej, z przebiciem przez stropy w pomieszczeniach komunikacyjnych z wyprowadzeniem ponad połacie dachowe, 8) Wykonanie dwóch kanałów spalinowych o przekroju kołowym śr. 200 mm z obudową w klasie EI 60 odporności ogniowej z przebiciem przez stropy w pomieszczeniach komunikacyjnych z wyprowadzeniem ponad połacie dachowe, 9) Wykonanie ściany działowej o odporności EI 60 z drzwiami p.poż. EI 30, pomiędzy pomieszczeniami kotłowni, 10) Montaż dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy 105 kW wraz z armaturą i instalacją technologiczną - obieg kotłowy na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, 11) Wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej od punktu pomiarowego do odbiorników, 12) Wykonanie instalacji ostrzegawczej o awarii sieci gazowej, 13) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu kotłowni, 14) Wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni, Szczegółowy opis kotłowni gazowej został podany w projekcie budowlanym. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do zawiadomienia właściwych organów o zakończeniu budowy oraz przekazania do użytkowania. 3. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami niniejszej umowy, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami. 6. Przedmiar robót służy Wykonawcy jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. Dlatego Zamawiający zaleca przy dokonaniu wyceny oferty dokładną weryfikację dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na zrealizowany przedmiot zamówienia minimum 3 letniego okresu gwarancji i 3 letniego okresu rękojmi od wydana rzeczy i jego odbioru przez Zamawiającego. Jednocześnie okres gwarancji zostanie wydłużony w zależności od okresu zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do corocznego serwisu kotłów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących. Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2010). Wywóz odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy. 10. Wykonawca podczas odbioru przedstawi Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: atesty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, komplet dokumentacji do UDT, protokoły w tym w szczególności: protokoły z prób szczelności, protokół z przeglądu kominiarskiego. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty demontażowe, rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne, montażowe (jeżeli realizacja tych czynności wymaga zatrudnienia na umowę o pracę). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45331110-0, 45333000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
226332.92
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monter-Usługi Hydrauliczne Marek Puk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu"
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Przygotowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.