To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-01
Ogłoszenie nr 510116219-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.
Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o. NZOZ, Szpital Powiatowy: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537948-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540085301-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o. NZOZ, Szpital Powiatowy, Krajowy numer identyfikacyjny 10054080000000,
ul. ul. Warszawska
104,
98-400
Wieruszów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
627 845 509, e-mail
zp@pcm-nzoz-wieruszow.pl, faks
627 845 502.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/1/2020/PCM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nowej instalacji fotowoltaicznej wg istotnych warunków zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nowej instalacji fotowoltaicznej zgodnie (lub o parametrach nie gorszych) z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy sposób wykonania zadania objętego zamówieniem należy wykonać opierając się na: - opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) - wizji lokalnej (załącznik nr 11) - projekt umowy ( załącznik nr 3) 3. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 4. Zamawiający wymaga potwierdzonej pisemnie przez producenta (paneli PV) gwarancji na moduł PV na okres minimum 12 lat oraz gwarancji producenta na spadek wydajności nie większy niż 10% po 12 latach i 17 % po 25 latach. Wymagana jest również gwarancja na falowniki na okres 12 lat. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty montażowo-instalacyjne na okres 5 lat, licząc od dnia bezusterkowego odbioru koń-cowego wykonanych robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opracowaniem technicznym, obowiązującymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, 3)zorganizowania zaplecza budowy, 4)natychmiastowego zawiadomienia Zamawiającego o wadach i brakach w otrzymanej dokumentacji, 5)stosowania materiałów i wyrobów budowlanych o parametrach nie gorszych niż wymagano w SIWZ dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania spełniających normy, oceny i specyfikacje techniczne oraz systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp i na każde żądanie Zamawiającego okazania, w stosunku do użytych materiałów dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymogów, 6)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłaszanych do odbioru, 7)dbania o należyty porządek i bezpieczeństwo na terenie budowy, 8)w trakcie prowadzenia prac do utrzymania czystości wyjazdu z placu budowy oraz usu-wania ewentualnych zanieczyszczeń i zniszczeń, 9)przestrzegania w trakcie realizacji inwestycji, wymogów dotyczących ochrony środowi-ska, w tym w szczególności związanych z usuwaniem odpadów, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie przepisów w tym zakresie, 10)przeprowadzenia i oceny - przed czynnościami odbioru - prób końcowych i pomiarów przewidzianych przepisami, 11)skompletowania pełnej dokumentacji odbiorowej, 12)stwierdzenia zakończenia wszystkich robót będących przedmiotem Umowy przez Kierownika budowy, 13)zawiadomienia Zamawiającego na piśmie o osiągnięciu gotowości przedmiotu umowy do odbioru, 14)terminowego usuwania wad w tym usterek ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów i w terminach wyznaczonych w protokołach odbioru, 15)zapłaty należnego wynagrodzenia podwykonawcom, jeżeli wykonawca korzysta z podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV: 45315100-9, 45310000-3, 45315700-5, 31155000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
204000.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABC ENERGIA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244770
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzebiatów
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.