eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - szlakiem Tadeusza Kościuszki - Aleja edukacyjno - spacerowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-02

Ogłoszenie nr 510117331-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.

Urząd Gminy w Sosnowicy: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - szlakiem Tadeusza Kościuszki - Aleja edukacyjno - spacerowa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa o dof. nr 00050-65170-UM0320084/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536987-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540084712-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Sosnowicy, Krajowy numer identyfikacyjny 54579700000000, ul. ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-82 5912152, e-mail sekretarz@sosnowica.pl, faks 0-82 5912152.
Adres strony internetowej (url): www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - szlakiem Tadeusza Kościuszki - Aleja edukacyjno - spacerowa.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.03.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową alei spacerowo-edukacyjnej w ramach Operacji "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - szlakiem Tadeusza Kościuszki" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: Roboty drogowe - 1)Wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych, rozbiórkowych oraz robót ziemnych (korytowanie pod konstrukcje projektowanej infrastruktury), 2) Budowa alei z kostki betonowej grubości 8 cm - kolor Wg ustaleń Inwestora (kolor szary), 3) Budowa zatoczek z kostki betonowej grubości 8 cm - kolor Wg ustaleń Inwestora (kolor czarny), 4) Zabezpieczenia krawędzi nawierzchni z kostki betonowej - obrzeża betonowe o wym. 8 x 30 cm(kolor czerwony), 5) Pobocze utwardzone alei- pobocze utwardzone nawierzchnia żwirową, 6) Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy gruntowych, 7) Montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, tablice). Zadanie II: Roboty elektryczne - a.Budowa Iinii oświetleniowej nn 0,4kV, b.Montaż słupów oświetleniowych wraz z urządzeniami oświetleniowymi. Zakres inwestycji zlokalizowany został na gruncie - działki o numerze ewidencyjnym: 339, 338, 792, położone w msc. Sosnowica. UWAGA: Realizacja robót budowlanych w ramach dwóch zadań na terenie jednego placu budowy wymusza na Wykonawcach konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. Wykonawcy poszczególnych zadań obowiązani są do ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz ze sobą w celu osiągnięcia zakładanych celów Operacji/Projektu. Zamawiający mając na względzie wymagania art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub na oba zadania. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie, składając oddzielnie formularze ofertowe i załączniki. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji administracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż, wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. 4.Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja budowlano-techniczna, 2)przedmiar robót pomocniczo, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4)Oświadczenie projektanta wraz z opisem równoważności Dokumentacja ww. jest zawarta w Załączniku Nr 1 do SIWZ Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45100000-8, 45111000-8, 45111000-8, 45233000-9, 45233223-7, 45230000-8, 45112720-8, 45233253-7, 45310000-3, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Roboty drogowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 401373.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo -Usługowa Katarzyna Radloff
Email wykonawcy: fhukatarzynar@o2.pl
Adres pocztowy: 22-200 Włodawa ul. Poleska 5
Kod pocztowy: 22-200
Miejscowość: Włodawa
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 493688.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 493688.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 724658.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wyboru dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVI SIWZ. Przedmiotowa oferta jest ważna , nie podlega odrzuceniu, nie podlega wykluczeniu, otrzymała największą ilość punktów - 100,00 pkt.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: roboty elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERES Piotr Szymański
Email wykonawcy: lublin@eres.org.pl
Adres pocztowy: ul. Rolna 12
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97170.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97170.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231783.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wyżej wskazana oferta jest najkorzystniejszą ofertą. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta jest ważna, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą ilość punktów tj. 100,00


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyżej wskazane oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 są najkorzystniejszymi ofertami pod względem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ (tj. cena ofertowa brutto - waga 60%, okres gwarancji - waga 30%,termin płatności faktury - waga 10%), którymi to kryteriami Zamawiający kierował się przy wyborze. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu, oferty są ważne, nie podlegają odrzuceniu i uzyskały najwyższą liczbę punktów tj.100,00 pkt.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.