eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Wykonanie instalacji OZE do produkcji energii cieplnej w Szkole Podstawowej w Łempicach poprzez dostawę i montaż gruntowej pompy ciepła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 510116925-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Gmina Ciechanowiec: Wykonanie instalacji OZE do produkcji energii cieplnej w Szkole Podstawowej w Łempicach poprzez dostawę i montaż gruntowej pompy ciepła

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakres niniejszego zamówienia jest przedmiotem projektu Nr WND-RPPD.05.01.00-20-0536/19 pod nazwą "Odnawialne źródła energii na potrzeby własne w Gminie Ciechanowiec" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.05.01.00-20-0536/19-00 zawartej w dniu 11 marca 2020 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537615-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ciechanowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 45067015000000, ul. ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 771 145, e-mail infrastruktura@ciechanowiec.pl, faks 862 771 066.
Adres strony internetowej (url): www.ciechanowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji OZE do produkcji energii cieplnej w Szkole Podstawowej w Łempicach poprzez dostawę i montaż gruntowej pompy ciepła

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła, zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 5 do SIWZ). Przewidziany do realizacji zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - dostawę, montaż i uruchomienie w oparciu o posiadaną dokumentację pompy ciepła (typ solanka/woda) o minimalnej mocy grzewczej 67,1 kW (1 moduł) z wymiennikiem gruntowym z sondami pionowymi, zasobnik buforowy o poj. 1000 dm3, automatyka sterująca, praca letnia, analiza energetyczna budynku, wbudowana funkcja pomiaru wytworzonego ciepła, program ECO, system zdalnego nadzoru i kontroli - zgłaszanie awarii, zdalna kontrola, zmiana parametrów pracy, rozsyłanie wieloadresowe, - wykonanie w obrębie obiektu przewodów instalacji w zakresie niezbędnym do połączenia i funkcjonowania wykonanej instalacji, - wykonanie izolacji termicznych, zgodnie z obowiązującymi normami, - wykonanie płukania i prób ciśnieniowych instalacji, - roboty ziemne - wykonanie odwiertów 16 szt. i ich wypełnienie, wykonanie studzienek zbiorczych - 2 szt., - instalacje elektryczne i automatyka, - roboty przygotowawcze i wykończeniowe związane z adaptacją pomieszczenia kotłowni na instalację pompy ciepła, - wymiana kotła olejowego na olejowy kocioł kondensacyjny, który przy parametrach pracy 50/30 stopni Celsjusza osiąga moc - min. 50,0 max. 67,0 kW, natomiast przy parametrach pracy 80/60 stopni Celsjusza osiąga moc - min. 47,1 max. 63,3 kW, - porządkowanie terenu (przywrócenie stanu pierwotnego), - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - przeszkolenie co najmniej jednej osoby wyznaczonej przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji, - przekazanie Zamawiającemu Dokumentacji Powykonawczej Instalacji zawierającej co najmniej: schemat instalacji, instrukcję użytkowania instalacji napisaną w języku polskim, dokumentację wykonania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 grudnia 2016 roku w sprawie innych dokumentacji geologicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2023) wraz załącznikiem "Operat geodezyjny"; protokoły badań i sprawdzeń z wynikiem pozytywnym, w tym: protokół szczelności instalacji hydralicznych, protokół pomiaru przepływów z dolnego źródła, protokół pomiaru instalacji elektrycznej i uziemiającej, Deklaracje zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa, atesty zgodności na wbudowane materiały, Karty techniczne zamontowanych urządzeń, Karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, Kartę gwarancyjną na wykonane roboty, Protokół przeszkolenia osoby wyznaczonej przez Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji wraz z przekazaniem instrukcji użytkowania, Kartę Regulacji oznakowania zamontowanej i uruchomionej gruntowej pompy ciepła zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osiągnięcia wskaźnika produktu - liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii cieplnej z OZE - 1 szt., osiągnięcia wskaźnika rezultatu - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2) - na poziomie nie mniejszym niż 34,45 Mg, osiągnięcia wskaźnika rezultatu - dodatkowa zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych - na poziomie nie mniejszym niż 0,19 MWt, produkcja energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE - 194,73 MWht/rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ - dokumentacja techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która obejmuje: Projekt budowlany, Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt robót geologicznych, Przedmiar robót (Załącznik nr 4 do SIWZ). Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy dokumentacji projektowej (zał. nr 5 do SIWZ) i przedmiaru robót (zał. nr 4 do SIWZ). 3. Realizacja prac objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: - winna być zgodna z wymogami zewnętrznymi wynikającymi z uzyskanych zgód i pozwoleń na realizację zakresu rzeczowego objętego przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza winna być zgodna z wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz innymi, określonymi na podstawie przepisów prawa, - obejmuje w szczególności dostawę i montaż gruntowej pompy ciepła wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w dokumentacji projektowej, a koniecznymi do jej wykonania (roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane), w tym ma uwzględniać wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia, - wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni montaż urządzeń, stosownie do wymagań producenta czy dostawcy urządzeń wmontowanych. 4. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych spełniających wymagania założone w dokumentacji projektowej i decyzjach administracyjnych zezwalających na realizację przedmiotu zamówienia. 5. Rozwiązania równoważne W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonać zamówienie w oparciu o udostępnioną dokumentację projektową i uzyskane decyzje administracyjne; 2) do zapewnienia, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego, 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i jakościowej dla przedmiotu zamówienia; 4) wykonać niezbędne oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, projektami (jeśli są wymagane - wykonawca robót zleca we własnym zakresie). 7. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski nad realizacją zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 10. Wszystkie działania Wykonawcy związane z realizacją i rozliczeniem zadania "Wykonanie instalacji OZE do produkcji energii cieplnej w Szkole Podstawowej w Łempicach poprzez dostawę i montaż gruntowej pompy ciepła" powinny być zgodne z warunkami umowy i SIWZ, dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót, decyzjami administracyjnymi oraz obowiązującymi przepisami prawa. 11. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji technicznej i STWiOR stanowiących załącznik do SIWZ. 12. Zgodnie z art. 29. ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących - montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42511110-5


Dodatkowe kody CPV: 44621220-7, 45331000-6, 45262220-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 427923.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wykonawstwa Instalacji Sanitarnych i C.O. Andrzej Stepanczenko
Email wykonawcy: asterm@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Różana 4/6
Kod pocztowy: 15-669
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 553500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353133.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 709587.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.